AP های منحصر به فرد: Pro-مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش می برد بیش از $60 متر در ژانویه

واشنگتن - Pro-مغلوب ساختن پیشی جستن گروه مطرح شده بیش از 60 میلیون دلار در ماه ژانویه و بیش از 200 میلیون دلار

توسط MINERALNEWS در 24 بهمن 1398

واشنگتن - Pro-مغلوب ساختن پیشی جستن گروه مطرح شده بیش از 60 میلیون دلار در ماه ژانویه و بیش از 200 میلیون دلار در دست برای این سال انتخابات و خرد مالی پرونده در مسیر بالا بردن $1 میلیارد دلار در این چرخه.

کمیته ملی حزب جمهوری خواه و مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی مطرح کرده اند بیش از $525 میلیون از شروع 2019 با هم با دو مشترک-جمع آوری کمک های مردمی کمیته. این RNC و مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین ارائه آمار و ارقام به آسوشیتد پرس. ژانویه مسافت همزمان با بسیاری از سنا استیضاح آزمایشی که منجر به جمهوری خواه رئیس جمهور را تبرئه در اوایل این ماه.

RNC رئیس Ronna McDaniel گفت: "ما در حال حاضر 500,000 داوطلبان آموزش دیده و فعال می شود و این شکستن رکورد پشتیبانی است که کمک به ما رشد ما مردمی ارتش و حتی بیشتر."

براد Parscale رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 مدیر کمپین گفت: دموکرات "شرم آور استیضاح جعل و آشغال آتش اولیه فرایند" کمک به "شکستن رکورد حمایت مالی" برای مغلوب ساختن پیشی جستن گشتند."

"با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن دستاوردهای عظیم ما اطلاعات و عملیات زمینی و قوی ما جمع آوری کمک های مردمی شماره" Parscale گفت: "این کمپین در حال رفتن به توقف در سال 2020 است."

نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: تلاش آن را به دست آورده بیش از 1 میلیون دیجیتال جدید و پست مستقیم اهداکنندگان پس از دموکرات ها راه اندازی خود را فشار به استیضاح مغلوب ساختن پیشی جستن در سپتامبر 2019. تحقیقات ثابت می شود یک مزیت جذب سرمایه برای مغلوب ساختن پیشی جستن, کمپین حتی به عنوان رئیس جمهور شخصا نا امید اسکار آن را ترک خواهد کرد در میراث او.

مغلوب ساختن پیشی جستن تیم مسافت و پول نقد در دست دو برابر شد که رئیس جمهور سابق باراک اوباما در مبارزات انتخاباتی و کمیته ملی حزب دموکرات در همان نقطه پیش از او در سال 2012 انتخاب مجدد.

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب