میشل اوباما ممکن است باقی بماند "بالا فرای" به عنوان او را برمی گرداند به زندگی سیاسی

بزرگنمایی این تصویر سابق ایالات متحده مشت میشل اوباما بانوی امواج به عنوان او حضور در یک رویداد برای

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

سابق ایالات متحده مشت میشل اوباما بانوی امواج به عنوان او حضور در یک رویداد برای اوباما بنیاد در کوالا لامپور, مالزی, پنج شنبه, Dec. 12, 2019. اوباما و بازیگر جولیا رابرتز با حضور در افتتاحیه گردهمایی از افزایش رهبران در آسیا و اقیانوسیه سازمان توسط اوباما پایه و اساس است. (AP Photo/Vincent Thian) وینسنت Thian/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
وینسنت Thian/AP

در اخیر شنبه شب دهها هزار نفر از مردم پیوست و نه دقیقه مجازی در سایت Instagram زنده که توسط دی جی D-Nice. برخی از آشنا نام های بزرگ شده اند انداختن به آنچه که او خواستار "باشگاه قرنطینه" مانند John Legend جو بایدن و مارک زوکربرگ.

اما این ظاهر سابق بانوی اول میشل اوباما که به نظر می رسید به یک تاثیر بزرگ.

"اوه خدای من. میشل اوباما را در اینجا," D-Nice گفت که اوباما در ظاهر آورده موسیقی به توقف کوتاهی. "Yo" من قسم می خورم من حتی نمی دانم که به بازی در حال حاضر. ذهن من را به طور کامل دمیده شده."

آن لحظه که برای چندمین بار در سراسر رسانه های اجتماعی که میلیون ها نفر از آمریکایی ها پناه در خانه بود و یک یادآوری از قدرت و محبوبیت میشل اوباما که پله به سیاست او به عنوان ترویج خود ابتکار رای گیری.

هفته گذشته اوباما اعلام حمایت از او برای دسترسی بیشتر به رای گیری از طریق پست در اوایل شخص رای گیری و آنلاین ثبت نام رای دهندگان خواستار این گزینه "مرحله بحرانی برای این لحظه."

"آمریکایی ها هرگز نباید مجبور به انتخاب بین صدای خود را شنیده و حفظ خود و خانواده خود را امن" او گفت: در بیانیه منتشر شده توسط زمانی که همه ما رای گروه او راه اندازی شد و در سال 2018 است.

هر چند این گروه حزبی تلاش اوباما است بسیاری از مشخصات بالا در فعالیت های سیاسی پس از ترک کاخ سفید در اوایل سال 2017. و او اعلام می آید با موضوع بالا پس از جنجال بر ویسکانسین برگزاری یک رای در این ماه یک ایالت سفارش برای ساکنان خانه بمانند. رئیس جمهور تهمت است همچنین ابراز مخالفت صریح به پست الکترونیکی-در رای گیری.

روز دوشنبه باراک اوباما را لگد کردن مجازی "نیمکت حزب" برای زمانی که ما همه رای دادن تشویق شرکت کنندگان به ثبت نام برای رای دادن و یاد بگیرند که چگونه به رأی دهی در انتخابات آینده. در گروه اول کوچ, پارتی, میزبانی شده توسط D-خوب این گروه می گوید آن را به بیش از 400 ، 000 نفر واجد شرایط رای دهندگان.

"من فکر می کنم که در این لحظه او را برای رفتن به تمرکز بر روی زمانی که همه ما رای" گفت: سوزان شیر که اوباما شناخته شده و برای چندین دهه در خدمت به عنوان رئیس ستاد در آغاز ریاست جمهوری باراک اوباما. "به ویژه در نور از COVID-19 ویروس — و هر کس را دیدم این عکس از مردم در ویسکانسین بودند که خطر خود ایمنی و سلامت به منظور رای — من فکر می کنم آن را حتی بیشتر مهم است و او قدردانی چقدر مهم است برای واقعی انتخابات است."

در حالی که اوباما در زمان کار با تمرکز بر مشارکت او همچنان یکی از مهمترین و به دنبال پس از عملیاتی در کمپین بلیزرز با آسمان بالا تصویب رتبه بندی که برش در سراسر حزب خط.

"میشل اوباما یکی از محبوب ترین زنان در کشور گفت:" کریستین ماتیوز که یک جمهوری خواه ناظر انتخابات. "هر بانوی اول یا بانوی اول سابق دارای یک جنبه حزبی به محبوبیت خود را. اما میشل اوباما در واقع نسبتا محبوب در میان حزب جمهوری خواه زنان است."

بزرگنمایی این تصویر

میشل اوباما واکنش نشان می دهد به عنوان Kaitlyn ساندرز, 8, اوباما می گوید که او یک رقابتی شکل اسکیت باز. Kaitlyn و مادرش, Philippines ساندرز شد خرید نسخه امضا اوباما خاطرات تبدیل شدن بهسال گذشته در سیاست و نثر کتابفروشی در واشنگتن است. Jacquelyn مارتین/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jacquelyn مارتین/AP

هنگامی که و این که آیا او خواهد بود به طور منظم قائم مقام در سال 2020 به نمایندگی از معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن ناشناخته باقی مانده است. شوهر سابق رئیس جمهور, باراک اوباما, حمایت بایدن در این هفته. در حالی که کسانی که نزدیک به او می گویند که میشل اوباما "البته" پشتیبانی از بایدن ستاد انتخاباتی او هنوز رتبهدهی نشده است آمده حاشیه هر چند نهایی تایید پیش بینی شده است.

شیر گفت که او فرض اوباما نیست "فکر کردن در مورد آن را مانند یک سیاستمدار" اما "روشن است او در پشتیبانی از او حمایت خواهد کرد."

"او خواهد شد در بالای فرای" گفت: شعر. "نیست که می گویند که او نیست, حمایت معاون رئیس جمهور بایدن. او بدیهی است اما او آن را انجام خواهد داد — و من می دانم که او -- او آن را در راه است که مثبت است."

اوباما صحبت کرده است آشکارا در مورد تلاش های خود برای متقاعد کردن شوهرش نه به دنبال ریاست جمهوری بود و هنگامی که تمایلی به شرکت در سیاست های حزبی. اما حتی در آن روزهای او جعلی در ارتباط با رای دهندگان.

استفانی برش دموکراتیک استراتژیست که توصیه میشل اوباما, به یاد می آورد نام مستعار است که باراک اوباما و مشاوران و برای او در طول مبارزات انتخاباتی سال 2008: نزدیک.

"او محرک واقعی برای مردم بیرون آمده و حزبی در آیووا برای باراک اوباما است که یک نقش کلیدی است که او در انتخابات" کاتر گفت. "او می داند که چگونه برای الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه و ارتباط با مردم او را با صحبت کردن."

جان Brabender جانباز استراتژیست جمهوری خواه گفت که "حومه زنان در میدان نبرد متحده مانند پنسیلوانیا و میشیگان" می تواند یکی از مخاطبان تعریف شده همراه با رای دهندگان است که اوباما می تواند هدف در این انتخابات است.

"ما نمی دانیم که رئیس جمهور کمپین ساخت بسیار تهاجمی تلاش برای به دست آوردن یک تاریخی آفریقایی رای" Brabender گفت. "و شده اند وجود دارد برخی از نشانه های مثبت برای رئیس جمهور است که او را overperforming در میان آمریکایی های آفریقایی تبار در مقابل قبلی [ایران] نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. و بنابراین من فکر می کنم که مخاطبان است که قطعا دموکرات ها در حال رفتن به می خواهید میشل اوباما به صرف برخی از زمان صحبت کردن."

رئیس جمهور اوباما در, میشل اوباما نگهداری سیاسی محدود برنامه ظاهر می شود در رویدادهای سیاسی تنها زمانی که او اعتقاد داشت که حضور او می تواند یک تاثیر بزرگ.

"همه چیز او, او به چالش کشیده ما به عنوان کارکنان خود را به بگو چرا این استفاده مناسب از زمان است ؟ "گفت: تینا Tchen رئیس جمهور از زمان در حال حاضر, که قبلا به عنوان میشل اوباما رئیس ستاد. "و این بود که همیشه یک چالش به مطمئن شوید که آن چیزی بود که او شخصا اصیل مورد پرشور است. اگر نبود او نمی توانست آن را می گویند. اگر این چیزی است که او بر این باور است که چیزی است که او را از بیرون رفتن و می گویند. و من فکر می کنم مردم آمریکا در پاسخ به آن — آنها می دانند که در مورد او."

اوباما یک ستاره برک آوت از کمپین 2016 و یکی از محبوب ترین جایگزین او وام اعتبار و شهرت برای صحت به نامزد هیلاری کلینتون باعث, هر چند اوباما هرگز محبت زیادی برای مبارزات انتخاباتی. او به صراحت سیاسی ظاهر شده اند در دامنه محدود بر خلاف برخی از دموکرات ها.

اما او شده است در چشم های عمومی خود را در شرایط خود. او بسته بندی شده عرصه با جمعیت کثیری از طرفداران او به عنوان ترویج او خاطرات تبدیلشد در سال 2018 و ساخته شده است که تعدادی از مشخصات بالا سخنرانی و حضور است.

"این نوع از رحم جایگزین است که میشل اوباما به ارمغان می آورد بی سابقه است. مردم نمی بینیم و او را به عنوان یک شخصیت سیاسی — آنها او را به عنوان یک مورد علاقه بانوی اول سابق که آنها به طور کامل در ارتباط با" سعید برش.

اوباما نیز بزرگ تر از زندگی و حضور در رسانه های اجتماعی با بیش از 37 میلیون followers on Instagram, که می تواند او را یک برنامه به طور بالقوه مطلوب و موثر — قائم مقام به عنوان مبارزه و کار وکالت را تا حد زیادی نقل آنلاین.

"او بوده است حضور من در مورد خنده که از آنجا که من می توانید به یاد داشته باشید که در کاخ سفید که در آن ما مطمئن بودیم توییتر چیزی بود که بانوی اول ایالات متحده باید در پشت در ابتدای پلت فرم" گفت: Tchen که در حال حاضر در هیئت مدیره از زمانی که همه ما رای می دهند.

Aimee آلیسون بنیانگذار او مردم یک سازمان اختصاص داده شده به بسیج زنان از رنگ گفت که اوباما "تشویق از انتخابات" است با ارزش تر از هر یک حمایت.

"او خیلی مهم است و چنین احترام, اعتماد صوتی برای دموکرات ها در سراسر طیف" آلیسون گفت:, و اضافه کرد که بسیج رای دهندگان می تواند به بحرانی برای دموکرات ها به دنبال بستن شکاف در کلید میدان نبرد متحده است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب