Torstar دریافت 10 نامزد برای 2019 کانادا انجمن روزنامه نگاران جوایز

تورنتو استار دریافت 10 نامزد برای 2019 کانادا انجمن روزنامه نگاران جایزه از جمله دو به صورت "غیر قابل انکار" 1

توسط MINERALNEWS در 19 فروردین 1399

تورنتو استار دریافت 10 نامزد برای 2019 کانادا انجمن روزنامه نگاران جایزه از جمله دو به صورت "غیر قابل انکار" 16-قسمتی که به نور آورده چگونه تغییر آب و هوا است در حال حاضر احساس در جامعه کانادا و مؤثر همه چیز را از مردم و زیرساخت و حیات وحش است.

ستاره نامگذاری شد یک فینالیست در رسانه ها, اطلاعات, روزنامه نگاری, حقوق بشر, گزارش کار, گزارش, آشتی, و محیط زیست و آب و هوا تغییر دسته.

"آن زمان در روستای" ستاره خبرنگار وندی Gillis' سری در تحقیقات پلیس که قاتل بروس مک آرتور شد نامزد در رسانه های دسته. Gillis انجام شده بیش از دو دوجین مصاحبه با محققان شاهدان و اعضای جامعه و scoured هزاران صفحه اسناد و مدارک را برای ریختن به نور در مورد آنچه اتفاق افتاده در مک آرتور مورد مردی که التماس گناه و به حبس ابد محکوم شد.

توماس Rohner شد و همچنین نامزد دریافت جایزه در همان رده برای داستان خود را در قتل 11 ساله ری Okpik Jr (یک.k.یک. OJ) یک قتل که شوکه Rankin Inlet را Inuit جامعه و هم زده به مدت طولانی خاطرات از تروما.

در داده های روزنامه نگاری دسته ستاره نامزد دریافت جایزه بود در کنار موسسه روزنامه نگاری تحقیقی, اخبار جهان, Le Devoir این رجینا رهبر-پست و ملی ناظر به "آب آلوده" یک سال-طولانی سراسر کشور بررسی است که شامل بیش از 120 روزنامه نگاران. خبرنگاران از جمع آوری نتایج آزمون که به درستی اندازه گیری قرار گرفتن در معرض سرب در 11 شهرستانها و کشف کرد که صدها نفر از هزاران نفر از کانادایی ها بودند که آب آشامیدنی با رنگ و لعاب سطح بالایی از سرب است.

اعطای Lafleche خبرنگار در ست کتریس استاندارد نیز متعلق به Torstar شرکت نامزد دریافت جایزه بود برای جامعه رسانه ای جایزه برای یک قطعه در سابق نیاگارا منطقه ساو کارمن d'angelo و آلوده 2016 کائو فرآیند استخدام است که مصرف شورای منطقه ای.

StarMetro خبرنگار نادین Yousif نامگذاری شد یک فینالیست در متن از ویژگی های دسته برای او داستان در Lethbridge تنها تحت نظارت مواد مخدر-مصرف سایت شلوغ ترین در شمال امریکا است.

سارا Lawrynuik بود نامزد دریافت جایزه حقوق بشر گزارش برای قطعه خود را در مناقشه بین اوکراین و روسیه است. Lawrynuik است 2019 گوردون سینکلر "غربت خبرنگار" شخص گزارش به تغییرات سیاسی در شرق اروپا است.

ستاره خبرنگار تحقیقی برندان کندی بود نامزد دریافت جایزه در کار گزارش برای قطعه خود را در هزینه های حمل و نقل رایگان و آمازون محیط کار. برای داستان او رفت و مخفی به عنوان یک راننده تحویل برای اطلاعات بیشتر در مورد مشاغل پیک.

StarMetro خبرنگاران David P. توپ و کوین Maimann در کنار ستاره خبرنگار جینا ماه نامزد شدند در آشتی دسته برای داستان خود را بر آنچه کارشناسان می گویند در مورد وزیر دادگستری سابق جودی Wilson-Omar را شهادت در کبک مهندسی غول SNC-Lavalin و دفتر نخست وزیر است.

ستاره تحقیقی خبرنگاران مارکو مرحله تشکیل هلیوم وقتی Oved و Moira ویلز شد نامزد خود را "غیر قابل انکار" داستان تغییر آب و هوا. Oved داستان کاوش ده ها تن از مردم کشته شدند از گرما در طول مونترال تابستان و ویلز را قطعه نگاه به باران بی امان است که آب گرفتگی تورنتو برای یک شب تابستان است.

دریافت بیشتر از امروز داستان بالا در صندوق پستی خود را

برای ثبت نام در ستاره صبح, عناوین خبرنامه ایمیل برای یک جلسه از روز بزرگ ،

ثبت نام به صورت رایگان در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن