Facebook راه اندازی مجازی مرکز خرید و گفت: این کمک خواهد کرد که کسب و کارهای کوچک

بزرگنمایی این تصویر Facebook امید به تجارت بزرگتر بخشی از عملیات خود را با اجازه دادن به کسب و کار ر

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Facebook امید به تجارت بزرگتر بخشی از عملیات خود را با اجازه دادن به کسب و کار راه اندازی مغازه در برنامه های خود را. Facebook پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Facebook

Facebook در حال ساخت یک فشار بزرگ به خرید آنلاین با اجازه دادن به کسب و کار راه اندازی رایگان و عرض آن در شبکه اجتماعی Instagram.

کسب و کار می تواند از ویژگی های اقلام در مغازه های خود را تبلیغ آنها به کاربران و برقراری ارتباط با مشتریان از طریق شرکت خدمات پیام. مغازه در نهایت خواهد شد یکپارچه در سراسر Facebook برنامه های از جمله WhatsApp و مسنجر.

خریداران می توانند با خرید محصولات یا از طریق لینک کلیک کنید برای کسب و کار وب سایت خود یا با استفاده از Instagram را وارسی ویژگی را قادر می سازد با خرید داخل برنامه. پرداخت در دسترس تبدیل خواهد شد در Facebook در آینده است.

این شرکت شده است به دنبال تجارت بزرگتر بخشی از کسب و کار خود را در تلاش برای جذب کاربران زمان و منابع جدید درآمد. مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ گفت: کسانی که تلاش کرده اند ramped تا به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس را ترک کرده است که بسیاری از 160 میلیون کسب و کارهای کوچک است که با استفاده از Facebook برنامه های مبارزه.

"ما شاهد بسیاری از کسب و کارهای کوچک است که هرگز حاضر حضور آنلاین برای اولین بار ما شاهد کسب و کارهای کوچک که در حال حاضر حضور در حال حاضر آنها را به راه اصلی از انجام کسب و کار" او گفت: در livestreamed اعلام روز سه شنبه. "برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک در این دوره این است که تفاوت بین شناور ماندن و رفتن ،

Facebook شارژ خواهد شد کسب و کار برای ایجاد مجازی عرض زوکربرگ گفت.

"ما می دانیم که اگر [Facebook] مغازه ها با ارزش برای کسب و کار آنها در حال رفتن به در به طور کلی می خواهم به پیشنهاد بیشتر برای تبلیغات است. ما در نهایت پول که راه گفت و اشاره کرد که کسب و کارهای کوچک را تشکیل می دهند "اکثریت" از Facebook تبلیغ.

Facebook برای اولین بار راه اندازی پرداخت از ویژگی های سال گذشته در Instagram در آمریکا اجازه ماندن مردم در این برنامه برای تکمیل خرید خود را. Instagram طول می کشد یک برش از هر فروش.

یادداشت سردبیر: Facebook میان NPR حامیان مالی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن