Coronavirus موارد افزایش تگزاس تکدی به عنوان دولت در ادامه به بازگشایی

بزرگنمایی این تصویر سه شهرستان در امریللو منطقه — رندال پاتر مور — بالاتر سرانه coronavirus نرخ نسبت

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

سه شهرستان در امریللو منطقه — رندال پاتر مور — بالاتر سرانه coronavirus نرخ نسبت به هر یک از تگزاس مناطق بزرگ مترو. جو Sohm/سند چشم انداز آمریکا/جهانی تصاویر گروه از طریق گتی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جو Sohm/سند چشم انداز آمریکا/جهانی تصاویر گروه از طریق گتی

تگزاس در حال حرکت رو به جلو با بیشتر بازگشایی برنامه های دوشنبه, حتی به عنوان تایید موارد coronavirus باید رسید در ایالت شمالی تکدی طی چند روز گذشته. Amarillo به تنهایی گزارش بیش از 700 موارد جدید در روز شنبه.

در امریللو منطقه که شامل پاتر و Randall شهرستانهای کل موارد تایید شده در حال حاضر بیش از 2700.

مور کانتی فقط در شمال زرد دارای بالاترین سرانه تعداد موارد در دولت است. یکی در هر 39 نفر وجود دارد که تست مثبت برای coronavirus.

تمام سه شهرستان — رندال پاتر مور — بالاتر سرانه coronavirus نرخ نسبت به هر یک از تگزاس مناطق بزرگ مترو.

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت در روز شنبه نسبت به سنبله در امریللو این موارد به افزایش تست. ابوت مستقر خروش تیم پاسخ به این شهرستان به آزمون مردم در مناطق با خطر بالا مانند بسته بندی گوشت و امکانات. هفته گذشته یک کارخانه در منطقه را دیدم بسیار سریع پرش در موارد بالا دشت رادیو عمومی گزارش شده است.

"امروز تگزاس دیدن نتایج این آزمون و ادامه خواهد داد برای دیدن این نتایج در هدفمند مناطق بیش از دو هفته آینده" فرماندار گفت.

بیش از 2400 نتایج آزمون در حال بررسی در پاتر و Randall استان ها که در خانه های متعدد بسته بندی گوشت می آمد و تجهیزات پردازش مواد غذایی با توجه به آماریلو بهداشت عمومی.

فرماندار بیانیه برجسته زرد, منطقه بهداشت و درمان ظرفیت. می توانید آن را به 752 تخت های موجود از جمله افزایش تخت. 110 هواکش نیز در دسترس هستند.

تگزاس در حال راه اندازی یک موج جدید از reopenings این هفته با ورزشگاه فضاهای اداری و غیر ضروری تولید کنندگان مجاز به باز کردن با برخی از محدودیت ها و پروتکل های ایمنی. بسیاری از کارشناسان بهداشت عمومی هشدار داده اند که ایالات مانند تگزاس در حال اقدام بیش از حد به سرعت.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن