گرجستان مقامات دستگیری مرد سوم در Ahmaud Arbery قتل

بزرگنمایی این تصویر ملک محمد, مرکز, مردم راهپیمایی می پیوندد از Glynn دادگستری شهرستان پس از تجمع در

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

ملک محمد, مرکز, مردم راهپیمایی می پیوندد از Glynn دادگستری شهرستان پس از تجمع در اعتراض به تیراندازی از Ahmaud Arbery, مارس 16 سال 2020 در نیوبرانزویک. Stephen B. مورتون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Stephen B. مورتون/AP

مردی که فیلم برداری تصویری از تیراندازی مرگبار از Ahmaud Arbery در ماه فوریه بازداشت شده است ، گرجستان دفتر تحقیقات گفت: پنج شنبه. ویلیام "Roddie" Bryan است به اتهام قتل جنایت و جنایتکار تلاش برای مرتکب حبس نادرست.

برایان ثبت تصویری که مشتعل خشم و تظاهرات در منطقه نیوبرانزویک در اوایل این ماه. این نشان می دهد Arbery دویدن پایین مسکونی خیابان دو مرد مقابله با او و متعاقب آن مبارزه است.

سه اثر شلیک گلوله در حال اخراج قبل از Arbery به زمین می افتد.

دو نفر دیگر در این ویدئو گرگوری و تراویس McMichael دستگیر شدند دو روز بعد از این ویدئو عمومی شد یک بار G. B. I. در زمان بیش از این مورد است.

حتی به عنوان حامیان Arbery خانواده جشن کسانی که بازداشت آنها به نام برایان به دستگیر می شود و همچنین این ادعا که او در این حادثه. برایان و خود را وکیل, Kevin گاف را در تلویزیون ظاهر شد و به تازگی و رد هر گونه دخالت و یا حتی هر گونه ارتباط با McMichaels.

اما برایان نام به نظر می رسد در گزارش پلیس ظ روز از تیراندازی. گرگوری McMichael پلیس گفت که پس از او و تراویس اقدام و موفق به متوقف کردن Arbery, "رادی" تلاش برای رهگیری او با توجه به گزارش.

در یک بیانیه وکلای Arbery پدر و مادر گفت: خانواده "رها" به یاد برایان افتاد.

"ما می خواهیم هر کسی که شرکت در قتل آقای Arbery به پاسخگو" گفتند.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن