اوباما خواستار لغو Filibuster اگر آن را در راه قوی تر رای گیری حقوق

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور سابق باراک اوباما می گوید عزاداران پنج شنبه در Ebenezer کلیسای باپتیس

توسط MINERALNEWS در 10 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور سابق باراک اوباما می گوید عزاداران پنج شنبه در Ebenezer کلیسای باپتیست در آتلانتا که آنها می توانند افتخار اواخر Rep. John Lewis با کمک به احیای حق رای. الهام گر/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الهام گر/گتی ایماژ

به روز شده در 6:23 p. m. ET

رئیس جمهور سابق باراک اوباما در آمریکا به افتخار اواخر رهبر جنبش حقوق مدنی Rep., John Lewis, کار برای گسترش حق رای — و اگر کنگره به لغو filibuster به تقویت قانون حق رای و سپس پس از آن اوباما گفت.

"شما می خواهید به افتخار جان ؟ بیایید به افتخار او با احیای قانون است که او حاضر به مرگ برای" اوباما گفت که او به مداحی پنج شنبه برای لوئیس در طول خدمات در Ebenezer کلیسای باپتیست در آتلانتا.

به عنوان او تحویل یک سخنرانی پرشور در مورد لوئیس' تاثیر بر جامعه آمریکا و, سیاست اوباما reeled کردن یک لیست از پیشنهادات خود را برای بهبود حقوق مدنی و دموکراسی و مشارکت رای دهندگان در ایالات متحده است.

YouTube

"نامگذاری آن John Lewis رای گیری حقوق قانون — که خوب ادای احترام کنیم. "اما جان نمی خواهید ما را به توقف وجود دارد."

گام های بعدی اوباما گفت که باید "ساخت مطمئن شوید که هر آمریکایی به طور خودکار ثبت نام برای رای دادن – از جمله زندانیان سابق که به دست آورده اید خود را شانس دوم — با اضافه کردن حوزه های رأی گیری و گسترش اولیه رای گیری و انتخابات روز تعطیلات ملی."

اوباما نیز نامیده می شود به صورت کامل نمایندگی برای میلیون ها نفر از شهروندان ایالات متحده زندگی می کنند که در پورتو ریکو و واشنگتن, d. C. — قلمرو و منطقه بود که ساکنان عدم رای گیری نمایندگی در دولت فدرال است.

"آنها آمریکایی" اوباما گفت.

سابق رئیس جمهور همچنین خواستار پایان دادن به "برخی از حزبی gerrymandering به طوری که همه رای دهندگان باید قدرت انتخاب خود را از سیاستمداران و نه راه دیگری در اطراف."

"و اگر این همه طول می کشد تا از بین بردن filibuster — یکی دیگر از Jim Crow یادگاری — به منظور امن خدا داده حقوق هر آمریکایی پس از آن که آنچه ما باید فراموش کنیم.

قانون حق رای به تصویب رسید در سال 1965 و از آن شده است یک ابزار بسیار مهم در از بین بردن و نژادپرستانه دولت قوانینی که هدفمند سیاه رای دهندگان. اما در سال 2013 دیوان عالی کشور باطل هسته ای بخشی از قانون -- یک نیاز است که با سابقه تبعیض آمیز قوانین رای دادن اول باید دریافت تایید از دولت فدرال قبل از آنها می تواند تغییر رای خود را در قوانین.

"امروز دادگاه عالی گیر خنجر در قلب قانون حق رای سال 1965" لوئیس گفت: به حکم دادگاه در آن زمان است.

"آنها می گویند در اثر که تاریخ تکرار نمی توانید خود را, اما من می گویم می آیند و راه رفتن در کفش من."

در پاسخ به سخنان اوباما روز شنبه دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن کمپین تکرار سابق رئیس جمهور برای تقویت قانون است.

"کنگره جمهوری خواهان باید به نوبه خود سپاس تشکر. لوئیس به عمل و تصویب John Lewis رای گیری قانون حقوق امروز با رای دادن صدا. هیچ filibuster بدون تاخیر" اندرو بیتس مدیر پاسخ سریع برای بایدن گفت NPR اسکات Detrow.

اوباما نیز خواست آمریکایی ها به ارزش و حق رای خود خواستار بدبینی "مرکزی استراتژی سرکوب رای دهندگان."

ماه از تظاهرات خیابانی علیه نژادی و بی عدالتی در آمریکا ساخته اند و او را برای آینده امیدوار اوباما گفت. اما او افزود که مردم باید رای به امن تغییر پایدار است.

"ما همچنین باید به یاد داشته باشید آنچه جان گفت:" اوباما گفت. "اگر شما همه چیز شما می توانید انجام دهید برای تغییر چیزهایی سپس آنها باقی خواهد ماند. شما تنها عبور از این راه یک بار — شما باید آن را به همه شما."

با استناد به یکی دیگر از حقوق مدنی افسانه رئیس جمهور سابق گفت:

"توسط هزاران بیچهره ناشناس و بی امان مردم جوان, سیاه و سفید گرفته شده ما کل کشور را به آن بزرگ چاه دموکراسی که حفر عمیق توسط پدران موسس در تدوین قانون اساسی و اعلامیه استقلال."

"دکتر شاه گفت که در دهه 1960" اوباما گفت: در این کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور سابق کلیسا. "و آن را به حقیقت دوباره در تابستان امسال است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن