تماشا کنید: خانه قضائیه دادرسی در خشونت های پلیس

بزرگنمایی این تصویر جورج فلوید برادر Philonise فلوید (راست) و پسر عموی Shareeduh تیت صحبت می کنند در

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

جورج فلوید برادر Philonise فلوید (راست) و پسر عموی Shareeduh تیت صحبت می کنند در طول یک یادبود جورج فلوید در مینیاپولیس هفته گذشته است. فلوید درگذشت پس از مهار توسط مینیاپولیس افسران پلیس در مه 25. Bebeto متیوز/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Bebeto متیوز/AP

کمیته قضایی مجلس را بشنود شهادت چهارشنبه در دهها و خشونت پلیس به خانه آماده برای رای دادن در مجموعه گستردهای از پلیس اصلاحات پیشنهاد شده توسط دموکرات ها ،

این جلسه که اولین جلسه کنگره در پلیس پس از قتل جورج فلوید توسط پلیس در مینیاپولیس در مه 25. فلوید برادر Philonise فلوید خواهد بود یک شاهد کلیدی برای دموکرات ها; همراه با فلوید وکیل خانواده بن Crump; Sherrilyn Ifill رئیس NAACP صندوق دفاع حقوقی و چندین دیگر از شاهدان.

جلسه شروع می شود در 10 a. m. ET. سازمان دیده بان آن را در اینجا زندگی می کنند.

دموکرات ها قول داده اند که برای برگزاری جلسات به درخشش نور در اعتماد از دست رفته بین جوامع رنگ و پلیس به عنوان بخشی از یک گسترده تر برنامه ریزی برای تعمیرات اساسی قانون اجرای سیاست های.

جمهوری خواهان باید به نام سه شاهد: دن richard shaw, یک مجری رادیویی محافظه کار و مشاور رئیس جمهور تهمت; پاستور دارل اسکات از بنیانگذاران تهمت ملی تنوع ائتلاف و آنجلا آندروود Jacobs عضو لنکستر کالیفرنیا شورای شهر و سابق کنگره و نامزد.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن