UC Irvine, لغو مراسم فارغ التحصیلی برای محافظت در برابر coronavirus

UC Irvine است لغو سنتی خود از فارغ التحصیلی در این بهار به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر رمان کروناویروس اول

توسط MINERALNEWS در 25 اسفند 1398

UC Irvine است لغو سنتی خود از فارغ التحصیلی در این بهار به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر رمان کروناویروس اولین دانشگاه کالیفرنیا دانشگاه به لغو مراسم نمادین.

"ما غمگین برای به اشتراک گذاشتن که UCI شروع مراسم برگزار خواهد شد در همان راه به عنوان سال های گذشته" ویلی L. بانک جونیور, معاونت دانشجویی و امور فرهنگی نوشت: در یک پیام به دانش آموزان جمعه.

لغو علائم اولین بار در دانشگاه 55 سال سابقه که شادی capstone به یک دانش آموز کالج سفر نمی خواهد در در روش سنتی است. بانک ها توصیه می شود خانواده ها به ترتیبات برای آمدن به دانشگاه برای این جشن که برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 12-15.

ایروین پردیس نزدیک به 37,000 دانش آموزان متنوع است با 35% آسیایی, دانش آموزان آمریکایی 23% لاتین, 16% سفید و 3 درصد آمریکایی آفریقایی تبار است. نزدیک به یک پنجم دانشجویان از کشورهای دیگر که عمدتا چین است. ایروین فارغ التحصیلی تساوی دهها هزار نفر از بازدید کنندگان به دانشگاه از سراسر کشور اگر نه جهان.

تبلیغات

هشت دیگر در مقطع کارشناسی دانشگاه ها در حال انتظار برای تصمیم گیری در یک مورد به مورد و بر اساس. UC مقامات رسیده روز شنبه در لس آنجلس, Davis, مرسد, سن دیگو و سانتا کروز دانشگاه گفت: هیچ تصمیم گیری نشده است ساخته شده در مورد شروع.

اما رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom را به منظور منع تجمعات 250 یا بیشتر مردم ایالت به سرعت گسترش این بیماری خواهد نوار اکثر مراسم فارغ التحصیلی اگر او گسترش بخشنامه مارس گذشته.

بانک ها گفته است که پردیس مقامات "به طور فعال به دنبال جایگزین هایی برای جشن فارغ التحصیلان ما در شیوه ای مناسب. ما درک می کنیم که آغاز است و بخش مهمی از UCI تجربه و ما می خواهیم به افتخار دانش آموزان ما در حالی که هنوز نگه داشتن جامعه ما امن است. "

او گفت: این دانشگاه خواهد بود با انتشار جزئیات بیشتر در هفته های آینده.

تبلیغات

برایس لیندزی ارشد رشته مهندسی مکانیک گفت که اگر چه او نمی خواهد بود قادر به شرکت در مراسم رسمی در کلاه و لباس و راه رفتن در سراسر یک مرحله به دریافت دیپلم خود را, او را جشن می گیرند در خود احزاب با خانواده و دوستان است.

"مهم ترین چیز این است که آنها خواهید بود وجود دارد و ما قادر خواهید بود برای جشن گفت:" لیندزی که امیدوار به حرکت در دانشکده پزشکی بود. "من نمی خواهد بود قادر به فارغ التحصیل با دوستان من که من بوده ام با برای چهار سال, اما من می دانم خدا یک طرح است."

UC Irvine, گل کودتا در فرود و سپس رئیس جمهور باراک اوباما به عنوان آن شروع بلندگو در سال 2014 پس از غیر معمول لابی کمپین شامل فارغ التحصیلان و دانش آموزان امضای کارت پستال و ظاهر شدن در فیلم ها. در یکی از 7-پا-6 دانشجوی سال اول بسکتبال مرکز ممدو Ndiaye نگاه به دوربین به عنوان او towered بیش از یک برش مقوا از اوباما "آقای رئیس جمهور" گفت: "ما باید توپ بازی با هم."

UC San Diego صدراعظم Pradeep Khosla گفت: او را به تماشای وضعیت شیوع بیش از ماه آینده و یا دو قبل از تصمیم گیری در مراسم فارغ التحصیلی. سن دیگو جشن که برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 12-14 معمولا از قرعه کشی از 20 ، 000 به 30 ، 000 نفر است. این سال را شروع سخنران CBS 60 Minutes خبرنگار لایحه ویتاکر.

Khosla گفت: او احتمالا تصمیم گیری در اواخر ماه آوریل است.

"آخرین چیزی که نیاز مردم در حال حاضر بیشتر خبر بد" Khosla گفت. "من نمی خواهم به رسوب بیشتر اضطراب است."

کالج ها و دانشگاه ها در سراسر کشور را لغو کلاس های حضوری و معطوف به آموزش آنلاین برای جلوگیری از گسترش بیماری های عفونی است که مبتلا بیش از 2600 در ایالات متحده و پورتوریکو و منجر به مرگ و میر 50. در کالیفرنیا وجود دارد 247 موارد تایید شده که از بعد از ظهر شنبه با پنج مرگ و میر.

دانشگاه ها نیز باید تعطیل, سفر, تحصیل در خارج از کشور برنامه های پردیس بازديد رویدادهای ورزشی و سایر اجتماعات بزرگ در آنچه که مقامات آموزش عالی تماس بیشترین کوتاه مدت چالش در یک نسل.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن