Confessions of a shopaholic: من رفت و برگشت به فروشگاه ها — و آن را دوست ندارم.

نام من است از لورا و من shopaholic. خرید بود سمت راست وجود دارد با ورزش به عنوان سرگرمی های مورد علاقه در قبل

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399

نام من است از لورا و من shopaholic.

خرید بود سمت راست وجود دارد با ورزش به عنوان سرگرمی های مورد علاقه در قبل از همه گیر جهانی است. آن را بسیار خرید — هر چند پیدا کردن قطعه است که همیشه برنده — آن را به عنوان معمول است. گرفتن یک قهوه یا یک درمان مرور, مردم, تماشای, به طور کلی به انهدام است. خرید آنلاین ممکن است قطع آن را برای برخی از, اما من تاسف بیش از یک بار در 70 روز از خود انزوا در مورد از دست رفته در فروشگاه تجربه کنید.

بنابراین زمانی که متوجه شدم من تا به حال یک هدیه برای خرید در این هفته یک روز پس از استان به چراغ سبز برای فروشگاه ها با خیابان ورودی به باز کردن به عنوان طولانی به عنوان آنها را به رعایت دقیق بهداشت عمومی دستورالعمل من تصمیم به بازگشت وجود دارد.

این احساس مانند یک مناسبت مهم و نه فقط به خاطر اینکه من عینک شلوار جین برای اولین بار از اوایل ماه مارس.

چیزی که من کشف شد بسیار شبیه به آنچه که من می خواهم چپ و معلوم من آن را دوست ندارم.

نشانه هایی است که برخی از مغازه ها باز بود در همسایه یورکویل آشکار شد زود است. مد روز محاصره بود به عنوان مشغول به عنوان من آن را دیده ام در 10 هفته در summerlike روز. ده ها تن از مردم انجام شده کیسه های خرید از H&M و زارا که هر دو درو خطوط در روز چهارشنبه بعد از ظهر.

من شروع به در نیلی در Manulife مرکز باز تنها از این خلیج سنت ورودی که در آن یک دستکش و نقاب کارمند ایستاده بود با یک آی پد گفتن بیش از یک رهگذر کنجکاو است که فروشگاه بود, در واقع باز و تسهیل منظقه وانت.

نیلی را به درب ورودی مشخص شده توسط یک کاغذ نشانه تشخیص آن از خروج باز به یک ضد عفونی کننده دست ایستگاه و یک لیست از "هفت ساده فیزیکی فاصله دستورالعمل" که توصیه می شود خریداران حفظ شش فوت فاصله و پوشیدن ماسک مانند کارکنان ملزم به انجام.

آن را شروع به عنوان یک رویایی مراسم عمدتا به دلیل این خاص نیلی یک فضای بزرگ و وجود دارد بیشتر کارکنان در فروشگاه از مشتریان. یک کارمند تمیز کردن نرده پله برقی شگفت زده با صدای بلند در مورد او "مورد علاقه های جدید کار" هر چند او تعجب اگر آن را که همیشه کثیف است. آن را یک کار به طور منظم در روز قبل از coronavirus.

من سر به بچه ها بخش به دنبال یک مورد خاص اما من شدید از عمق من. نیلی کارمند دیدن من آشکار سردرگمی ارائه می دهد برای کمک به. من قدم به سمت او. این یک واکنش غریزی و من هرگز مطمئن شوید که اگر مردم می شنوند به من از طریق من ، او گام به عقب. من بیش از حد نزدیک است. من قدم به عقب. تجربه تا به حال به نظر می رسید خیلی خوب طبیعی است. تعامل مرا به یاد است که آن را نمی.

در پرداخت وجود دارد پلکسی گلاس مانع بین خودم و صندوقدار. اما به عنوان او شروع به بسته بندی هدیه من به, من تعجب می کنم که چگونه من قرار است دست به گیرنده با خیال راحت.

هنگامی که من شروع به فکر کردن در مورد کوروناویروس گسترش آن را سخت برای جلوگیری از. در H&M, درب جلو بسته است که احساس می کند مانند یک نشانه به نوبه خود بازگشت. چگونه بسیاری از مردم لمس کرده اند که رسیدگی به امروز ؟ من خدا را شکر من کیف پول بسته بندی شده با سه سفر به اندازه دست عفونی و دو ماسک.

تغییر اتاق ها بسته به پله برقی هستند و محدود به یک فرد در یک زمان و صندوقداران حفاظت شده توسط پلکسی گلاس موانع اما همه چیز را در داخل احساس می کند بیش از حد نزدیک است. این فروشگاه است نه به اندازه نیلی و آن را بسته بندی شده با قفسه و خریداران feverishly خرید برخی بسیار چشمگیر فروش. بسیاری از خریداران همکار من هستند با پوشیدن ماسک, اما آنها نمی گرفتن بیراهه به حفظ فاصله فیزیکی اگر بلوز آنها می خواهند نزدیک تر از شش فوت است.

آه و بلوز می خواهید ؟ اندازه کوچک است ؟ آن را در وسط شش, دیگر, بلوز شما را مجبور به جستجو از طریق, بعد از زن پایین راهرو فقط از طریق آنها رفت و خودش. راحتی من معمولا پیدا کردن در حالی که mindlessly مرور قفسه بیشتر است که من تعجب می کنم که در مورد سکوت پخش.

من خسته من رسیده زارا است که در برابر شخصی من سرود "فروشگاه تا وقتی که شما قطره." این خط یک خط ؟ در یک روز شنبه بعد از ظهر ؟ در یک بیماری همه گیر? — پنج نفر و به پایان رسید با بیشتر ضد عفونی کننده دست. حرکت صعودی این یافته ترین من تا کنون دیده ام زارا که برداشت بیش از قفسه تمایل به استرس من.

چیزهایی که بیشتر پخش شده از H&M, اما به ظاهر کم سطح اضطراب از دیگر خریداران بسیاری از آنها من تا به حال فقط دیده می شود در سراسر خیابان هنوز هم مرا شگفت زده کرد. ده سال پیش آن را به سختی خارجی به قلم مو رنگ کردن در برابر یک غریبه در یک فروشگاه. در حال حاضر آن را عجیب و غریب.

پس از یک توقف سریع در Nespresso — بله دوستداران قهوه آن را باز کنید بنابراین شما دیگر مجبور به صبر برای سنین غلاف در پست الکترونیکی که در آن کافه بسته شد و کارکنان عینک محافظ صورت من نقل مکان کرد به دور از فروشگاههای جعبه بزرگ به محلی مورد علاقه کارت فروشگاه.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

این همه فشار در یک روز عادی اما با محدودیت چهار مشتریان هر فروشگاه سبز نوار مجرای فلش روی زمین برای هدایت جریان ترافیک اجباری ماسک و تعریف دستکش دست کردن در جلوی درب آن را به خوبی فکر شده و بی سر و صدا فروشگاه از روز است. و کارکنان رفت بالا و فراتر از آن برای مشتریان که نمی باید یک ماسک اما می خواستم برای خرید به هر حال ارائه خدمات از طریق درب جلو.

خرید را در برخی از راه, اما از راه های دیگر بسیار است. اما یک چیزی که من متوجه شدم زمانی که من بازگشت به خانه — و در عرق بدیهی است — این بود که من تغییر کرده است. برای همه خوب از دستورالعمل های بهداشتی در محل وجود دارد هنوز هم نگران نباشید. و خواهد کرد که نگه داشتن من از فروشگاه ها حداقل در حال حاضر.

که برای اولین بار.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن