دولت مکزیک بازداشت مرز کار وکیل سوزانا پریتو

مکزیک - شهرستان مرزی مقامات دولتی بازداشت شده اند که یک مبارز کارگری وکیل که رهبری یک موج 2019 تعطیل برای دستم

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399

مکزیک - شهرستان مرزی مقامات دولتی بازداشت شده اند که یک مبارز کارگری وکیل که رهبری یک موج 2019 تعطیل برای دستمزد بالاتر در مرز مجمع گیاهان شناخته شده به عنوان maquiladoras.

کارآگاهان دستگیر سوزانا پریتو دوشنبه در مرز شهر ماتاموروس در اتهامات عنوان شده است که شامل تحریک به شورش و تهدید و اجبار. پریتو ضبط خود بازداشت شده و آن را در رسانه های اجتماعی گفت: او تا به حال شده است در انتظار بازداشت.

پریتو ادعا می کند که مقامات در مرز ایالت چیهواهوا و Tamaulipas, جایی که او در بازداشت هستند, آزار و اذیت او را چرا که او تحت تاثیر منافع اقتصادی از maquiladora اپراتورهای.

"من می دانستم که دیر یا زود فرماندار قرار بود برای انجام این کار" پریتو گفت. "شما می توانید این در حال آمدن است."

دادستان دولت پریتو است که متهم به تهدید اعضای یک کار محلی هیئت مدیره به آنها را به ثبت نام در دستمزد را افزایش می دهد. او همچنین متهم به داشتن مانع کارکنان از ورود و یا خروج maquiladora گیاهان در طول تعطیل در سال 2019 و اینکه استفاده از زور در maquiladora صاحبان آنها را به عملکرد به حقوق و دستمزد را افزایش می دهد.

معلوم نیست که آیا پریتو وضعیت به عنوان یک مستقل کارگری مشاور — او دارای هیچ اتحادیه پست — ممکن است ساخته شده او هدف از اتهامات عنوان شده علیه. حداقل در برخی از تاکتیک های شرح داده شده استفاده می شود به طور معمول در اعتصابات و تظاهرات در مکزیک است.

ماتاموروس در سراسر مرز از Brownsville, Texas, بود, این شهر که در آن پریتو رهبری موجی از حملات موفق در اوایل سال 2019 در 48 صادرات گرا maquiladoras که برنده کارگران 20 درصد پرداخت را افزایش می دهد و $1,650 پاداش. آن را به حکومت محافظه کار مخالف اقدام ملی حزب

ویدئو ارسال شده در Facebook صفحه نشان داد که جمعیت زیادی از مردم جمع شده بودند خارج دادسراها در ماتاموروس در جمعه شعار برای آزادی فریاد می زدند ."ما با سوزانا!" و "سوزانا!"

پریتو نیز به تازگی مبارزه کرد و در برابر سیاست در maquiladora گیاهان در سیوداد خوارس ٬ چیئوائوا که او ادعا کرد با قرار دادن کارگران در معرض خطر ابتلا به کروناویروس جدید. او فیلم برداری و به نظر می رسد به توصیه تعطیل در برخی از سیوداد خوارز, گیاهانی که حاضر به تعطیل و کارگران را با پرداخت کامل, که, مکزیکی, قانون کار اجازه می دهد.

رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador انداخته سری از دستمزد خواسته در اواخر سال 2018 زمانی که او دو برابر حداقل دستمزد روزانه به 176.20 پزو (سپس حدود 9.30) همراه مکزیک مرز شمالی. به خاطر دستمزد پایین maquiladoras در ماتاموروس — که اغلب کارگران پرداخت فقط یک زن و شوهر از دلار در ساعت — تا به حال طولانی نمایه افزایش دستمزد به حداقل دستمزد; که سیاست است که نتیجه معکوس هنگامی که لوپز Obrador دو برابر آن است.

لوپز Obrador دولت ناراحت کننده بود با این جنبش اما نمی فعالانه سعی در سرکوب آن را در زمان. که در بخشی به دلیل او تا به حال متعهد به پایان دادن به دستکاری دولت از اتحادیه های کارگری و اجازه می دهد جدید نماینده کارگری جنبش در یک کشور که در آن اتحادیه های کارگری به مدت طولانی فاسد ساکت و دستکاری شده توسط دولت است.

لوپز Obrador متعهد به ماندن در خارج از اتحادیه های داخلی امور شده است و میلی به دستگیری پیر-گارد رهبران اتحادیه.

پرسید: ممکن است در مورد لوپز Obrador تصمیم گیری میان آمریکا و فشار به بازگشایی بسیاری از گیاهان با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس او گفت: آن را نشان داد دولت به بازده فشار از شرکت های چند ملیتی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"در آن است بی خطر است؟" پریتو پرسید. "آن را بی خطر است برای گفتن که رئیس جمهور مکزیک یک عروسک خیمه شب بازی مکزیک و خارجی (کسب و کار) که نمی مراقبت در مورد زندگی کارگران مکزیکی."

پس از جمع آوری جمعیت در دادسراها دوشنبه در ماتاموروس دادستان منتقل پریتو جنوبی به دولت سرمایه سیوداد ویکتوریا, که در آن او به اولیه دادگاه روز سه شنبه. برخی از تظاهرات پراکنده ادامه داد: در ماتاموروس شنبه.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن