فاجعه اظهارات OK می خواهم به انگلستان تلفات

بوستون - مین و نیوهمپشایر پیوستن به صفوف متحده تایید شده برای فدرال امداد رسانی از عمده زیر ساز است قرارداد جد

توسط MINERALNEWS در 17 فروردین 1399

بوستون - مین و نیوهمپشایر پیوستن به صفوف متحده تایید شده برای فدرال امداد رسانی از عمده زیر ساز است قرارداد جدید کروناویروس جدید و انگلستان مرگ و میر از این بیماری همه گیر در ادامه به صعود.

نگاهی به ویروس مربوط به تحولات در منطقه:

کنتیکت

رئیس جمهور ساندویچ ساز برقی قایق است که عمده تولید گیاهان در کنتیکت و رودآیلند گفت: کارکنان در روز شنبه که او دارای آزمایش مثبت برای جدید کروناویروس.

کوین Graney گفت: قبلا که شش نفر از کارکنان این گروتون مبتنی بر نیروی پیمانکار به حال آزمایش مثبت است.

بیش از 5 ، 000 ساکنان آزمایش مثبت برای COVID-19 و 165 نفر کشته شده اند از این بیماری همانطور که از شنبه Gov ند لمانت گفت. حدود 1000 نفر از بیماران بستری شده اند.

تحقیقات ادامه دارد به علت مرگ برای 6 هفته نوزاد در هارتفورد که تست مثبت برای این ویروس در یک postmortem امتحان. دکتر جیمز Gill, دولت, رئیس پزشکی قانونی گفت: آزمایش های متعدد لازم خواهد بود.

____

مین

مقامات دولت فدرال را تایید مین درخواست برای یک فاجعه بزرگ اعلام رژیم صهیونیستی است. جانت میلز روز شنبه اعلام کرد.

از حزب دموکرات گفت: تصویب این معنی است که سازمان های دولتی و شهرداری ها بازپرداخت می شود برای 75 ٪ از تایید هزینه های خود را در ارتباط با COVID-19 پاسخ.

دولت درخواست دیگر برای کمک به فاجعه کمک خواهد کرد که حمایت از کودک, مراقبت از سلامت رفتاری و خدمات حقوقی هنوز در انتظار میلز گفت.

_

مقامات بهداشتی دولت تایید مین دهم مرگ و میر ناشی از این ویروس در روز شنبه.

مین مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری مدیر Nirav شاه گفت: آخرین قربانی یک مرد در 70s از شهرستان نیویورک.

مقامات دولتی نیز گفت: آنها به تایید 24 مورد از این ویروس در آوردن دولت را در مجموع به بیش از 450 پس از همه گیر آغاز شده است.

__

شش قتل محاکمه که برنامه ریزی شده برای ماه آوریل و مه در ایالت مین به تعویق افتاده اند. در میان آنها دو تاریخ که به 2017, طولانی ترین انتظار قتل در دولت است.

___

ماساچوست

دولت ویروس مرگ و میر بیش از 200 پس از 24 نفر از کروناویروس جدید, ماساچوست, مقامات بهداشتی میگویند.

مقامات همچنین گزارش داد بیش از 1000 به تازگی مورد تأیید آوردن این دولت در مجموع به حدود 12000 پس از همه گیر آغاز شده است. ماساچوست در ادامه به یکی از بالاترین مورد شمارش در کشور است.

__

طرفداران دعوت دولت به آن ویروس پاسخ در امکانات برای افراد معلول.

ماساچوست ائتلاف از خانواده ها و طرفداران گفت: تمیز کردن خدمه و ویروس تست تیم نیاز به اعزام به تمام خانه گروه در وزارت امور خارجه از توسعه خدمات سیستم. آن را نیز می گوید خانه با ویروس موارد باید تعطیل شود و ساکنان آن منتقل شده است.

حداقل دو نفر در سیستم دولتی کشته شده اند از ویروس و بیش از 130 نفر دیگر از جمله و گروه کارکنان باید آزمایش مثبت این سازمان گفت.

سخنگو برای وزارت نیست بلافاصله پاسخ می دهند.

--

دولت گارد ملی را بر عهده گرفته و در یک خانه سالمندان در لیتلتون.

WBZ-تلویزیون گزارش گارد وارد صبح روز جمعه در زندگی مرکز مراقبت در Nashoba دره.

شهر مقامات در اوایل این هفته بود شکایت تسهیلات بود و نه مطابق با COVID-19 دستورالعمل. زندگی مراقبت مرکز در بیانیه ای تشکر گارد برای کمک به اداره آزمون به ساکنان و کارکنان.

در ضمن یک خانه سالمندان در ویلمینگتن است و تاخیر در برنامه های خود را به طور موقت بهبود مرکز COVID-19 بيمار.

به گزارش بوستون گلوب AdviniaCare به تعویق افتاد برنامه چرا که بیش از نیمی از آن حدود 100 ساکنان در حال حاضر آزمایش مثبت برای ویروس.

__

آزمون عمل به قانون در ماساچوست شده است به تعویق افتاد. عالی قضایی دادگاه و هیئت نوار بازرسان روز شنبه اعلام کرد معاینه نوار میله میله برای ماه جولای موکول شده است به سپتامبر. 30 Oct. 1 در بوستون.

__

بوستون ارکستر سمفونیک است که یکی از آن کنسرت اخیر در دسترس آنلاین به صورت رایگان. "کنسرت برای شهر ما" بود ضبط زنده در Symphony Hall در بوستون در فوریه. 16. از آن خواهد شد در دسترس آنلاین از بعد از ظهر یکشنبه تا مه 20 در ارکستر وب سایت.

___

نیوهمپشایر

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

مقامات دولت فدرال را تصویب یک فاجعه اعلامیه برای, New Hampshire.

رژیم صهیونیستی. کریس Sununu گفت: این تصمیم باعث می شود دولت واجد شرایط برای 75 درصد فدرال بازپرداخت برای بسیاری از ویروس پاسخ.

نزدیک به 550 نفر در نیوهمپشایر تشخیص داده شده اند با COVID-19. هفت نفر کشته و بیش از 80 بیمارستان بستری شده است.

__

یک گواتمالا در نیوهمپشایر است که به دنبال آزادی از مهاجرت فدرال بازداشت بیش از, نگرانی از قرارداد جدید کروناویروس در زندان است.

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از نیوهمشایر گفت: شنبه آن را ثبت اضطراری فدرال دعوی در دادگاه برای پدرو گونزالس Guarcas.

این سازمان همچنین درخواست یک قاضی در نظر گرفتن انتشار مهاجرت دیگر زندانیان مستقر در شهرستان Strafford وزارت اصلاحات در دوور که در آن Gonzalez Guarcas بازداشت شده است پس از Feb. 28.

__

مقامات زندان به دنبال کمک های مالی برای ایجاد ماسک برای, New Hampshire زندانیان. وزارت اصلاحات گفت: زندانیان باید اجرا از پلی استر و یا پلی استر-پارچه مخلوط پنبه و 1/4-inch الاستیک برای ماسک.

__

پورتسموث گذاشته است تقریبا 90 پاره وقت شهرستان و کارکنان آن را با این نسخهها کار و تفریح ادارات و همچنین در کتابخانه شهر. مقامات شهر می گویند آنها نگران از دست دادن درآمد تحت دولت stay-در-خانه سفارش.

__

محبوب داستان زمین پارک تفریحی نخواهد بود باز در مارس 23 عنوان برنامه ریزی شده. مدیران پارک در گلن گفت: جمعه آن را بیش از حد به زودی به می گویند که آن را ممکن است باز می شود.

__

رود آیلند

سه نفر کشته شده اند از این ویروس در رود آیلند رژیم صهیونیستی است. جینا Raimondo گفت شنبه.

مرگ و میر بالا بردن دولت کل مرگ و میر به 17. حداقل شش هستند نسبت به شیوع در گلدن تاج پرستاری مرکز در نورث پراویدنس.

Raimondo نیز روز شنبه گفت که دولت تایید کرده است نزدیک به 100 بیشتر افرادی که آزمایش مثبت برای ویروس, افزایش, دولت را در مجموع به بیش از 800 از همه گیری آغاز شده است.

بیش از 90 مردم در بیمارستان ها به دلیل ویروس, او گفت:.

__

حدود 100000 رود جزایر به دنبال رفع بیکاری به دلیل بیماری همه گیر.

دولت وزارت کار و آموزش آمار منتشر شده در روز شنبه نشان می دهد که بیش از 91,000 ساکنان را در زمینه بیمه بیکاری ادعا می کند برای COVID-19-دلایل مربوط. یکی دیگر 7,500 باید کاربردی برای مزایای از کار افتادگی موقت با استناد به این ویروس با توجه به داده ها.

__

ورمونت

دولت منابع طبیعی, منشی, جولی مور است اصرار Vermonters برای لذت بردن از خارج از منزل به منظور کمک به حفظ فیزیکی و روانی و سلامت معنوی. او همچنین خاطر نشان کرد ساکنان برای جلوگیری از مسیرهای شلوغ و به ماندن در عرض 10 مایل از خانه خود را.

دولت نزدیک به 400 مورد تأیید و حدود 17 مرگ و میر ناشی از ویروس است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب