71 دانش آموزان در موریتا در زیر قرار داده شده خود قرنطینه در میان coronavirus نگرانی

موریتا مسئولین مدرسه گفت: 71 دانش آموزان شده اند و جای خود را به قرنطینه پس از یک مدرسه کارمند مورد آزمایش قرا

توسط MINERALNEWS در 18 اسفند 1398

موریتا مسئولین مدرسه گفت: 71 دانش آموزان شده اند و جای خود را به قرنطینه پس از یک مدرسه کارمند مورد آزمایش قرار گرفت برای coronavirus.

کارمند اخیرا به یک کشور که در آن coronavirus پخش شد با توجه به موریتا دره Unified School District که گفت موریتا دره دبیرستان خواهد بود بسته دوشنبه و تمیز.

مسئولین مدرسه گفت: Riverside County عمومی وزارت بهداشت تصمیم به جداسازی این دانش آموزان از آنجا که آنها در تماس با کارمند.

مقامات تاکید بر وجود واقعی COVID-19 موارد تایید شده است.

تبلیغات

این مدرسه یکی از چند در کالیفرنیا که آسیب دیده اند و coronavirus.

دانشگاه استنفورد گفت: شب جمعه است که آن را به حرکت در کلاس های آنلاین برای دو هفته آخر ماه فصل زمستان ، استنفورد نیز گفت: مراسم بزرگ خواهد بود "لغو و یا تعدیل شده است."

USC روز جمعه گفت که این امر انجام سخنرانی ها و سمینارهای آنلاین و نه در کلاس های درس به صورت سه روز در هفته آینده به عنوان یک آزمون باید آن را به حالت تعلیق در شخص تماس بگیرید.

سان فرانسیسکو لوول دبیرستان اعلام کرد آن را خواهد دید و انصراف از حوادث و تجمعات حداقل برای بقیه هفته پس از آن آموخته بود که بستگان یکی از دانش آموزان خود است که برای درمان COVID-19.

تبلیغات

کلیفتون مدرسه در مونروویا بود-تمیز پنجشنبه از مقامات آگاه شد که یک فرد که ممکن است این ویروس تا به حال شده است در محوطه دانشگاه. مونروویا Unified School District جمهور Robb هاموند گفت: مقامات استخدام یک شرکت برای ضد عفونی کردن مدرسه.

در San Jose, پیش دبستانی بسته پس از یک معلم تست مثبت برای ویروس. اوکلند منشور مدرسه بسته شد از طریق پایان هفته به دلیل امکان قرار گرفتن در معرضو منحصر به فرد مدرسه خصوصی در آترتون بسته خواهد شد از طریق آخر هفته پس از قرار گرفتن در معرض بالقوه از کسی که متصل به مدرسه.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب