چگونه محافظه کار به رهبری امیدوار خواهد آدرس ما رسوایی اگر آنها برنده

اتاوا—نمایندگان مجلس محافظه کار روز جمعه گفت حزب خود را نمی خواهند به پایین آوردن دولت بیش از آخرین اخلاق رسوا

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399

اتاوا—نمایندگان مجلس محافظه کار روز جمعه گفت حزب خود را نمی خواهند به پایین آوردن دولت بیش از آخرین اخلاق رسوایی ensnaring نخست وزیر جاستین ترودو.

زمان رهبر اندرو Scheer است در هفته های آخر خود را در این کار است.

اعضای حزب در حال حاضر رای گیری خود را برای جایگزینی با برنده اعلام می شود در اواخر ماه اوت.

در ضمن این موضوع است و نه دور.

اخلاق کمیسر نامیده شده است در برای دیدن اگر ترودو را شکست جنگ از منافع قانون در اعطای یک میلیون دلاری قرارداد به ما سازمان داده شده ترودو دیرینه روابط خانوادگی به سازمان است.

کمیساریای نیز خواسته به پروب وزیر دارایی لایحه Morneau وابستگی خود به عنوان یک وزیر را دختران با این نسخهها کار برای سازمان است.

لیبرالها و ما گفته اند که هیچ ارتباط مستقیمی بین اعطای قرارداد برای اجرای 900 میلیون دلار کانادا خدمات دانشجویی گرانت برنامه و سازمان اتصالات به Trudeaus.

محافظه کاران همچنین می گویند که آیات که ترودو اعضای خانواده پرداخت شده است توسط ما برای صحبت کردن درگیری در گذشته افزایش جدی بودن این موضوع است. این حزب می گوید: پلیس باید بررسی برای تقلب ممکن است.

ترودو خود را هرگز پرداخت می شود.

هر دو اخلاق و تحقیقات جنایی زمان می برد.

این تحقیقات توسط اخلاق کمیسر به SNC-Lavalin امر درخواست شده بود در ماه فوریه 2019 و تکمیل شده در ماه اوت آن سال.

سنا هزینه های رسوایی اولین شکست در سال 2012 و از آن زمان دو سال برای اتهامات مربوط به تقلب به سطح در این مورد. سابق محافظه کار سناتور مایک دافی بود تبرئه شد در همه آنها در مارس 2016.

بنابراین با توجه به این که مخالفت محافظه کاران را به یک رئیس جدید در حالی که ما در داستان به احتمال زیاد همچنان به دید, چگونه شیر را به دنبال جایگزینی برای ادامه دهید ؟

کانادا مطبوعات خواسته تمام چهار رهبری نامزدها چگونه آنها را در مقابله با رسوایی.

Leslyn Lewis

تورنتو وکیل گفت: اخلاق کمیسر ثابت کرده است خود را قادر به در گذشته از رسیدن به پایین از ترودو رسوایی و او اعتماد او را به انجام این کار در اینجا به عنوان به خوبی.

"مشکل این است که هر زمان اخلاق کمیسر ثابت می کند ترودو را شکسته و قوانین او فقط ماندن و حرکت," لوییس در بیانیه ای گفت.

"تنها راه برای نگه جاستین ترودو پاسخگو است برای رای دهندگان به رای دادن او را. من مشتاقانه منتظر پیشرو اتهام و جایگزین کردن او با صادقانه و اخلاقی دولت است."

لوئیس ندارد یک کرسی در مجلس عوام. اگر او برنده او را مجبور به تعیین کسی به مجلس رهبر تا زمانی که او می تواند انتخاب کنید.

پیتر مککی

مککی همسر نازنین افشین جم, حقوق بشر, فعال صحبت کرده است در ما حوادث. مبارزات انتخاباتی خود می گوید: او هرگز پول گرفته شده از سازمان است.

در یک مصاحبه مککی گفت: ما در بحث پرسش مورد نیاز برای گسترش و تقویت قدرت اخلاق کمیسر بنابراین اگر پیدا کردن یک سیاستمدار شکست تضاد منافع آنها در واقع می تواند جریمه.

او همچنین پیشنهاد کرد که یک قوی تر اخلاق صفحه نمایش ممکن است مورد نیاز برای هر کس این است که نخست وزیر به اطمینان حاصل شود می تواند وجود دارد هیچ تاری از خطوط بین یک نخست وزیر در زندگی خصوصی و عمومی ،

در ضمن مککی سابق وزیر دادگستری گفت: او فکر می کند یک پرونده جنایی به ما قرارداد می تواند موجه در بخش 122 از این قانون است که نقض اعتماد مربوط به مقامات دولتی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

هدف از این بخش این است که برای اطمینان از مقامات دولتی نه سوء استفاده از قدرت خود و یا دفتر خود مککی گفت.

بودن در اتاق کابینه هنگامی که تصمیم گیری ساخته شده بود, دانستن خود, خانواده, ارتباط با ما, یک چیزی بسیار جدی مککی گفت.

"ضروری است ما در حفظ اعتماد به نفس در, دارندگان" مککی گفت. "این تضعیف آن است."

در حالی که این نوع از مسئله ای است که می تواند منجر به یک حرکت غیر اعتماد به نفس در دولت لیبرال آن را که ساده مککی گفت.

"ما نمی توانیم از دست دادن بینایی از تصویر بزرگتر اینجا است که اقتصادی و بحران بهداشتی است که هنوز هم با شدت گرفتن به عنوان یک نتیجه از COVID-19" او گفت:.

"این است که به تضعیف شدت نخست وزیر مشروعیت و توانایی حکومت در طول این دوره است."

مک کی همچنین یک کرسی در مجلس عوام. چه اهرم مجلس قدرت او ممکن است بخواهید کشیده خواهد باید انجام شود توسط شخص دیگری.

ارین O'toole

اوتول پیشنهاد کرده است رسوایی به ارمغان می آورد با آن خطر سقوط کرد.

هنگامی که مبارزات انتخاباتی خود خواسته بود که آیا او به دنبال سرنگونی دولت بیش از آن سخنگوی نیست به طور مستقیم در پاسخ به این سوال تکرار تنها که آنها فکر می کنم شانس سقوط انتخابات هستند بالاتر است.

O'toole, پشتیبانی از حزب او تماس برای تحقیقات جنایی. در یک ایمیل مبارزات انتخاباتی سخنگوی ملانی Paradis گفت که با توجه اوتول در حال حاضر دارای یک کرسی در مجلس عوام او آماده خواهد بود در ترودو در مورد این موضوع از "یک روز."

"به عنوان رهبر ارین خواهد ایستاد تا برای کانادایی ها و رسیدن به پایین از این فساد," او گفت:. مبارزات انتخاباتی خود نمی گویند که چگونه او را به انجام این کار است.

اوتول کودکان نیز حضور داشتند ما حوادث و او صحبت کرده است در یک در ، مبارزات انتخاباتی خود گفت که خانواده اش هرگز از لحاظ مالی بهره مند از ما.

درک اسلون

اسلون نیز نشسته MP. مبارزات انتخاباتی خود بازگشت نیست دو درخواست برای اظهار نظر در مورد آنچه که او را برای رسیدگی به این موضوع است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن