روز سه شنبه مقدماتی: 5 نژادها به تماشای در کلرادو و یوتا و اوکلاهاما

بزرگنمایی این تصویر سپس دموکراتیک نامزد انتخابات ریاست جمهوری shive صحبت می کند در آیووا فروم در سال

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

سپس دموکراتیک نامزد انتخابات ریاست جمهوری shive صحبت می کند در آیووا فروم در سال 2019. در حال حاضر سابق فرماندار کلرادو در حال اجرا است برای آمریکا و قفل شده است و در یک نبرد برای دموکراتیک اولیه. چارلی Neibergall/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چارلی Neibergall/AP

مترقی تغییر جریان در کلرادو دموکراتیک سیاست آنه شنبه در اولیه برای آمریکا مسابقه که به احتمال زیاد خواهد شد کمک به تصمیم گیری کنترل مجلسی.

مسابقه بین سابق رژیم صهیونیستی. shive و دولت سابق مجلس اندرو Romanoff است خیمه نژاد روز سه شنبه اما تم های دیگر در حال بازی در جاهای دیگر به عنوان رای دهندگان نیز سر به پای صندوق های رای در ایالت یوتا و اوکلاهاما:

  • سابق رژیم صهیونیستی. جان هانتسمن است که به دنبال ایجاد یک گشت در ایالت یوتا است.
  • در کلرادو دورتر پایین انتخابات ریاست جمهوری در وقت است که به دنبال دفع محافظه کار رقیب که پذیرای QAnon تئوری توطئه.
  • و دموکرات ها به دنبال قطع در محافظه کار-تکیه مناطق در ایالت یوتا و اوکلاهاما پیدا کردن که مخالفان خود را خواهد بود.

در اینجا پنج مسابقه در سه کشور:

کلرادو

سنا (دموکراتیک) — Hickenlooper مقابل Romanoff

کلرادو شیفت به چپ در گذشته چندین انتخابات داده دموکرات امیدوارم که از مصرف بیش از این صندلی از وقت جمهوری خواه ایالت کوری گاردنر. این یکی از مهم ترین کشورهای دموکرات به امید به دست آوردن کنترل مجلس سنا.

دموکرات ها فکر می کردند که تا به حال بهتر-از-حتی-پول شانس برنده شدن در هنگام Hickenlooper وارد مسابقه. اما میانه رو دموکرات است آمار اولیه سد در برابر Romanoff.

Romanoff را در آغوش پوپولیستی چپ حمایت از بنای سیاست های مترقی مانند مدیکر برای همه و سبز جدید معامله مسائل Hickenlooper مخالف با. که همراه با کلرادو سیاسی دموکراتیک تغییر بیشتر از متوسط به پیشرفته و متعدد Hickenlooper miscues را ساخته اند این تنگ تر مسابقه بیشتر فکر آن خواهد بود.

Hickenlooper دارای سرب در رای گیری و جمع آوری اعانه اما کلرادو مستقل اخلاق کمیسیون اعلام کرد در اوایل ماه ژوئن است که فرماندار سابق نقض کرده دولت اخلاق قانون برای پذیرش بزرگ هدیه از شرکت ها در سال 2018 است. و او مواجه شده است و انتقاد در مسابقه. او به اشتباه گفت که جورج فلوید بود به ضرب گلوله توسط پلیس و نه به عنوان یک نتیجه از یک افسر زانو در گردن او. و او گفت: Black Lives Matter جنبش به معنای "هر زندگی مهم" پاسخ او رفت و برگشت پس از آن.

اما Romanoff هیچ shoo-در هر دو. او را از دست داده و نژادها و جمهوری خواهان فکر می کنم او می تواند آسان تر از حریف مقابل گاردنر که یش به این مرکز است.

در حال بارگذاری...


3rd کنگره District (جمهوریخواه و دموکرات)

جمهوری خواه در کنگره اسکات Tipton که برگزار شد صندلی خود را برای کمتر از یک دهه با آن مواجه است چالش اصلی از بازرگان لورن Boebert تر شدید فرهنگی محافظه کار که سرگرم QAnon تئوری توطئه و صاحب یک رستوران که در آن سرویس دهنده مجاز به آشکارا اسلحه حمل.

Boebert انتقاد کرده است Tipton برای حمایت از قانون دو حزبی از جمله اولین coronavirus کمک لایحه مراقبت عمل می کنند. که گفت: Tipton به رئیس جمهور تهمت را حمایت و حفظ شیب دار جمع آوری کمک های مردمی منجر شود بیش از Boebert به عنوان روز مسابقه.

دو دموکرات ها نیز رقابت برای Tipton صندلی — دولت سابق Rep. دایان Mitsch خار است که به دنبال یک مسابقه برگشت برابر Tipton و تاجر جیمز Iacino — هر چند این منطقه است که انتظار می رود باقی می ماند خواه. مغلوب ساختن پیشی جستن برنده این منطقه با 12 امتیاز در سال 2016.

در حال بارگذاری...


یوتا

بزرگنمایی این تصویر

سابق یوتا دولتی و سفیر ایالات متحده در روسیه جان هانتسمن پیاده در کرملین در مسکو در سال 2017. او در تلاش برای پیروزی باشند. پاول Golovkin/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاول Golovkin/خبرگزاری گتی ایماژ

فرماندار (جمهوری خواه) — تنگ مسابقه بین کاکس و شکارچی

خواه اولیه که به احتمال زیاد تصمیم حکومت است و یکی از نزدیک. و سابق رژیم صهیونیستی. شکارچی است که به دنبال ایجاد گشت. اما چهره او زمان داد. Gov. اسپنسر Cox. اخیر دریاچه نمک مجلسی دریافتند مسابقه آماری مرده گرما با کاکس جلوتر 30 درصد به 29 درصد است. همچنین در این رای گیری به حالت سابق مجلس گرگ هیوز و دولت سابق حزب جمهوری خواه صندلی توماس رایت. کاکس در حال حاضر پیشرو در یوتا COVID-19 نیروی کار است و در مواجهه با انتقاد از نامزدهای دیگر برای سطح احتیاط او را گرفته و چیزی که او می ایستد.

در حال بارگذاری...


4 کنگره منطقه (جمهوری خواه) — می تواند دموکرات McAdams بود مورد ضرب و شتم?

چهار GOP رقبا در حال رقابت در اینجا با هدف گرفتن دموکراتیک Rep. بن McAdams این سقوط. McAdams انتخاب شد در سال 2018 توسط یک تیغ نازک حاشیه است و تنها به نمایندگی از حزب دموکرات یوتا در سطح فدرال. جمهوریخواهان در حال اجرا در محدوده متوسط تا محافظه کارانه تر و به طور قابل توجهی دنباله خود را دموکراتیک را در جمع آوری کمک های مالی. بازیکن سابق NFL بورگس اونز رهبری در مارس نظرسنجی و حفظ اندک جمع آوری کمک لبه در میان مخالفان جمهوری خواه.

اولیه می آید تنها سه ماه پس از McAdams اعلام کرد که او تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 و در ادامه به تجربه علائم شدید. "من جوان هستم; من 45 سال; من سالم; من هر روز ورزش, و آن را به من رسید واقعا سخت او گفت:" در آوریل مصاحبه پس از دوره نقاهت.

این است که یک راست متمایل منطقه اما مغلوب ساختن پیشی جستن عدم محبوبیت در یوتا و با مورمون ها به ویژه در, به معنی جمهوری خواه که از ظهور اولیه نمی خواهد بود قادر به سوار شدن به این رئیس جمهور coattails راه او و یا shee ممکن است با یک سنتی حزب جمهوری خواه در بالای بلیط. حتی اگر تهمت برنده این منطقه با 7 امتیاز در سال 2016 McAdams است که هنوز هم مورد علاقه.

در حال بارگذاری...


اوکلاهما

5 کنگره منطقه (جمهوری خواه) — می تواند دموکرات شاخ او را نگه دارید و صندلی?

پس از برنده شدن در صندلی خود در سال 2018 توسط بیش از 1 درصد دموکرات در کنگره Kendra شاخ چهره سخت انتخاب مجدد مبارزات انتخاباتی و یکی از جمهوری خواهان' اهداف بالا. این منطقه در طول تاریخ شده است جمهوری برگزار شد با شاخ پیروزی اولین پیروزی دموکراتیک در دهه. شاخ شده و به جمع آوری کمک زیادی سرب در مقایسه با جمهوری خواه مخالفان افزایش بیش از 3 میلیون دلار.

دولت ایالت استفانی Bice دارای بالاترین جمع آوری کمک های مالی در خارج از جمهوری خواهان بالا بردن بیش از 1 میلیون دلار است. Bice تایید شده توسط rising ایران تشکر. Elise Stefanik که دریافت توجه ملی برای نقش خود را به عقب هل دادن در برابر دموکرات ها در طول استیضاح پرس و جو. اما Bice مواجه است برخی مخالفان از حداقل یک سال مالی محافظه کار ، او خشم در یک آگهی از این باشگاه برای رشد حمله به او را برای رای گیری برای افزایش مالیات اما این آگهی نشان داد که تصویر او بر روی صفحه نمایش با محکوم متجاوز Harvey Weinstein, که, آگهی ادعای بهره مند از سیاست.

در حال بارگذاری...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن