راننده نسکار بابا والاس در مؤتلفه پرچم بان کی مون: 'مدت زمان طولانی آینده'

بزرگنمایی این تصویر بابا والاس به دست آورده توجه به صورت سیاه و سفید خود را زندگی می کند توجه به رنگ

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

بابا والاس به دست آورده توجه به صورت سیاه و سفید خود را زندگی می کند توجه به رنگ و طرح در روز چهارشنبه در Martinsville, Va. استیو Helber/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استیو Helber/AP

بابا والاس هنوز برای برنده شدن در یک مسابقه در نسکار برتر جام, سری, اما او محوری به ویژه به عنوان تنها آفریقایی راننده در ورزش غرق در جنوب میراث.

در میان سراسر کشور در اعتراض به نژادپرستی نظاممند والاس روز دوشنبه به نام برای نسکار به ممنوعیت نمایش مؤتلفه پرچم در آن مسابقه است. دو روز بعد از آن انجام داد.

"آن بوده است مدت زمان طولانی در آینده برای مطمئن شوید که او گفت:" در مصاحبه روز شنبه با NPR همه چیز در نظر گرفته شود. "و من می دانم که بسیاری از مردم راضی هستند با جهت و انتخاب است که نسکار را به تغییر تصویر و حرکت رو به جلو با این پیام است که ما در حال تلاش برای فشار در سراسر این روزها."

نسکار با سابقه طولانی با مؤتلفه پرچم. آن را به نظر می رسد در همه جا از چاپ آگهی به پیگیری تبلیغاتی برای روی تی شرت و خالکوبی در تماشاگر. پنج سال پیش نسکار درخواست طرفداران توقف آوردن متفق پرچم به نژادها اما نمی قیمومیت آن است. پرچم هنوز است در حال حاضر در بسیاری از نژادها.

والاس, 26 می گوید: او الهام گرفته شده بود به صحبت می کنند تا پس از دیدن رسانه های اجتماعی مطالب و مقالات در مورد پتانسیل طرفداران جدید در حال خاموش توسط چه بسیاری از زمینه به عنوان یک نماد نفرت در مسیر مسابقه. او شده است صحبت کردن با نسکار مدیران و رانندگان دیگر در مورد آن را به عنوان به خوبی.

او می گوید: نقطه اوج آمد و پس از مرگ Ahmaud Arbery 25 ساله سیاه پوست بود که دنبال سه مرد سفید و سپس به ضرب گلوله در حالی که آهسته دویدن در Glynn County, Ga. در ماه فوریه است.

"این من را تکان داد به هسته به یک نقطه که در آن نوع بدبختانه یک سوئیچ نور در درون من" والاس می گوید.

در نژاد روز یکشنبه در آتلانتا والاس عینک یک پیراهن با کلمات: "من نمی توانم نفس بکشم: سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

پیام رشد بلندتر چهارشنبه در Martinsville Speedway. والاس ماشین های ویژه, کامل رنگ طرح اختصاص داده شده به زندگی مهم است.

والاس توجه بسیاری از رنگ و طرح است که به طور معمول این سایت متعلق به حامیان مالی شرکت ها. LeBron James و New Orleans Saints بازیکن آلوین Kamara به آنلاین فریاد استراحتی و بازنشسته NFL ایمنی برنارد Pollard جونیور متعهد به تماشای والاس برای بقیه سال.

ممنوعیت مؤتلفه بود پرچم کوچک "گام" والاس می گوید اما این به معنی مردم "که احساس ناراحت کننده می توانید به عقب می آیند در حال حاضر و لذت بردن از وقت خود را در یک مسابقه است."

وجود دارد در حال حاضر برخی از واکنش او می گوید: اما "است که جهان ما در زندگی می کنند."

والاس امید توجه نسکار است "ممکن است باز کردن درب برای افراد جدید به می خواهید به بخشی از ورزش ما در حال حاضر. ... ما را یاد بگیرند و کشف کردن راه برای ساخت این پس زمینه متنوع تر در مسیر مسابقه و در بخشی از خدمه گودال حتی بیشتر وجود دارد. ما بسیاری از بچه ها از زمینه های مختلف در گودال خدمه و حتی در مقابل دفاتر نسکار و مسابقه تیم است."

گوش دادن به نسخه صوتی این مصاحبه را در اینجا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب