لانگ بیچ گزارش سه coronavirus موارد

سه نفر در لانگ بیچ اعتقاد به قرارداد coronavirus پس از آزمایش مثبت برای بیماری تنفسی مارک اولین موارد گزارش شد

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398

سه نفر در لانگ بیچ اعتقاد به قرارداد coronavirus پس از آزمایش مثبت برای بیماری تنفسی مارک اولین موارد گزارش شده در این شهرستان است.

اولیه نتایج آزمون نشان داد دو مرد و یک زن بود قرارداد این بیماری مسئولان شهرستان گفت: دوشنبه شب. اما این موارد در نظر گرفته presumptive تا مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری را تایید نتایج.

به طور جداگانه گفته است که 10 دانش آموزان و دو تن از اعضای هیات از Cal State ساحل طولانی بود قرنطینه خود را.

دکتر Anissa Davis, ساحل طولانی سلامت افسر گفت: در یک کنفرانس خبری دوشنبه شب بود که دو نفر از این افراد به تازگی از یک سفر دریایی در رودخانه نیل در مصر که در آن موارد دیگر از رمان coronavirus گزارش شده بود در کشتی و شخص سوم سفر به یک جامعه در شمال کالیفرنیا که در آن COVID-9 شده بود ،

تبلیغات

یک بیمار بستری در شرایط با ثبات در لانگ بیچ مرکز پزشکی و دو جدا هستند در خانه.

"در پاسخ به این موارد ما به طور جدی به ردیابی محل نگهداری از بیماران در حالی که عفونی تماس و نظارت بر تماس نزدیک از بیماران کار با محلی امکانات بهداشتی برای نظارت بر بهداشت و درمان کارگران که ممکن است در معرض," دیویس گفت:.

اوایل روز دوشنبه مقامات در لانگ بیچ مرکز پزشکی تایید کرد که آن را به حال coronavirus بیمار که در یک شهرستان سخنگوی بعد از تایید یکی از سه presumptive موارد مثبت.

"بیمار شده و در یک اتاق ایزوله پس از شناسایی شدن به عنوان به طور بالقوه داشتن COVID-19 و این است که با ارائه بهترین مراقبت از" دکتر جیمز لئو بیمارستان افسر ارشد پزشکی در بیانیه ای گفت. "اعضای هیات پس از تمام کنترل عفونت مورد نیاز از جمله زیر دستورالعمل CDC در مورد قرار گرفتن در معرض به بیماران مبتلا به رمان coronavirus."

تبلیغات

لئو گفت: کارکنان بیمارستان آموزش داده گسترده برای coronavirus موارد و کافی تجهیزات پزشکی باید وجود داشته باشد هجوم بیماران به بیمارستان است.

"به منظور به دنبال دستورالعمل مراکز کنترل بیماری ما غربالگری ... مردم با علائم خارج از بخش اورژانس و پوشش آن دسته از بیماران بلافاصله" لئو گفت. "بیمارانی که مشکوک احتمالا داشتن COVID-19 بلافاصله قرار داده شده در انزوا."

بیمارستان را ارائه نمی دهد جزئیات بیشتر در مورد بیمار است.

خبر می آید همان روزی که لس آنجلس مقامات بهداشت عمومی اعلام کرد اولین coronavirus مورد از جامعه گسترش یافته است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب