نخست وزیر هند برای دیدار با مخالفان در چین ردیف

دهلی نو - نخست وزیر هند ملاقات بالای رهبران اپوزیسیون جمعه به عنوان دولت در تلاش برای کاهش تنش با چین پس از 20

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399

دهلی نو - نخست وزیر هند ملاقات بالای رهبران اپوزیسیون جمعه به عنوان دولت در تلاش برای کاهش تنش با چین پس از 20 سربازان هندی کشته شدند در یک درگیری در هیمالیا در مرز منطقه است.

هند و چین یکدیگر را متهم به تحریک به مبارزه در Galwan ولی بخشی از مناقشه منطقه لاداخ در امتداد مرزی هیمالیا. چین گفت که آیا آن دچار هیچ گونه تلفات در چه بود مرگبارترین درگیری بین دو طرف در 45 سال است.

هر دو کشور گفت: آنها در برقراری ارتباط از طریق نظامی و کانال های دیپلماتیک و تاکید بر اهمیت خود را گسترده تر ارتباط است. کارشناسان می گویند این دو کشور بعید است که سر به جنگ اما کاهش تنش به سرعت دشوار خواهد بود.

چین روز جمعه حفظ موقعیت خود است که هند به سرزنش برای برخورد.

"درست و نادرست بسیار روشن است و مسئولیت نهفته است به طور کامل با سمت" سخنگوی وزارت خارجه ژائو Lijian گفت.

هر دو کشور هند و چین را تکذیب کرد گزارش های رسانه ها که سربازان هندی بودند در بازداشت است.

در طول روز دوشنبه برخورد سربازان brawled با باتوم و سنگ و مشت خود را در هوا نازک در 4,270 متر (14,000 فوت) بالاتر از سطح دریا اما هیچ از کار اخراج شدند عکس, هندی ها گفته اند. سربازان حمل سلاح گرم اما مجاز به استفاده از آنها را تحت یک توافق قبلی در مرز اختلاف است.

هندی مقامات امنیتی گفته اند که مرگ و میر ناشی بودند صدمات شدید و قرار گرفتن در معرض subfreezing درجه حرارت.

برخورد تشدید یک بن بست آغاز شد که در اوایل ماه مه زمانی که هند گفته مقامات چینی سربازان عبور از مرز در سه مکان نصب چادر و پست گارد و نادیده گرفتن هشدارها را ترک کنند. که باعث فریاد مسابقات سنگ پرانی و fistfights بین دو طرف مخالف بیشتر آن از پخش در تلویزیون در برنامه های خبری و رسانه های اجتماعی.

اقدام صورت گرفته در طول یک کنترل از راه دور کشش از 3,380-کیلومتر (2,100 مایل) خط کنترل واقعی — مرز تاسیس شده پس از جنگ بین هند و چین در سال 1962 است که منجر به آرامش نسبی.

قواعد تعامل در امتداد خط کنترل واقعی — که منع استفاده از مهمات زنده اما همچنین ممنوعیت تماس فیزیکی بین سربازان — باید renegotiated دفاع تحلیلگر Rahul بعدی گفت.

"وجود دارد مقدار زیادی از فشار بر هند در کنار احساسات بالا در میان عموم" بعدی گفت.

"آن باقی مانده است دیده شود که آیا هند خواهد نشستن در میز مذاکره با چین و می گویند آن را می خواهم برای تغییر این توافق نامه به آنها را کمی تهاجمی تر و یا توهین آمیز در طبیعت," او گفت:.

هند وزیر دفاع Rajnath Singh خطاب به سران احزاب سیاسی مختلف در روز پنج شنبه به منظور توسعه یک اجماع در این وضعیت است. روز جمعه نارندرا نخست وزیر تعیین شد به میزبان رهبران بیش از ده احزاب مخالف.

مخالفان اصلی حزب کنگره گفت: این کشور سزاوار به حقیقت را می دانم.

"آن را سزاوار رهبری است که مایل به انجام هر چیزی قبل از اجازه دادن به زمین آن گرفته شود" این در بیانیه ای گفت.

برخورد کرده است دامن زد رو به رشد ضد چینی احساسات در هند است که در حال حاضر بالا به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس آغاز شد که در چین در اواخر سال گذشته. هند caseload صعود به چهارم بالاترین در جهان است.

احساسات به نمایش گذاشته شدند در جنوب شهر حیدرآباد که در آن هزاران نفر به تماشای جریان مراسم تشییع جنازه سرهنگ. Santosh ببو یکی از تلفات در روز دوشنبه برخورد.

یک کسب و کار هندی کنفدراسیون به نام تحریم از 500 کالاهای چینی از جمله اسباب بازی ها و منسوجات به بیان "نقد قوی" از چین اقدام در Ladakh.

تیلور Fravel مدیر مطالعات امنیت برنامه در موسسه تکنولوژی ماساچوست گفت: چین در تلاش بود برای قرار دادن فشار بر هند و او فکر نمی کنم پکن می خواستم خشونت آمیز درگیری میان ارتش خود را.

از دیدگاه استراتژیک, Fravel گفت: چین باید می خواهید به درایو یک گوه بین هند و ایالات متحده برای جلوگیری از هر نوع تعادل ضد ائتلاف.

"مرگ و برخورد در شب دوشنبه احتمالا به سرعت و خیلی بیشتر به سرعت در حال فشار هند نزدیک به ایالات متحده آمریکا, که من فکر می کنم احتمالا چیزی نیست که چین می خواهد" او گفت:.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

G. Parthasarthy بازنشسته هندی, دیپلمات گفت که هر دو کشور چین و پاکستان — هند archrival شد با هدف کم هزینه مهار هند است. "چین یک معوق در برابر هند و آن تمدن است. ما انتظار داریم چین خواهد بود یک بازی دوستانه همسایه .... آن را هرگز به یک رابطه دوستانه است."

چین ادعا می کند حدود 90000 کیلومتر مربع (35,000 کیلومتر مربع) از خاک در هند شمال شرق در حالی که هند می گوید چین را اشغال 38,000 کیلومتر مربع (15,000 مایل مربع) از قلمرو آن در عکاسی چانه فلات هیمالیا پیوسته بخشی از منطقه لاداخ.

هند به طور یک جانبه اعلام کرد Ladakh یک منطقه فدرال در حالی که جدا کردن آن از مورد مناقشه کشمیر در ماه اوت سال 2019. چین در میان کشورهای به محکوم کردن این حرکت بالا بردن آن را در انجمن ها از جمله شورای امنیت سازمان ملل. هند انتخاب شد و به شورای این هفته است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب