دادستان: هیچ تفهیم اتهام برای افسر در مرگ مایکل براون

CLAYTON, Mo. - St. Louis County بالا دادستان پنج شنبه اعلام کرد که او نمی خواهد مسئول سابق افسر پلیس که به ضرب

توسط MINERALNEWS در 10 مرداد 1399

CLAYTON, Mo. - St. Louis County بالا دادستان پنج شنبه اعلام کرد که او نمی خواهد مسئول سابق افسر پلیس که به ضرب گلوله مایکل براون در فرگوسن میسوری چشمگیر تصمیم گیری است که می تواند بازگشایی زخم های قدیمی در میان مجدد و شدید ملی گفتگو در مورد نژادی و بی عدالتی و رفتار پلیس اقلیت.

آن را تقریبا شش سال پیش بود که یک هیئت منصفه کاهش یافته است به دادستانهای دارن ویلسون افسر پلیس سفید که شات قهوه ای سیاه و سفید 18 سال. رهبران حقوق مدني و قهوه ای را امیدوار بودم که تعقیب وکیل Wesley بل شهرستان سیاه را دادستان خواهد بازگشایی پرونده پس از او در ژانویه 2019.

"قلب شکسته" برای مایکل پدر و مادر بل در یک کنفرانس خبری گفتند. "من می دانم این است که نتیجه آنها به دنبال و که درد خود را ادامه خواهد داد برای همیشه."

توصیف این خبر به عنوان "یکی از سخت ترین چیزهایی که من تا به حال به انجام" بل گفت که دفتر او انجام پنج ماه بررسی اظهارات شاهد, گزارش پزشکی قانونی و شواهد دیگر.

"سوال برای این بود ساده. می تواند ما اثبات فراتر از شک معقول است که وقتی دارن ویلسون به ضرب گلوله مایکل براون او مرتکب قتل یا قتل نفس تحت میسوری قانون است. پس از مستقل و در عمق بررسی از مدارک ما نمی تواند ثابت کند که او" بل گفت.

اما او گفت: "ما بررسی نمی تبرئه دارن ویلسون."

ویلسون وکیل نیل Bruntrager نمی بلافاصله پس از بازگشت تلفن و پیام های ایمیل از آسوشیتد پرس.

اوت 2014 پلیس تیراندازی لمس کردن ماه از ناآرامی در فرگوسن میسوری و حومه سنت لوئیس مترادف با یک بحث ملی بیش از رفتار پلیس اقلیت. فرگوسن ناآرامی کمک سفت ملی Black Lives Matter جنبش آغاز شد که پس از Trayvon Martin, سیاه 17 ساله کشته شد به مرگ در فلوریدا در سال 2012.

این موضوع گرفته شده در زندگی جدید پس از جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس در ماه مه پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را به دست به دستبند, سیاه, مرد گردن برای نزدیک به هشت دقیقه است. فرگوسن در میان شهرستانها در سراسر جهان است که شاهد تظاهرات فلوید پس از مرگ است.

"این یک زمان برای ما به منعکس کننده بر روی مایکل زندگی, برای حمایت از مایکل و خانواده به افتخار یک تحول جنبش است که برای همیشه وابسته به خود را به نام" بل گفت.

بل که در ژانویه 2019 به عنوان یک اصلاح فکر دادستان امیدوار کننده برای از بین بردن پول نقد وثیقه برای خشونت پرهیزی مجرمین و افزایش استفاده از برنامه های است که اجازه می دهد متهمان برای جلوگیری از زمان زندان رو بدون محدودیت در بررسی مجدد براون مرگ به صورت بالقوه به اتهام قتل. ویلسون هرگز اتهام و محاکمه بنابراین خطر مضاعف شد مسئله نیست. هیچ اساسنامه محدودیت ها در پرونده اتهام قتل.

به عنوان در کنفرانس خبری خود جلب کرد به دید یک ناظر فوران خشم و بل.

"آن را بیش از! یک ترم!" مرد که آیا ارائه یک نام فریاد زد که تعقیب قانونی وکیل. افسران پلیس به آرامی به رهبری مردی از اتاق.

تیراندازی رخ داده پس از ویلسون گفت قهوه ای و یک دوست به خارج شدن از خیابان به عنوان آنها راه می رفت پایین وسط کنفیلد رانندگی در یک بعد از ظهر یکشنبه. یک درگیری بین ویلسون و براون گرفت با پایان دادن به کشنده شات. ویلسون گفت: قهوه ای آمد در او menacingly او را مجبور به آتش تفنگ خود را در دفاع از خود.

قهوه ای بدن باقی مانده در خیابان برای چهار ساعت angering خانواده و ساکنان این نزدیکی هست. برخی از افراد در ابتدا گفت قهوه ای تا به حال دست خود را به نشانه تسلیم بالا برده که ویلسون اخراج اگر چه یک هیئت منصفه عالی و وزارت دادگستری ایالات متحده نمی پیدا کردن کسانی که حساب های معتبر.

بل سلف دیرین دادستان باب McCulloch درو قابل انتقاد در نظر گرفتن این مورد به یک هیئت منصفه به جای شارژ Wilson خود را. منتقدان همچنین متهم McCulloch از swaying هیئت منصفه برای تصمیم خود را به دادستانهای Wilson — اتهام او قاطعانه رد شده است. ویلسون استعفا داد و روز بعد از McCulloch را Nov. 24 دسامبر 2014 اعلام کرد که هیئت منصفه نمی خواهد متهم به افسر.

وزارت دادگستری نیز کاهش یافته است به اتهام Wilson, اما صادر داغدار گزارش با استناد به تعصب نژادی در فرگوسن پلیس و دادگاه است.

بل سابق فرگوسن عضو شورای ناراحت McCulloch یک سرسخت قانون و دستور دادستان در سال 2018 دموکراتیک اولیه و زد unopposed که نوامبر. در روز بل در زمان مراحل را برای حذف سه جانباز معاون دادستان از جمله Kathi علیزاده که نقش مهمی در ارائه شواهد و مدارک به هیئت منصفه در فرگوسن مورد.

در مبارزات انتخاباتی خود برای سرنگون McCulloch بل متمرکز بزرگتر عدالت کیفری مسائل در McCulloch را از دست داده و ویلسون بررسی است.

بل که McCulloch است پسر یک افسر پلیس در مصاحبه ای گفت: پس از انتخابات است که او را منصوب مستقل ویژه دادستان به اتهام تخلف توسط ماموران. او گفت: او را حمایت پلیس "200%" تا زمانی که آنها عمل می کنند مناسب است. اما او گفت: افسران که نقض قانون باید پاسخگو باشند.

قهوه ای, مادر, Lesley McSpadden خواسته کالیفرنیا ، مایک پرشن به بازگشایی این تحقیقات در سال 2018 گفت: بل برنده شد "دستور واضح و روشن از مردم سنت لوئیس برای اصلاح نظام عدالت کیفری که برای اولین بار شروع می شود با تامین عدالت برای پسر من است." اما پارسونز دفتر گفت: آن را به حال هیچ قدرت قانونی برای تعیین یک دادستان ویژه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

تماس برای بازگشایی قهوه ای تحقیقات همچنین از جاستین Hansford مدیر اجرایی ترگود مارشال, حقوق مدنی, مرکز است. در ماه اوت سال 2019 واشنگتن پست op-ed او به نام McCulloch ایران "نشانه ای از امید و تغییر است."

___

توضیح AP سبک سیاه و سفید: https://apnews.com/afs:Content:9105661462



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن