'نیویورک تایمز', 'واشنگتن پست' وعده تغییرات عمده ای به حرکت رو به جلو در مسابقه

بزرگنمایی این تصویر ساختمان نیویورک تایمز در نیویورک است. نیویورک تایمز و واشنگتن پست هر دو مشخص شده

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

ساختمان نیویورک تایمز در نیویورک است. نیویورک تایمز و واشنگتن پست هر دو مشخص شده اقدامات جدید با هدف بهبود تنوع در اتاق های خبر و پوشش. خولیو کورتز/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خولیو کورتز/AP

دو ملت روزنامه ها پنجشنبه شب به طور جداگانه رسیده همان تصمیم: آنها تا به حال به آدرس تنوع و سهام خود را در اتاق های خبر و پوشش خود را.

در جدا کردن یادداشت به کارکنان هر برشمرد طرح ها به آدرس مسئله ای است که roiled خود را در اتاق های خبر آن را به عنوان بسیاری از دیگران و بسیاری از نهادهای دیگر در سراسر جامعه است.

واشنگتن پست ناشر و مدیر عامل شرکت فرد رایان اعلام کرد بیش از 12 شغل جدید به عنوان بخشی از یک طرح منجر به "ملی گفتگو در مورد مسائل مسابقه و تنوع در حالی که نور درخشان در بی عدالتی که امروز وجود دارد."

این پست در زمان ملموس رویکرد اعلام آرایه ای از تازگی ایجاد شغل از جمله سردبیر تنوع و شمول و یک مدیر جدید از تنوع و شمول در منابع انسانی است. مدیران در نظر گرفته خواهد شد در چگونه به خوبی آنها در ساخت تیم های متنوع. و ارسال تاسیس جدید گزارش بیت به وقایع چگونه دوره های مسابقه در سراسر زندگی آمریکایی از جمله یک جدید تحقیقی خبرنگار برای پوشش داخلی تروریسم و سفید ناسیونالیسم جدید, ضرب و شتم چگونه تغییر آب و هوا به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار مردم از رنگ جدید خبرنگار بهداشت و نابرابری برای گروههای نژادی مختلف و جدید گزارش مشاغل در مسابقه و هویت در میان دیگران.

نیویورک تایمز' اعلام شد کمتر از بتن, اما هنوز هم گسترده کرد و گفت هدف آن rewire چگونه آن را عمل می کند و تصمیم گیری برای عملکرد newsroom است که تبدیل نژادی آگاهی هر دو در استخدام و در پوشش است.

"در مکالمات و شل در طول چند هفته گذشته ما شنیده ام از از همکاران و افراد دیگر از رنگ در اطراف این شرکت است که آنها احساس نمی به اندازه کافی بخشی از تصمیم گیری به طور کامل احساس ارزش در فرهنگ ما و یا دیدن یک مسیر روشن برای پیشرفت است. این چیزی است که ما باید با تغییر," ارشد زمان مدیران اذعان مشترک خود را یادداشت.

این یادداشت را امضا توسط چهار نفر از رهبران از جمله ناشر A. G. Sulzberger و سردبیر اجرایی دین Baquet اعلام کرد چند طرح به منظور توسعه یک استراتژی برای تعریف کاغذ می کند "استخدام توسعه حمایت و ترویج مردم ما و به خصوص مردم رنگ." هدف این است که یک استراتژی تا پایان سال این یادداشت گفت.

سابق تایمز در سرمقاله صفحه ویرایشگر جیمز بنت استعفا داد و پس از اعتراض توسط صدها نفر از روزنامه نگاران از آن newsroom بیش از یک op-ed خواستار نظامی مورد استفاده قرار گیرد برای قرار دادن ناآرامی های اجتماعی است. روزنامه نگاران گفت: محتوای op-ed در معرض خطر زندگی سیاه و سفید بار کارکنان. نظر و اخبار بخش از مقاله در حال اجرا به طور جداگانه. بنت اقدام به جایگزینی کاتلین Kingsbury است گفت: این بار به درگیر در تلاش های مشابه در بخش.

دو ملت را از دیگر روزنامه های لس آنجلس تایمز و وال استریت ژورنالهستند تحت خود نزاع داخلی در طول مسابقه. این مجله منتقل ستون اخبار سابق سردبیر جرارد بیکر به نظر صفحات پس از newsroom اتحادیه در این مقاله به طور رسمی اعتراض خود را به نوشتن در مسابقه. و L. A. Times سردبیر اجرایی نورمن Pearlstine برنامه ریزی شده است برای نگهداری طولانی تاون هال هفته آینده با کارکنان خود را در مورد نژاد بعد از کینه خود را در اتاق خبر به عنوان NPR گزارش کرده است. Pearlstine در دو هفته گذشته ساخته شده یک سری از تعهدات برای تنوع بخشیدن به صفوف آن و راه آن روش های پوشش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب