رهبران کارگری فراخوان پلیس اصلاحات حتی به عنوان پلیس اتحادیه های صورت در حال رشد انتقاد

بزرگنمایی این تصویر نشانه ها در خارج از سوار کردن ورود به AFL-CIO دفتر مرکزی آن در واشنگتن دی سی به

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

نشانه ها در خارج از سوار کردن ورود به AFL-CIO دفتر مرکزی آن در واشنگتن دی سی به عنوان خوانده شده "Black Lives Matter" و "عدالت کیفری اصلاحات در حال حاضر." کوچکتر سفید نشانه ها در حال حاضر متصل به آنها خواندن: "هی AFL-CIO پوستر خوب هستند اما اگر شما آن را اعتقاد بر این شما خواهد لگد زدن به پلیس های کارگری است." پاتریک Semansky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک Semansky/AP

با صدای بلند و دیرین شکایت مدنی فعالان حقوق پلیس و طرفداران اصلاحات است که پلیس اتحادیه های کارگری بخشی از مشکل خشونت پلیس. اتحادیه های طراحی شده برای محافظت از اعضای خود و هنگامی که آن را می آید به افسران متهم به تخلف و یا نیروی بیش از حد این بدان معناست که پلیس اتحادیه ها بیش از حد اغلب حفاظت پلیس بد و صرفه جویی در شغل خود.

ریچارد Trumka که سران این کشور بزرگترین فدراسیون کارگری شب گذشته اعلام کرد که هیئت مدیره از AFL-CIO — کشور بزرگترین فدراسیون اتحادیه های کارگری — به تصویب رسید مجموعه ای از توصیه ها با هدف پرداختن به "آمریکا سابقه طولانی از نژادپرستی و خشونت پلیس علیه مردم سیاه و سفید."

در بیانیه ای AFL-CIO خواستار استعفای وزیر دفاع علامت Esper و رئیس ستاد مشترک ارتش علامت Milley خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری عکس op در پارک لافایت در هفته گذشته. پارک پاک شد از صلح آمیز معترضان توسط پارک پلیس و دیگر نیروهای فدرال و از جمله ارتش است که با استفاده از لاستیک پرتابه و گاز و همچنین ضد شورش با سپر و باتوم و اسب.

کار فدراسیون نیز می گوید پلیس محلی اتحادیه رئیس جمهور در مینیاپولیس که در آن جورج فلوید کشته شد باید مجبور به استعفا شد. بیشتر AFL-CIO می گوید آن را در سال 2013 يافته ها در مورد خشونت پلیس باید پس از عمل که بیانیه می گوید می تواند اجازه می دهد برای سرکوب خشونت پلیس در حالی که حفاظت از حقوق دادرسی از تمام خدمات عمومی کارگران. به طور خاص در این بیانیه خواستار ممنوعیت chokeholds گسترش استفاده از دوربین های بدن, ending, پروفایل نژادی demilitarizing نیروهای پلیس و یا محدود کردن بدون دست کشیدن حکم ایجاد یک جامعه محور پلیس کشت.

هفته گذشته AFL-CIO دفتر مرکزی واقع در خیابان 16 غربی و آنچه در حال حاضر شناخته شده به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند ماده پلازا در واشنگتن, d. C. — دچار آتش سوزی کوچک آسیب و تا به حال پیاده رو سطح شیشه ای ویندوز شکست در طول یک شب از تظاهرات گسترده در نزدیکی کاخ سفید است.

بزرگنمایی این تصویر

AFL-CIO ساختمان آسیب دیده بود هفته گذشته در جریان تظاهرات در واشنگتن دی سی مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ

امروز کسانی که ویندوز در حال سوار کردن. و بزرگ سیاه و سفید پوستر چسبیده به ساختمان به عنوان خوانده شده "AFL-CIO پشتیبانی از BLACK LIVES MATTER" در پررنگ حروف سفید در یک پس زمینه سیاه و سفید. کسی این ضمیمه کوچکتر سفید نشانه بعدی به چنین اعلامیه در حمایت از دولت که "هی AFL-CIO پوستر خوب هستند اما اگر شما آن را اعتقاد بر این شما خواهد لگد زدن به پلیس های کارگری است."

بزرگنمایی این تصویر

معترضان اضافه شده یک نشانه در AFL-CIO ساختمان دیوار خواندن "هی AFL-CIO پوستر خوب هستند اما اگر شما آن را اعتقاد بر این شما خواهد لگد زدن به پلیس های کارگری است." همین Gonyea/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
همین Gonyea/NPR

که نشانه به طور خاص تک آهنگ از اتحادیه بین المللی پلیس انجمن. در آن بیانیه AFL-CIO پاسخ می دهد که آن را نمی خواهد قطع روابط با این اتحادیه یکی از ده در فدراسیون است که تعداد اجرای قانون کارگران به عنوان اعضای. AFL-CIO آمده است که کسانی که عضو هستند افسران "هر رنگ پس زمینه و خط خطی در امریکا است." آن می رود به می گویند که آنها سزاوار حق چانه زنی جمعی و این که بهترین راه برای نفوذ به موضوع خشونت پلیس است به "تعامل با اتحادیه های کارگری به جای منزوی کردن آنها است." این بیانیه می افزاید که اتحادیه های کارگری هرگز نباید یک سپر از رفتار مجرمانه.

یکی از این اتحادیه ها که نشان دهنده افسران پلیس است AFSCME یک فدراسیون از دولت کارکنان. رئیس جمهور آن Lee ساندرز نوشت: در یک op-ed در ایالات متحده آمریکا امروز این هفته که "هیچ اتحادیه قرارداد است و یا باید به عنوان یک سپر برای سوء رفتار یا رفتار مجرمانه." ساندرز که آفریقایی-آمریکایی نیز محکوم اقدامات مینیاپولیس افسران پلیس به عنوان "شنیع" گفت: هیچ توجیهی برای آنچه آنها انجام داد.

پلیس اتحادیه های کارگری اغلب خوب بکار بردن نفوذ سیاسی قابل توجهی در بسیاری از جوامع است. خود تاییدیه بسیار در پی پس از توسط نامزدها برای دفتر بالا و پایین انتخابات.

برادرانه سفارش پلیس این است که بزرگترین و تنها اجرای قانون سازمان در ایالات متحده رئیس جمهور آن پاتریک Yoes گفت NPR صبح Edition که او موافق است که پلیس اصلاحات مورد نیاز هستند. "ما این فرصت را به نشستن و برخی از معنی دار و مبتنی بر حقیقت بحث در راه هایی برای بهبود اجرای قانون در جامعه است." او می گوید وجود دارد جوامع در سراسر ایالات متحده که دارای سوابق خوب وقتی که می آید به روابط اجتماعی. با توجه به Yoes آنها می توانید از آنها یاد بگیرند و با ایجاد یک استاندارد ملی برای تمام جوامع به دنبال دارد. "آخرین چیزی که ما می خواهیم انجام دهیم این است که بد پلیس در خیابان" او گفت: "ما می خواهیم برای اصلاح این."

چنین اظهاراتی از ملی سر از FOP لزوما منعکس کننده کسانی که از پلیس محلی رهبران اتحادیه در هر جامعه است. در بوفالو هفته گذشته دو افسر پلیس در محل اعتراض متهم شدند با حمله پس از سالمند معترض آنها تحت فشار قرار دادند دچار ضربه به سر زمانی که او سقوط کرد به عقب به پیاده رو. در پاسخ به بیش از 50 افسران مورد حمایت خود را به حالت تعلیق همکاران توسط استعفا یکهو از وزارت emergency response team. رئیس اتحادیه های کارگری محلی — بوفالو پلیس خیرخواه انجمن — ستایش استعفا و گفت: local TV station WGRZ که متهم ماموران به سادگی اجرای دستورات است. رئیس جمهور تهمت نیز وزن در آن حادثه در توییتر ارسال یک تئوری توطئه که مجروح فعال مشغول به کار بود برای ANTIFA و تنظیم کرده بود تا کل حادثه است. کاخ سفید ایستاده بود که صدای جیر جیر.

مشکل از دوره خواهد شد در جزئیات است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن