مغلوب ساختن پیشی جستن گسترش اجتماعی فاصله دستورالعمل برای 30 روز بیشتر

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت صحبت می کند در باغ گل رز به صورت روزانه coronavirus مطبوعاتی در

توسط MINERALNEWS در 11 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت صحبت می کند در باغ گل رز به صورت روزانه coronavirus مطبوعاتی در کاخ سفید در روز یکشنبه. جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ

به روز شده در 6:38 p. m. ET

رئیس جمهور تهمت و گفت: دستورالعمل های فدرال اصرار آمریکایی ها به فاصله اجتماعی به سرعت گسترش coronavirus را در محل باقی می ماند برای یک ماه دیگر.

"در این دوره بسیار مهم است که هر کس به دنبال دستورالعمل" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک کنفرانس خبری در باغ گل رز. "بهتر است شما را سریع تر تمام این کابوس به پایان خواهد رسید."

مغلوب ساختن پیشی جستن به حال در ابتدا اعلام کرد 15-بعد اجتماعی فاصله دستورالعمل و پس از آن پیشنهاد این توصیه ها می تواند آرام است. اما روز یکشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: دستورالعمل های فدرال را بپرسید ساکنان ایالات متحده به لحاظ اجتماعی فاصله تا مارس 30.

Coronavirus مدل مغلوب ساختن پیشی جستن اشاره شد نشان می دهد که بدترین روز همه گیر می تواند ضربه زدن به کشور در دو هفته.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این برنامه به نهادی اجتماعی فاصله دستورالعمل رسمی خواهد شد شنبه.

مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا پیشنهاد او می خواهم برای دیدن در این کشور بازگشایی برای کسب و کار در عید پاک, مفهوم که عمیقا بی قراری کارشناسان بیماری های عفونی که گفت: این حرکت می تواند بحران را تشدید کند.

پرسید: اگر او را خوش بینانه ارزیابی اشتباه بود مغلوب ساختن پیشی جستن ،

"این فقط یک آرمان" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "است که می تواند اوج تعداد مرگ و میر قبل از آن شروع به پایین آمدن" رئیس جمهور گفت: از coronavirus موارد در اطراف عید پاک.

مغلوب ساختن پیشی جستن را اعلام می آید به عنوان coronavirus موارد در ایالات متحده ادامه خواهد داد به افزایش می یابد و ویروس های مربوط به مرگ و میر نصب با امریکا کل مرگ و میر دو برابر شدن فقط در دو روز.

در یکشنبه, Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی هشدار داد که COVID-19 بیماری در آورده با این رمان coronavirus ممکن است ادعا تا 200,000 آمریکا زندگی می کند.

اما Fauci هشدار داد مردم به تاکید بیش از حد بر در پیش بینی اشاره کرد که "این چنین یک هدف در حال حرکت است که شما می تواند به راحتی اشتباه و گمراه کردن مردم است."

انتظار افزایش coronavirus موارد به ادامه ایالتی و مقامات محلی در حال نیروبخش برای کمبود تجهیزات پزشکی و لوازم.

رهبران دولت — از جمله رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو نیویورک ملت کنونی ویروس کانون — پیش بینی شده که در هفته های آینده بحرانی منابع مانند هواکش می تواند به مراتب outmatched با حجم بدحال coronavirus بیماران.

حدود 1 در 3 آمریکایی ها در حال حاضر تحت سفارشات به باقی می ماند در داخل خانه در تلاش برای کند کردن روند گسترش این ویروس بسیار مسری.

صحبت کردن در ان بی سی دیدار با مطبوعات دکتر دبورا Birx که منجر کاخ سفید coronavirus نیروی کار گفت: در هر بخشی از کشور باید با در نظر گرفتن همه گیر جدی است.

"هیچ دولت و هیچ مترو منطقه خواهد بود امان," Birx گفت.

با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از آنفلوآنزای فصلی را کشته است بین حدود 12,000 61,000 مردم یک سال پس از سال 2010.

رمان coronavirus به نظر می رسد بیشتر مسری از آنفولانزا و مرگ و میر است به مراتب بیشتر است. آن می تواند 10 برابر مرگبارتر است.

وجود دارد در حال حاضر هیچ واکسنی برای coronavirus. کارشناسان می گویند در حال توسعه یک واکسن برای ویروس می تواند حداقل یک سال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن