جدید تعداد مدعیان بیکاری با شیب کمتر از 2 میلیون نفر در ثبت سرعت از دست دادن شغل ممکن است کاهش

بزرگنمایی این تصویر ده ها میلیون نفر از کار به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. بسیاری از تعجب آنچه

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

ده ها میلیون نفر از کار به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. بسیاری از تعجب آنچه که آنها را انجام دهد زمانی که اضافی فدرال اشتغال مزایای تنظیم شده برای اجرا در پایان ماه ژوئیه. تد S. وارن/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تد S. وارن/AP

به روز شده در 8:47 p. m. ET

Coronavirus همه گیر تحت فشار قرار دادند تا نرخ بیکاری به بالاترین سطح خود از زمان رکود بزرگ اما سرعت اخراج شده است کاهش. و در حال حاضر وجود دارد برخی از نشانه هایی است که بازار کار می تواند به آرامی شروع به بهبود می یابند.

وزارت کار دیگری می گوید: 1.87 میلیون نفر ظ ادعا می کند برای بیمه بیکاری در هفته گذشته. که پایین 249,000 از هفته گذشته است. در حالی که هنوز هم بسیار بالا با تاریخی استانداردهای شماره شده است به طور پیوسته در حال کاهش از اوج 6.8 میلیون هفته پایان مارس 28.

در گذشته 11 هفته 42.6 میلیون ادعاهای جدید واصل شده اند.

ادامه داد: ادعای بیکاری بالا رفت 649,000 به 21.5 میلیون دلار در این هفته پایان مارس 23, آخرین هفته که داده ها در دسترس بود پس از انداختن قبل از هفته است.

در حالی که برخی از کارگران همچنان به صورتی ورقه دیگران شروع کرده اند به بازگشت به کار.

حقوق و دستمزد پردازنده ADP گزارش روز شنبه که بخش خصوصی کارفرمایان قطع کمتر از 2.8 میلیون شغل بین آوریل و مه. که بسیار کوچکتر از دست دادن شغل از پیش بینی انتظار داشتند.

بیش از 12 میلیون نفر در زمینه نرخ بیکاری در آن دوره است. اگر وزارت کار رسمی کار شمارش آرا در روز جمعه است که در هر نقطه نزدیک به ADP شماره که نشان می دهد یک بازگشت سریعتر به کار برای بسیاری از کسانی که furloughed کارکنان از حد انتظار بوده است.

حتی اگر این مورد است که دهها میلیون نفر از کارگران شده اند کنار همه گیر و مزایای بیکاری شده اند بحرانی تاسیسات برای بسیاری از.

با توجه به قرن بنیاد مترقی اتاق فکر دولت پرداخت می شود $71.5 میلیارد دلار در مزایای بیکاری در طول سه هفته اول ماه مه. که 48 درصد بیش از آن پرداخت می شود در تمام ماه آوریل است.

استفان Pingle که شغل خود را از دست نخ کشیدن برگهای توتون وامثال اینترنت کابل در نشویل منتظر هفت هفته قبل از دریافت اولین بیکاری پرداخت.

"این یک کمک بزرگ," Pingle گفت. "این احساس در یک روز رفتن از فقیرترین من می خواهم تا به حال شده است برای غنی ترین من تا کنون بوده است."

Pingle سپاسگزار برای اضافی $600 یک هفته در مزایای بیکاری فدرال دولت ارائه شده است در طول بیماری همه گیر. اما او نگران چه خواهد شد در پایان ماه ژوئیه هنگامی که گسترش سود است به پایان می رسد.

"راستش وقتی که می آید به دنبال فرصت های شغلی موجود در حال حاضر وجود ندارد هر چیزی را در خط من از کار," او می گوید. "من فکر پس از اضافی $600 اجرا می شود, من به دنبال در نظر گرفتن هر آنچه که در دسترس است. آنچه منطقی امن است."

مودی صهیونیستی خدمات سرمایه گذاران پیش بینی کرد که کارگران در برخی از صنایع از جمله مراقبت های بهداشتی و ساخت و تولید می تواند نسبتا سریع بازیابی این سال است.

اما بازگشت به محل کار می تواند بسیار آهسته تر در بخش هایی مانند سفر, سرگرمی و غیر ضروری خرده فروشی شده اند که ضربه سخت در طول رکود اقتصادی است.

زمانی که امیلی Guill شد furloughed از یک هتل بوتیک در پرتلند سنگ., در ماه مارس او فکر اخراج خواهد گذشته تنها یک یا دو ماه. اما او نا امید شده بود.

"پس از چند ماه از قرنطینه و چیزهایی نه بهتر من یک تماس از مدیر من گفت که من در حال نقل مکان کرد به اخراج وضعیت و آنها امیدوار بودند که ما قادر خواهد بود به rehired بعدی بهار" Guill می گوید.

حتی به عنوان کسب و کار به طور آزمایشی بازگشایی تهدید coronavirus نرفته است. Guill نگرانی که گردشگری و سفر ممکن است مدت زمان طولانی برای جستن به عقب.

"آن را هرگز خواهد بود که همان را به عنوان قبل از آن بود بنابراین آنچه که برای این صنعت است که من در کار?" او می پرسد. "من ممکن است قادر به بازگشت به کار دوباره. من ممکن است مجبور به تعویض آن و چیزی کاملا متفاوت است. کسی چه می داند؟"



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن