القاعده-داعش در سوریه بازداشت فرمانده سابق

بیروت - اصلی القاعده-داعش در سوریه روز دوشنبه بازداشت یکی از آن را فرماندهان سابق که پناهنده شد و خود را hard-

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399

بیروت - اصلی القاعده-داعش در سوریه روز دوشنبه بازداشت یکی از آن را فرماندهان سابق که پناهنده شد و خود را hard-خط ساز و برگ در اوایل سال جاری پس از بیرون آمدن در برابر یک آتش بس مخالفت فعالان گفت.

این فعالان گفت: یک نیروی از حیات تحریر الشام یا HTS, حمله به خانه از جمال Zeina بهتر شناخته شده به عنوان ابو مالک اشتر al-تالی در حومه شمال غربی شهر ادلب و او را بازداشت کردند.

Al-تالی بود پشت عمده عملیات این گروه استفاده می شود که معروف به "جبهه النصره" از جمله دسامبر 2013 ربودن 12 راهبه ارتدوکس از Maaloula یک مسیحی ایجاد کرد در سوریه که شورشیان کنترل برای چند ماه در این کشور نه سال جنگ است. "جبهه النصره" رد و بدل راهبه چهار ماه بعد از آن با زنان برگزار شده در زندانهای دولت سوریه.

در سال 2014 نظامیان تحت al-تالی فرمان به طور خلاصه با هجوم به لبنان شهر خبر داد و اسیر بیش از دو دوجین لبنان سرباز و پلیس. "جبهه النصره" رد و بدل نیروهای نظامی آن بود که برگزاری با زندانیان برگزار شد در لبنان است.

Al-تالی یک شهروند سوریه شناخته شده است به یک سخت-بوش مخالف است که به یک آتش بس توافق شده در مه بین روسیه و ترکیه که متوقف دولتی سوریه حمله در استان ادلب آخرین باقی مانده دژ شورشی در این کشور است. سه ماه تهاجمی تحت پوشش روسی حملات هوایی به کشته شدن صدها نفر و ارسال یک میلیون نفر در حال فرار به سوی مرز ترکیه.

Al-تالی پناهنده در مارس و راه اندازی خود را که شد نزدیک به القاعده مرتبط Horas al-Din, عربی برای "نگهبان دین است." Horas al-Din هستند, هاردکور, القاعده, عناصر که شکست دور از HTS.

بریتانیا مبتنی بر ناظر حقوق بشر سوریه گفت: al-تالی پناهنده از HTS در مارس و اضافه کرد که او شخصا به دست آورد مبالغ زیادی از پول را از معامله برای آزادی راهبه.

این شام Newtork یک فعال سیاسی جمعی گفت: al-تالی و سایر سابق HTS فرماندهان مخالف بوده است به های اخیر سیاست های اتخاذ شده توسط این گروه بالا فرمانده ابو محمد Golani که مصرف شده است محتاط مراحل پس از ترکیه ارسال می شود هزاران نفر از سربازان به ادلب در اوایل این سال است.

Al-تالی را Orwa شد کشته در سال 2017 در آشکار داخلی دشمنی بین شبه نظامیان در شمال غرب سوریه است.

در جای دیگر در سوریه روز دوشنبه یک مقام ارشد کرد گفت: 10 کودکان فرانسوی از بازداشت و یا مرحوم جنگجویان دولت اسلامی را به دست یک هیئت به نمایندگی از وزارت خارجه فرانسه. Abdulkarim عمر توییتی که تحویل در محل Qamishli منطقه در روز یکشنبه.

هزاران نفر از اعضا و خانواده های آنها در اردوگاه ها و بازداشتگاه در شمال سوریه از جمله بیش از 60 ، 000 عمدتا زنان و کودکان برگزار شد در al-Hol اردوگاه در Hasakeh استان است. اگر چه بسیاری از زنان و کودکان هستند از عراق یا سوریه وجود دارد در مورد 8,000 از کشورهای ثالث.

U. N. کمیساریای عالی حقوق بشر میشل باشله ابراز نگرانی دوشنبه بیش از مخمصه هزاران نفر از به اصطلاح "اتباع کشور سوم" سرگردان در سوریه است.

او خواستار اقدام فوری گرفته شده توسط کشورهای خود را با در نظر گرفتن محدودیت های جدی در دسترسی به کمک های انسان دوستانه و همچنین به عنوان خطرات مرتبط با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من بسیار خوش است که برخی از کشورها از مبدا آغاز شده بازگرداندن اتباع خود — و در حال نشان دادن باز بودن بیشتر برای بازگرداندن کودکان و یتیمان" باشله گفت. "اما این واقعیت باقی می ماند که هزاران نفر از مردم عمدتا زنان و کودکان هستند قادر به بازگشت به کشورهای خود از ملیت یا خاستگاه."

او گفت: دولت ها باید مسئولیت برای همه اتباع مطابق با تعهدات خود تحت قوانین بین المللی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن