شهردار Garcetti شل L. A. الزامات مورد نیاز برای پرداخت ترک در میان coronavirus

شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti اعلام کرد سه شنبه شب بود که او معافیت طیف وسیعی از کسب و کار به تازگی از تصویب

توسط MINERALNEWS در 20 فروردین 1399

شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti اعلام کرد سه شنبه شب بود که او معافیت طیف وسیعی از کسب و کار به تازگی از تصویب قوانین الزامی بیشتر مرخصی با حقوق برای کارگران در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

شورای شهر لس آنجلس رای دادند در ماه گذشته برای تقویت مرخصی با حقوق برای کارگران در شرکت های بزرگ — کسانی که با 500 یا بیشتر کارکنان در سراسر کشور — نیاز به آنها را به ارائه اضافی 80 ساعت را ترک کنند. این حرکت در نظر گرفته شده بود برای جلوگیری از افرادی که به ویژه آسیب پذیر هستند و یا رنج می برند از علائم مداوم برای رفتن به محل کار در طول coronavirus بحران است.

Garcetti ستایش شورا برای حرکت سریع به کمک Angelenos اما گفت که تغییرات مورد نیاز برای جلوگیری از قرار دادن برخی از کسب و کار در خطر است.

L. A. قوانین, قرار بود به پلاگین یک شکاف در یک شبیه قانون تصویب شده در سطح فدرال که پوشش شرکت از آن اندازه. Garcetti گفت که او با صدور دستوری که به جای تحمیل شرایط جدید در کسب و کار با 500 یا بیشتر کارگران در لس آنجلس به تنهایی — به جای در سراسر کشور — یا 2000 یا بیشتر کارکنان در سراسر کشور.

تبلیغات

علاوه بر این Garcetti تصمیم به معاف برخی از کارفرمایان که در حال حاضر ارائه یک مقدار قابل توجهی از پرداخت را ترک کنند.

بر اساس قوانین تصویب شده توسط شورای, شرکت های بزرگ را مجبور به ارائه 80 ساعت زمان اضافی را برای کارگران که 65 ساله یا مسن تر باید شرایط پزشکی مانند آسم یا دیابت توصیه شده است به قرنطینه خود و یا نیاز به مراقبت از یک عضو خانواده است. قبل از این قوانین جدید تصویب L. A. کسب و کار در حال حاضر مورد نیاز اجازه می دهد تا کارگران به تعلق و استفاده از 48 ساعت از مرخصی با حقوق سالانه.

Garcetti گفت: او می خواست برای جلوگیری از قرار دادن "بیش از حد بار بر روی کسب و کار است که در حال حاضر انجام می دهند درست است." اگر کسب و کار در حال حاضر ارائه خود کارگران حداقل 160 ساعت از مرخصی با حقوق سالانه آنها ندارد به ارائه هر گونه ترک اضافی به گفته شهردار سفارش.

اعضای شورای شهر در حال حاضر تصمیم به معاف ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ دهندگان از الزامات مورد نیاز برای اضافه را ترک کنند. شهردار نیز معاف دیگر اورژانس و بهداشت و درمان کارکنان دولت, کارمندان و کارگران که تحویل بسته از شرایط جدید است.

تبلیغات

و Garcetti نیز مستثنی شرکت که به تازگی افتتاح شده و یا نقل مکان به لس آنجلس — به عنوان به خوبی به عنوان هر کسب و کار است که درهای خود را بسته اند حداقل به مدت 14 روز تحت شهرستان سفارشات به COVID-19.

"در میان این بحران بهداشت عمومی و اقتصادی تحول ما نیز باید پیش بینی است که کارگران می تواند رنج می برند از طریق اخراج و اگر این شهر تحمیل می کند بیش از حد بار و هزینه بر کسب و کار — که بسیاری از آنها را متوقف عملیات مشتریان از دست رفته و پایدار فاجعه بار ضرر و زیان ناشی از این بیماری همه گیر" شهردار نوشت: در سفارش خود را.

کار و گروه های اجتماعی بیان کرده بود برخی از ناامیدی با محدودیت های این طرح به تصویب شورای شهر دو هفته پیش.

اعضای شورا تصمیم گرفته بود به اعمال مشابه پرداخت می شود ترک مورد نیاز در کسب و کارهای کوچک است که می تواند به دنبال معافیت از قوانین فدرال — کسانی که با کمتر از 50 کارمند.

که رها صاحبان رستوران که استدلال کرده بود که هزینه شرایط جدید می تواند نیروی کسب و کارهای کوچک را تعطیل اما ناراحت کارگران که گفتند نیاز همان حمایت به عنوان کارکنان در شرکت های بزرگتر.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن