کوبه برایانت خلبان بوده است منظم توسط FAA بیش از آب و هوا مربوط به پرواز نقض

خلبان هلیکوپتر که سقوط کرد به یک کالاباساس دامنه کوه ماه گذشته به قتل NBA ستاره کوبه برایانت و هشت دیگران فدرا

توسط MINERALNEWS در 3 اسفند 1398

خلبان هلیکوپتر که سقوط کرد به یک کالاباساس دامنه کوه ماه گذشته به قتل NBA ستاره کوبه برایانت و هشت دیگران فدرال نقض قوانین پرواز را در سال 2015 زمانی که او پرواز کرد به شلوغ حریم هوایی در نزدیکی فرودگاه بین المللی لس آنجلس با وجود اینکه دستور داد به کنترل ترافیک هوایی با توجه به سوابق از اداره هوانوردی فدرال به دست آمده توسط این زمان.

Ara Zobayan پرواز عازم شمال در یک AS350 هلی کوپتر زمانی که او را تکذیب کرد, ترخیص کالا از گمرک برای گذشتن از حریم هوایی به دلیل شرایط آب و هوایی در حال کاهش دید کمتر از چیزی است که شناخته شده به عنوان بصری قوانین پرواز (VFR) با توجه به اجرای اقدام سوابق به دست آمده از طریق قانون آزادی اطلاعات درخواست.

FAA گفت Zobayan در زمان مسئولیت برای نقض و تحت مشاوره ایراد گرفت اما او برای عدم وجود خود را از آماده سازی. "تا به حال آقای Zobayan به درستی برنامه ریزی شده و به مرور زمان آب و هوا در LAX او می شده اند قادر به پیش بینی و اقدام لازم را برای حمل و نقل ... و در نتیجه هماهنگی مناسب" این گزارش می گوید.

مقامات فدرال در حال بررسی Zobayan اقدامات در طول ماه گذشته پرواز زمانی که او نوسان از کنترل خارج پس از پرواز به ابرهای سنگین. Zobayan نیز مرده در پرواز است.

تبلیغات

در ماه مه 2015 پرواز Zobayan پرواز به جزیره بیان هلیکوپتر همان شرکت منشور که در آن او کار می کرد برای سال منتهی به سقوط. آن است که روشن نیست که در آن Zobayan سفر که در روز, و یا اینکه آیا او تا به حال هر مسافر.

در نزدیکی Hawthorne فرودگاه و 105 آزادراه او تماس یک برج در LAX برای به دست آوردن ترخیص کالا از گمرک به پرواز را از طریق حریم هوایی. برج گفته Zobayan که فرودگاه بود گزارش کمتر از سه مایل از دید و یک ابر سقف حداقل 1000 پا بالاتر از سطح زمین.

Zobayan بود که با تکیه بر دید خود را به راهنمای او در پاسخ با یک درخواست به ادامه خاص VFR که خواهد عطا کند او را ترخیص به پرواز در شرایط آب و هوایی با کمتر از حداقل دید برای منظم بصری پرواز. زمانی که برج را تکذیب کرد که درخواست و گفت: او را به حرکت در اطراف حریم هوایی Zobayan عقب نشینی کرد و گفت که او در واقع می تواند به حفظ VFR.

در طول مکالمه Zobayan ادامه پرواز عازم شمال و وارد حریم هوایی بدون تایید نقض قوانین FAA با توجه به اجرای گزارش.

تبلیغات

FAA محقق بود که نام نه در سند و نه توصیه درمانی آموزش و به جای آن تصمیم گرفتند به وکیل Zobayan در مناطق مختلف از جمله عامل در حریم هوایی اطراف فرودگاههای بزرگ ویژه VFR آب و هوا حداقل برنامه ریزی مناسب و بررسی آب و هوا.

"وجود دارد هیچ نشانه ای که این تکرار حادثه و هیچ نشانه ای وجود دارد که این حادثه یک روند با آقای Zobayan و یا هر گونه دیگر [جزیره بیان هلیکوپتر] پرسنل" محقق نوشت.

نظرات در میان خلبانان و کارشناسان در حال تقسیم به شدت نقض شده است.

شاون Coyle, یک دیرین خلبان هلی کوپتر گفت: تخلف در نظر گرفته شده است نسبتا جزئی.

"من نمی دانم یک خلبان وجود دارد که نه نقض قانون" او گفت:. "در صورتی که تنها تخلف او تا به حال پس از آن من می گویند او بسیار امن است."

این گزارش می آید به عنوان محققان همچنان به تلاش برای تعیین علت مرگبار هلی کوپتر سقوط در Jan. 26 یک فرایند است که به احتمال زیاد ماه. اما محققان گفته اند Zobayan تلاش شد با دید ضعیف در لحظات قبل از هواپیما ناودان به دامنه کوه.

اما Zoey Tur جانباز لس آنجلس اخبار خلبان هلی کوپتر اشاره کرد که هر دو Hawthorne حادثه و برایانت پرواز درگیر یک مورد زمانی که خلبان در بر داشت خود را مبارزه با بد آب و هوا شرایط.

"به عنوان یک خلبان شما قرار است برای بررسی شرایط آب و هوا در طول مسیر پرواز" Tur گفت.

تبلیغات

یک نماینده برای جزیره بیان هلیکوپتر نمی تواند نظر رسیده است. یک وکیل به نمایندگی از شرکت نکرد پاسخ به یک تماس تلفنی از یک خبرنگار در روز جمعه.

Kurt Deetz یک خلبان سابق برای جزیره بیان هلیکوپتر و گفت: مرور در اطراف کنترل حریم هوایی در نزدیکی سهل انگاری می خواهم که اضافه شده فقط پنج تا ده دقیقه به پرواز.

وی معتقد خلبان نیز باید شناخته شده است که سهل انگاری به ندرت اجازه می دهد تا هلیکوپتر به پرواز در زیر ویژه قوانین پرواز در حریم هوایی اطراف فرودگاه است. ورود به حریم هوایی بدون تایید وی افزود: می تواند خطرناک باشد چرا که از پتانسیل درگیری با جت تجاری.

"شما نمی توانید درخواست ویژه VFR و سپس آنها را انکار شما و به شما می گویند "من یک دقیقه صبر کنید, در واقع من VFR'," او گفت:. "این که چگونه آن کار می کند. این نشان می دهد که شاید درک خود را از ویژه VFR به عنوان مخالف به VFR ابری بود."

Zobayan گزارش حادثه به کارفرمای خود و FAA. جزیره بیان هلیکوپتر گفت: بازرسان فدرال که آنها انجام شده زمین های اضافی و آموزش پرواز با Zobayan در پاسخ به این وضعیت است.

خلبانان و کارشناسان کمتر از ایده آل آب و هوا غیر معمول نیست برای خلبانان با تجربه اما پرواز زمانی که دید حال کاهش است یک خطر شدید.

کارکنان نویسندگان ریچارد وینتون و کیم کریستنسن کمک به این گزارش



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب