تفنگداران دریایی به طول های بزرگ برای به دست آوردن بالا و کوتاهی مو

واشنگتن - تفنگداران دریایی در حال رفتن به طول های بزرگ برای حفظ علامت تجاری خود را بالا و تنگ مو کاهش است.با و

توسط MINERALNEWS در 27 فروردین 1399

واشنگتن - تفنگداران دریایی در حال رفتن به طول های بزرگ برای حفظ علامت تجاری خود را بالا و تنگ مو کاهش است.

با وجود اجتماعی فاصله و دیگر وزارت دفاع سیاست در coronavirus پیشگیری از تفنگداران دریایی هنوز پوشش در آرایشگاه در برخی از پایگاه های خود در سراسر کشور در زمان ایستاده تنها یک پا یا دو از هم جدا با چند ماسک در چشم.

در روز سه شنبه وزیر دفاع علامت Esper اذعان کرد آن را دشوار برای به اجرا درآوردن ویروس جدید استاندارد با 2.2 میلیون نیروی گسترش در سراسر جهان است.

"چالش ما این است که به خارج وجود دارد و آموزش های زنجیره ای از فرمان" Esper گفت: در پنتاگون در کنفرانس خبری.

Esper گفت که او ارائه گسترده, راهنمایی در مورد مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از دستورالعمل ها و دیگر هیت حمایت اضافه شده اما او نمی وید به هر جزئیات از جمله اینکه آیا یا نه تفنگداران دریایی باید موهایشان.

با توجه به دریایی سپاه آرایشگری در بسیاری از پایگاه های بسته و استانداردها در طول مو شده اند آرام است. اما در دیگر پایگاه های چنین به عنوان عظیم کمپ پندلتن در کالیفرنیا کاهش ادامه خواهد داد.

یک ویدئو قرار داده شده توسط پایگاه میسازد تمام احتیاطی که آرایشگران مصرف از جمله مطابق با اصول بهداشتی تجهیزات با پوشیدن ماسک و پاک کردن صندلی. و نشانه بگویید Marines برای اقامت شش فوت از هم جدا به عنوان آنها صبر کنید برای تخت خود را بالا.

Esper شوخی که سوال در مورد کاهش قطعا بازگشت به فرمانده دریایی سپاه ژنرال دیوید برگر نشان می دهد که ستاد مشترک رئیس بدهد برگر تماس بگیرید و می گویند: "چه می گذرد ؟ چه آیا شما را در درک ؟ ... تعلیق کوتاهی مو برای هر دوره از زمان است."

اواخر ماه گذشته برگر به خبرنگاران گفت که استخدام شدند و هنوز هم سر خود را اصلاح کرده "تا زمانی که آرایشگران به کار می آیند." اما او گفت که اگر همه چیز بدتر شد که می تواند تغییر کند.

اما بدون کوتاه کردن مو بدون رفتن. تفنگداران دریایی گفت: ممکن است مجبور به قطع دیگر تفنگداران دریایی مو

Esper را شریک در تریبون شنبه بود و بیشتر در خط با برگر را مشاهده کنید.

صحبت از فاصله مورد نیاز از شش فوت و ژنرال ارتش ، علامت Milley رئیس ستاد مشترک ارتش تحویل کامل بویژه دفاع از برش مو استمرار و پرتاب در یک "Semper Fi" تفنگداران دریایی' شعار که به معنی "همیشه وفادار."

نظم و انضباط او گفت: یک تابع اساسی از نظامی و بخشی از آن است. زمان جنگ پیروزی با دریایی سپاه او گفت: "آیا نتیجه باور نکردنی نظم و انضباط در امریکا 911 نیروی."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"این ممکن است به نظر می رسد سطحی به برخی از, اما گرفتن کوتاه کردن مو است که بخشی از آن نظم و انضباط" گفت: Milley. "بله من به پشتیبانی این سپاه تفنگداران دریایی."

پرسید: چگونه او مدیریت برای حفظ خود به خوبی coiffed سرباز برش او سریع و بی پرده تلافی: "آیا شما واقعا می خواهید بدانید ؟ این آینه با یک چیز است. یکی از کسانی که آرایشگر کیت همه چیز است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب