هندی, نوجوانان دوچرخه 700 مایل با مجروح پدر می شود فیلم مقابله و بحث و جدل

بزرگنمایی این تصویر Jyoti Kumari, 15, pedaled بیش از 700 مایل با پدرش نشسته پشت سر او در $20 دوچرخه

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Jyoti Kumari, 15, pedaled بیش از 700 مایل با پدرش نشسته پشت سر او در $20 دوچرخه به او را از دهلی جدید که در آن او شده است می خواهم مجروح به خانواده ایجاد کرد. Jyoti Kumari پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jyoti Kumari

این داستان به روز شده در جولای 6 در 1:07 بعد از ظهر

زمانی که پدرش آسیب دید یک 15 ساله هندی و دختر بچه, خود گذشته 20 دلار برای خرید یک زهوار در رفته صورتی دوچرخه و pedaled او بیش از 700 مایل به خانه خود ایجاد کرد در سراسر هند در یک, قهرمان, صرفه جویی در زندگی سوار در حالی که تحت coronavirus مستند.

داستان Jyoti Kumari حماسه دوچرخه سواری ساخته شده است که او یک رسانه مشهور وادار به ستایش از Ivanka Trump و برنده خود را ارائه می دهد سعی کنید از هند تیم المپیک و ستاره خودش را در یک فیلم بالیوود.

آن را نیز راه اندازی یک بحث در مورد اینکه آیا این داستان واقعی است این واقعیت است که نوجوان احساس او تا به حال هیچ راه دیگری برای رسیدن به ایمنی.

در ماه ژانویه Kumari پدر موهان Paswan یک توک توک راننده مجروح شد در یک تصادف. او در زندگی Gurugram حومه دهلی نو پایتخت و کار ساعت های طولانی گذر گاه مسافران در کالسکه موتوری. Paswan می فرستد و پول خانه را به همسر و فرزندان خود را در ایالت شرقی بیهار بیش از 700 مایل دور.

اما پس از حادثه Paswan نمی تواند درایو. او نیاز به مراقبت از. بنابراین Kumari پریدند روی صلیب کشور قطار و رفت با پدرش به پرستار او را به سلامت.

سپس همه گیر رسید.

Coronavirus به کشته شدن حدود 5600 نفر در هند از جمعیت نزدیک به 1.4 میلیارد دلار است. اما در سراسر کشور مستند — بزرگترین در جهان — که به معنای Paswan حتی به عنوان او شفا از جراحات خود نمی تواند به عقب در جاده ها است.

او خسته چه کمی پس انداز او بود. او نمی تواند ارسال پول به خانه به مدت چهار ماه. او دیگر نمی تواند هزینه اجاره خود را در اتاق کوچک که در آن او با دخترش. در اوایل ممکن است آنها تا به حال معادل حدود 20 سمت چپ Kumari به یاد می آورد.

"ما در حال بیرون کردند. ما در حال اجرا از مواد غذایی," او گفت: تلویزیون های محلی. "بنابراین من گفت:" پاپا اجازه دهید بروید. بیایید با استفاده از آخرین از ما پول برای خرید یک دوچرخه و پدال خانه.' "

یک دوچرخه صورتی

در ابتدا Paswan رد این ایده. خانه خود را در سمت دیگر از کشور — برخی از 700 مایل دور — و او هنوز هم نبود قادر به پدال به دلیل صدمات خود را.

"من گفت:," چگونه می تواند ما احتمالا که دور از ما دو نفر بر روی یک دوچرخه؟' "Paswan گفت NPR در یک مصاحبه تلفنی. "اما او مرا متقاعد کرد. اگر ما در آنجا ماند و ما را به مرگ گرسنگی. ما تا به حال به حداقل امتحان کنید."

بنابراین با باقی مانده پول نقد آنها خریداری صورتی دختر دوچرخه بدون چرخ دنده و یک سبد ضمیمه شده به جلو. در مه 8, آنها مجموعه ای خاموش — با پدر روی صندلی دوچرخه تمام وسایل خود را در یک کیسه duffel بسته به پشت و دختر خود را به رکاب زدن — در حالی که ایستاده در مقابل از او.

"وجود دارد بسیاری از چیزهایی که در حال اجرا از طریق ذهن من است. من ترسیده بود. خواهد ما را به آن؟" Kumari گفت: یکی دیگر از تلویزیون های محلی گزارش. "من دست و پا شد و درد اما من قدرت و شجاعت از همه مردم ما در طول راه ملاقات کرد."

میلیون ها نفر از مهاجران در راه رفتن به خانه

Kumari را تلاش فوق العاده ای است که بخشی از یک مقدار بزرگتر داستان. برای بیش از دو ماه در هند بزرگراه شده اند مسدود با کارگران مهاجر در تلاش برای رسیدن به خانه. در طول coronavirus بحران برخی از 100 میلیون نفر در هند از دست داده اند شغل خود را. بسیاری مانند Paswan کردم رشته در مراکز شهری دور از خانواده. تنها شانس خود را در بقا است برای رسیدن به خانه خود روستاها.

اما از اواخر مارس تا اوایل آوریل هند حمل و نقل عمومی بسته شد به دلیل مستند. بنابراین میلیون ها سعی کردم به راه رفتن به خانه است. برخی از مهاجران به مرگ گرسنگی در کنار جاده.

روز دوشنبه نخست وزیر نارندرا دولت اختصاص داده شده $2.65 میلیارد دلار برای کمک به "کشاورزان دستفروشان و فروشندگان" یک وزیر کابینه گفت.

دولت همچنین اضافه قطار مسافری به کشتی کارگران خانه. اما در ماه مه حداقل 80 نفر در آن قطار. بسیاری از مسافران بسیار ضعیف و گرسنه زمانی که آنها در هیئت مدیره است که آنها نمی تواند زنده ماندن سفر. هفته گذشته یک دلخراش تصویری رفت, ویروسی به تصویر می کشد یک کودک نو پا در تلاش برای بیدار کردن مادر مرده در کف یک ایستگاه قطار در Kumari را در ایالت بیهار.

خوشبختانه برای Kumari مواد غذایی یک مشکل نیست در سفر حماسی. او می گوید مردم به او و پدرش غذا در طول راه. خواب آنها در کنار جاده ها است. جایی در میانه سفر خود را یک راننده کامیون به آنها یک آسانسور برای حدود 30 مایل دختر می گوید.

بزرگنمایی این تصویر

Jyoti Kumari (مرکز پیش زمینه در ماسک) و اعضای خانواده ایستاده در مقابل خانه خود در Siruhulli یک روستایی در شرق هند است. Stringer/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Stringer/خبرگزاری گتی ایماژ

پس از هفت روز در مارس 15, آنها نورد را به خانواده خود ایجاد کرد از Sirhulli در ایالت شرقی بیهار. آنها در ملاقات با جشن.

یک برنامه به طور بالقوه زندگی-تغییر تلفن تماس

کلمه از سوار شدن به سرعت گسترش و چند روز بعد Kumari یک تماس تلفنی از فدراسیون دوچرخه سواری هند است.

"من نام او را تا. او کاملا اشتباه است. من به او گفتم که هدف ما این است که او را یک قهرمان جهان" Onkar سینگ رئیس فدراسیون می گوید NPR. "ما به دنبال در بازی های المپیک 2024 و 2028."

او را دعوت Kumari یک بار coronavirus بحران است را امتحان کنید برای تیم ملی. او می گوید آنچه او را تحت تاثیر قرار است که از راه دور او حدودا. گردشگران در لای کرا که اغلب او می گوید. این است که Kumari حدودا بیش از 100 مایل در یک روز — حمل فرد دیگری بر روی یک دوچرخه قدیمی و با معده خالی. "او toiled خیلی سخت است. او انجام یک کار است که حتی یک مرد می تواند انجام دهد" سینگ می گوید. "به طوری که نوع شجاعت — جرات او — او به پاداش آن است."

سینگ وعده داده شده Kumari تمام هزینه های پرداخت شده سفر به پایتخت دهلی نو برای استماع. اگر او باعث می شود که تیم او می خواهم زندگی در یک خوابگاه با زن دیگر دوچرخه سواران به آموزش یامونا. او مسکن و غذا و آموزش و پرورش خواهد بود به طور کامل تامین شده توسط این فدراسیون ،

از آنجا که ارائه Kumari زندگی شده است یک سیرک. هند را فشار دهید تا به او برچسب "شیر دل." او شده است در مصاحبه با روزنامه نگاران از ژاپن به امریکا است. یک BBC News, Hindi تصویری از دوچرخه سواری با پدر او رفته ویروسی.

و در حال حاضر او گزارش فرود یک معامله به ستاره به عنوان خودش در BollyAtamwood فیلم در مورد حماسه دوچرخه سواری سفر. یک شرکت هندی به نام Wemakefilmz خریداری حقوق به Kumari است داستان زندگی و برنامه ریزی برای شروع به کار بر روی این پروژه در ماه اوت است. این فیلم را عنوان خواهد بود Atmanirbhar — که به معنی "متکی" در هندی. این هم یک شعار نخست وزیر هند در سخنرانی خود descdribing این کشور در تلاش برای ضرب و شتم coronavirus.

زمانی که NPR او رسیده با تلفن در روستا وجود دارد ده ها تن از مردم در خانواده فروتن صفحه اصلی:: تلویزیون خدمه سیاستمداران با تزئینات گل و غریبه درخواست برای selfies. یک شرکت دارویی نشان داد تا با یک چک کنید.

شده است وجود دارد هیچ اجتماعی فاصله.

قهرمان یا قربانی ؟

Kumari داستان حتی توجه آمریکا و مشاور ریاست جمهوری Ivanka Trump که توییتی ستایش برای Kumari, نوید آنچه او به نام "زیبا شاهکار استقامت و عشق."

اما سرخپوستان — از فمینیست های ضد فقر فعالان به روزنامه نگاران — متهم رئیس جمهور دختر با خیالبافی فقر است. آنها از او خواست به تماس مودی دولت به جای, برای خروج مهاجران مانند Kumari و پدرش در یک وضعیت ناامید کافی بدون کمک مردم.

"او چیزی شجاع. اما این چیزی است که هیچ کس نباید هرگز فراموش می گوید:" Kirthi Jayakumar چنای بر اساس پژوهشگر بنیانگذار جنسيت پروژه امنیت و یکی از کسانی که انتقاد مغلوب ساختن پیشی جستن را صدای جیر جیر. "چه کسی نمی خواهد می خواهید به صرفه جویی در خود را ، اما شرایط آن را بسیار دشوار است به دلیل عدم وجود همدلی در سیاستگذاری — به محض فقدان محبت و درک درستی از چگونه یک سیاست می تواند تاثیر جوامع مختلف متفاوت است."

کارگران مهاجر مانند Kumari پدر با مته سوراخ کردن فشار از دولت مودی را اوایل سخت مستند که مودی دارای اعتبار برای صرفه جویی در زندگی در coronavirus بحران است. اما برخی از اقتصاددانان و مفسران سرزنش مستند برای تشدید فقر در کشوری که نیمی از جمعیت را بدست آورده کمتر از 3 دلار در روز است.

"هند شد کپی کردن اقدامات است که کشورهای غنی را برای حفاظت از امنیت عمومی و رفاه اما که کشورهای کم درآمد نمی توانید استطاعت" Ruchir شارما رئیس جهانی استراتژیست در مورگان استنلی مدیریت سرمایه گذاری نوشت: در یک op-ed در این نیویورک تایمز بیش از آخر هفته. "من در تماس با مقامات دیگر کشورهای نوظهور و هیچ حمایت مجموع مستندات چرا که بدون منابع به پشتیبانی جدید ارتش از بیکار شدن اقتصاد تنها منجر به گرسنگی و مرگ است."

روز دوشنبه هند برداشته بیش از دو ماه را در سراسر کشور مستند خارج از مهار مناطق — محلات با غلظت بالایی از عفونت کروناویروس. اما دولت جداگانه توسط دولت محدودیت باقی می ماند. مدارس هنوز بسته در سراسر هند است. برخی از رستوران ها و هتل ها و مراکز خرید ممکن است بازگشایی ژوئن 8.

در ضمن محقق Jayakumar همچنین نگرانی در مورد چگونه Kumari مدیریت او نوظهور شهرت. دیگران را به نام توجه رسانه ها "فقر درآورد."

"ما عادت ساخت پوستر, کودکان, اما ما نمی مراقبت از سلامتی عاطفی مردم ما venerating. من حاضر به شرط بندی وجود دارد خواهد بود یک فیلم با یک بازیگر بازی Jyoti اما همه چیز را تغییر دهید بر روی زمین" Jayakumar NPR گفت.

"چگونه بسیاری از Jyotis در خارج وجود دارد?" او می پرسد. "ما فکر کردن در مورد اینکه چرا Jyoti تا به حال به آن سفر و در همه؟"

همانطور که برای هند جدیدترین مشهور ورزشکار Kumari خودش برای تلفن های موبایل بسیار ضعف است. مادر او می گوید او نمی گرفتن مقدار خواب.

"من بسیار خوشحال" Kumari NPR گفت. اما او هنوز مطمئن شوید که چه آینده خود را نگه می دارد.

بیش از هر چیز دیگری او می گوید: او فقط به دنبال به جلو به رفتن به مدرسه. و او هنوز تصمیم گیری چه باید بکنید بعد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب