5 چیزهایی که به تماشای در روز سه شنبه کارولینای جنوبی دموکراتیک بحث

بزرگنمایی این تصویر سابق شهر نیویورک مایکل بلومبرگ شهردار (سمت چپ) دیابت الیزابت وارن و بهداشت ، برن

توسط MINERALNEWS در 6 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

سابق شهر نیویورک مایکل بلومبرگ شهردار (سمت چپ) دیابت الیزابت وارن و بهداشت ، برنی ساندرز شرکت در هفته گذشته دموکراتیک ریاست جمهوری اصلی بحث در لاس وگاس. جان Locher/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Locher/AP

روز قبل از کارولینای جنوبی اولیه هفت دموکراتیک نامزدها صورت خاموش در یک بحث در چارلستون S. C.

بحث در می آید و پس از آن. برنی ساندرز به آسانی برنده نوادا قفقاز برنده در نیوهمپشایر و در آیووا.

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن:

هنگامی که کارولینای جنوبی دموکراتیک بحث ؟ شنبه از 8 تا 10 p. m. ET.

که در آن است بحث بودن برگزار می شود ؟ چارلستون است.

چه کانال بحث ، CBS و پخش آنلاین در O'DONNELL.

که تعدیل این بحث ؟ CBS اخبار شب لنگر نورا اودانل CBS This Morning لنگر گیل پادشاه, چهره ملت مدیر مارگارت برنان ایسنا رئیس خبرنگار عمده گارت و 60 دقیقه خبرنگار لایحه ویتاکر.

کدام نامزد خواهد شد به روی صحنه? معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن; سابق شهر نیویورک مایکل بلومبرگ شهردار; سابق South Bend, Ind., شهردار پیت Buttigieg; مینه سوتا بهداشت ، ctq; ورمونت بهداشت ، برنی ساندرز; ثروتمند سرمایه داری تام Steyer; و ماساچوست ایالت الیزابت وارن.

چه باید کرد, سازمان دیده بان برای در بحث ؟ در اینجا پنج سوال:

1. در حال حاضر که ساندرز پیشتاز, انجام نامزدهای دیگر تمرکز بر روی او ؟

ساندرز برنده نوادا قاطعانه و گسترش پایگاه خود را در انجام آن است. او موفق به کسب بیشترین آرا از آیووا و برنده مقدماتی نیوهمپشایر اما او در هر دو مکان با تنها حدود یک چهارم از رای دادن. در نوادا از همه مهمتر او برنده Latinos شدت و برش را به بایدن حاشیه با رای دهندگان.

اگر او ادامه می دهد با این الگو در سه شنبه او می تواند دشوار است برای گرفتن. نیم متحده رای گیری مارس 3, تنها سه روز پس از کارولینای جنوبی اولیه باید تعداد قابل توجهی از سیاه و سفید اولیه رای دهندگان. و کالیفرنیا و تگزاس دو تا از بزرگترین جوایز در روز سه شنبه را بزرگ سهام Latinos.

بنابراین اگر مخالفان خود را می خواهید برای جلوگیری از ساندرز بیان آنها احتمالا باید برای قرار دادن برخی از فرورفتگی در او سه شنبه شب. ساندرز مواجه شده است و بیشتر بررسی دقیق تر در سال 2016 اما کامیون کمپرسی در مورد حمایت شود تا اگر نه توسط دموکرات ها در حال حاضر و سپس با تهمت و جمهوری خواهان در انتخابات عمومی ، سوال این است که خود را دموکراتیک رقبا را به بهترین توانایی آن را انجام دهید ؟ بلومبرگ است که قطعا در حال آماده شدن برای انجام این کار, اما او رکورد خود را به دفاع. و ساندرز توانایی parry احتمال حملات ؟

2. می توانید بلومبرگ بهبود می یابند ؟

بزرگنمایی این تصویر

بلومبرگ صحبت می کند در طول یک رویداد کمپین در سالت لیک سیتی. یوتا نگه می دارد خود را نامزد مسابقه در سه شنبه 3 مارس. ریک Bowmer/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ریک Bowmer/AP

پس از وارن filleted او را در لاس وگاس بحث در عدم اطلاع و موافقت نامه چگونه زنان تحت درمان قرار گرفتند در شرکت بلومبرگ گفت: آن را "نبود من بهترین شب."

راست. او امیدوار است که متوسط دموکرات او اجازه دهید که یک مولیگان اما هیچ حاشیه برای خطا ممکن است او تا به حال رفته است. او می گذرد به ارائه بهتر پاسخ در NDAs و نیویورک پلیس تاکتیک "توقف و frisk" که متوقف تناسب تعداد مردان از رنگ.

بلومبرگ در حال رفتن به باید تیز و بازی و صدا بیشتر شبیه به مرد خود را در تبلیغات به جای شهردار نیویورک که در زمان حال شهرت surliness. او به هدف Sanders, اما آن را نیز یک tightrope به راه رفتن. بسیاری از آنچه ساندرز است فشار برای در حالی که برخی از آن ممکن است منفور با این کشور به طور کلی محبوب است با پایه دموکرات. و ساندرز بالا برخوردار favorability رأی دموکراتیک با رای دهندگان.

بلومبرگ عملکرد نخواهد بود آزمایش در انتخابات در کارولینای جنوبی به خاطر او نیست اما اگر او امیدوار است را به نفع خود بیش از سیاه و رای دهندگان و حمل آنها را در روز سه شنبه این مهم مخاطب است.

3. آیا بایدن بهتر بلومبرگ و زمین حمله ساندرز?

بزرگنمایی این تصویر

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن در مراسم خدمات یکشنبه در رویال, Missionary Baptist Church in North Charleston, S. C. مت Rourke/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مت Rourke/AP

هیچ کس بیشتر بر روی خط در کارولینای جنوبی از بایدن. کارولینای جنوبی است باید برنده برای او — و ساندرز و Steyer تهدید بایدن را منجر شود.

به همین دلیل بایدن نیاز به یک قوی بحث عملکرد برای اطمینان رای دهندگان سیاه و میانه رو است که او را بهترین جایگزین برای Sanders. برای به انجام رساندن است که او نیاز به انجام بهتر از بلومبرگ در بحث و گرفتن برخی از عکس در ساندرز که طنین انداز.

4. آیا وارن برای شکست دوباره ؟

وارن شد ترین و جدی ترین نامزد در آخرین مناظره شکستن, از قبل بحث اجرای. اگر مبارزات انتخاباتی او آموخته است هر چیزی آن است که حتی اگر او به پایان رسید چهارم در نوادا او انجام شده به خوبی با کسانی که به گفته آنها ساخته شده تا ذهن خود را در چند روز گذشته.

او صدمه دیده است هر چند در اوایل رای گیری. رای گیری اولیه برای اختصاص سه چهارم از مشارکت مردم در نوادا ساخت آن را تقریبا غیر ممکن است برای بحث به تغییر وارن مسیر. او امیدوار است این حرکت او تا به حال از نوادا بحث در ترکیب با یکی دیگر از فیلمهای عملکرد پنج شنبه شب خواهد سوق دادن او را نه فقط به کارولینای جنوبی اما به سه شنبه. او به نظر می رسد به پول برای رفتن بر روی مبارزات انتخاباتی او است که نشان می دهد او به عنوان طولانی به عنوان او می تواند.

او یک کارت وحشی در این بحث است. خواهد او قمار پرداخت کردن ؟

5. می Buttigieg یا Klobuchar افتراق خود را ؟

Buttigieg و Klobuchar گیر کردم در آخرین بحث در این استدلال بین خود. آنها را به ایستادگی کردن و فرماندهی این مرحله نیست نگاه مانند آنها برای ماهیگیری بالای ردیف دوم.

ریاضی نیست در هر کدام از دو طرف خود را به خصوص پس از شرجی و پس از اتمام در نیوهمپشایر — و مهمتر از همه با رای دهندگان از رنگ. به خصوص برای Klobuchar آنچه که او را واقع بینانه مسیر به نامزدی اگر او دیگر ناچیز نشان دادن در کارولینای جنوبی است ؟



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن