آیووا تشکر. استیو شاه سرنگون در توافق اولیه AP پروژه های

بزرگنمایی این تصویر تشکر. استیو کینگ در اینجا نشان داده شده در طول یک کنفرانس خبری در ماه اوت سال 20

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

تشکر. استیو کینگ در اینجا نشان داده شده در طول یک کنفرانس خبری در ماه اوت سال 2019 در مواجهه انتقاد نظرات خود را در سقط جنین از جمله زمانی که او سوال که آیا وجود خواهد داشت "هر جمعیت جهان چپ" اگر نه برای تولد به علت تجاوز به عنف و زنای با محارم. چارلی Neibergall/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چارلی Neibergall/AP

پس از سال ها از آتش زا نظرات به نژاد و مسائل دیگر که از دست او حمایت بسیاری از جمهوریخواهان به رهبران حزب محافظه کار آیوا در کنگره Steve King دهکدهای از دست داد پیشنهاد خود را برای انتخاب مجدد به یک چالش اصلی توسط GOP دولت سن. شیدا Feenstra این خبر مربوط به پروژه.

"من واقعا فروتن با غلیان احساسات پشتیبانی از بیش از 17 ماه گذشته ساخته شده است که امشب ممکن است و من از کنگره شاه برای دهه خود را از خدمات دولتی" Feenstra در بیانیه ای گفت. "همانطور که ما به نوبه خود به انتخابات عمومی من باقی خواهد ماند متمرکز بر برنامه های من برای ارائه نتایج برای خانواده های کشاورزان و جوامع آیووا. اما در ابتدا ما باید اطمینان حاصل کنید که این صندلی نیست و زمین در دست امپریالیسم و متحدان لیبرال در کنگره است. فردا ما به عقب بر گردیم به کار می کنند."

اولین انتخاب در سال 2002 پادشاه رو سخت ترین اصلی مبارزات انتخاباتی خود در آیووا 4th کنگره منطقه انتهایی در پای صندوق های رای با محدود نقدی عرضه و حداقل تبلیغات. او در مواجهه یورش رقبا تغذيه از آسیب پذیری خود را به علت التهاب و بس.

خود اصلی مخالفان متمرکز در یک بحث که شاه قادر به به طور موثر نماینده منافع ترکیبات خود را پس از اینکه از خانه کمیته تکالیف در سال گذشته به جای تمرکز بر روی تاریخ خود را از اظهارات بحث برانگیز.

در حال بارگذاری...

"4 منطقه نیاز به یک صندلی در پشت میز موثر محافظه کار صدا" تاکید کرد Feenstra در مارس بحث میزبانی شده توسط WHO-TV.

Feenstra نمایندگی به احتمال زیاد تهدید به پادشاه انتخاب مجدد بالا بردن $925,849 این چرخه در مقایسه با کینگ $330,000 با توجه به مرکز سیاست پاسخگو.

همچنین به چالش کشیدن پادشاه بودند سابق اروین شهردار برت ریچاردز سابق وزارت امور خارجه و نماینده شهرستان وودبری سرپرست جرمی تیلور و توسعه املاک و مستغلات استیو Reeder. همه تا به حال مشابه سیستم عامل: مخالفت با سقط جنین حقوق تامین امنیت جنوب مرز ایالات متحده و حمایت از صاحبان اسلحه' نمایش متمم دوم.

نوشتن ممکن است بر روی دیوار برای پادشاه که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن یک بار لقب "ترین در جهان محافظه کار انسان است." در آخرین انتخابات عمومی او خراشیده با یک حاشیه فقط 3 درصد از آرا را در او روشن و قرمز منطقه در برابر دموکرات J. D. Scholten یک مشاور حقوقی و سابق minor league baseball پارچ.

Scholten پیشرفت در نزدیک به کوه در می رم شمال منطقه است که به Sioux City و ایمز باعث این شلوغ Repubclian اولیه با رقبای نقاشی پادشاه 71 به عنوان بی اثر و ارائه خود را به عنوان یک محافظه کار عملی جایگزین بدون شهرت سمی خار در ایران ،

Scholten بازگشت است برای یک ثانیه نوسان در مقر این سال و به پایان رسید تا بدون هیچ گونه رقابت در مقدماتی حزب دموکرات.

نه تنها Feenstra جمع آوری بیش از پادشاه در سه ماهه اول او نیز به دست آورد با مشخصات بالا تاییدیه سابق آیووا دولتی تری Branstad ملی حق زندگی کمیته و آمریکا اتاق بازرگانی است. دومی منتشر آگهی انتقاد از پادشاه برای انفعال.

"هنگامی که ما او را بیشتر مورد نیاز استیو پادشاه اجازه دهید ما به پایین. او لگد کردن کشاورزی کمیته صدمه زدن به ما کشاورزان و نوشته نشده تک کشاورزی لایحه که به تصویب کنگره" آگهی اعلام کرد.

بسیاری از جمهوری خواهان آیوا را رها پادشاه این چرخه و دیدن آن را به عنوان یک خطر غیر ضروری برای حفظ کنترل منطقه با پادشاه بحث رکورد به عنوان یک حواس پرتی به محافظه کار است و ممکن است تهدیدی برای انتخاب مجدد سناتور. جونی ارنست.

در سال گذشته پادشاه فکر کردن با صدای بلند به نیویورک تایمز چرا سفید "ملی" و "سفید supremacist" در نظر گرفته تهاجمی نظر. پادشاه بود و به طور گسترده ای سرزنش توسط رهبری حزب و محروم از کمیته های کلیدی تکالیف از جمله جای خود را در خانه کارگروه کشاورزی یک پنل از اهمیت ویژه ای برای دولت است. پادشاه آیا حمایت از یک خانه قطعنامه در محکومیت نظرات خود را که به تصویب رسید تقریبا به اتفاق آرا در سال 2019.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل که به ندرت wades به اقدامات آمریکا با انتشار بیانیه ای در زمان تماس کینگ اظهارات "نالایق خود را انتخاب موقعیت."

"اگر او را درک نمی کند که چرا "سفید برتری' توهین آمیز است او باید پیدا کردن یکی دیگر از خط کار" مک کانل نوشت.

شاه با صدور یک بیانیه عمومی در مدت کوتاهی پس از این مصاحبه منتشر شده بود در دفاع از خود گفت: او یک مدافع برای سفید ناسیونالیسم بلکه پشتیبانی از "تمدن غرب را ارزش."

آن را به سختی مشخص شده اولین بار انفجاری خود را نظرات اخبار.

در سال 2008 او گفت: تروریست ها خواهد "بود رقص در خیابان و در تعداد بیشتری از آنها در 11 سپتامبر" اگر باراک اوباما به انتخاب رئيس جمهور.

او همچنین ساخته شده آتش زا نظرات به چند فرهنگی, مهاجرت و سقط جنین به دروغ ابراز شک و تردید است که یک زن باردار می به عنوان یک نتیجه از تجاوز به عنف یا زنای با محارم.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب