مکزیک جمهور شرايط تورنت از انتقاد بیش از جلسه با مغلوب ساختن پیشی جستن

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهوری مکزیک آندرس مانوئل لوپز Obrador دیده می شود در اینجا در ماه گذشته در

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهوری مکزیک آندرس مانوئل لوپز Obrador دیده می شود در اینجا در ماه گذشته در شهر مکزیک بازديد رئيس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید در این هفته است. هکتور Vivas/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هکتور Vivas/گتی ایماژ

در نزدیکی مرکز شهر مکزیکو سیتی, Cristian Corte به فروش می رساند tacos و spandex در موقت ایستادگی در خارج از یک ایستگاه مترو. او را می کشد پایین کاغذ نازک ماسک مضطرب به بیرون ریختن خشم خود را در مورد مکزیک رئیس جمهور آینده سفر به واشنگتن است.

"من می خواهم به او بگویم تهمت به توقف پله بیش از همه ما و برای درمان همه را برابر می گوید:" Corte.

روز جمعه رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador به نظر می رسد به صحبت کردن به مکزیکی ها مانند Corte تردید از سفر خود در روز چهارشنبه و پنج شنبه به کاخ سفید است.

"ما در حال رفتن ... با ما سر بالا به عنوان نمایندگان این مردم بزرگ این کشور گفت:" لوپز Obrador.

منتقدان خود را نمی بینم آن است که راه. دیپلمات سابق روزنامه و صاحب نظران سیاسی گرفته اند به رسانه های اجتماعی و امواج رادیو و تلویزیون روزانه به نگرانی مراجعه کنید. بسیاری می گویند لوپز Obrador در حال ساخت یک اشتباه بزرگ رفتن که او دوباره دادن به رئیس جمهور تهمت را هوی و هوس و او با کمک رئیس جمهور آمریکا از نظر سیاسی در طول سختی انتخاب مجدد مبارزه است.

"این بسیار خطرناک حرکت می کند گفت:" دنیس کمد استاد و مفسر سیاسی در مکزیکو سیتی. "برای همیشه مکزیکی جمهور خواهد شد در یک عکس گرفته شده ایستاده در کنار کسی که مکزیکی ها مشاهده به عنوان بیگانه به عنوان نژادپرست به عنوان یک رهبر است که humiliated مکزیکی. ... ایستاده در کنار او لوپز Obrador تایید آن موقعیت" او گفت:.

دیگران می گویند لوپز Obrador است که با استفاده از این سفر به عنوان یک حواس پرتی از مشکلات داخلی به خصوص افزایش میزان عفونت از coronavirus. در هفته گذشته در مکزیک پیشی گرفته اسپانیا در تعداد COVID-19 مرگ و میر.

مانند تهمت لوپز Obrador نمی پوشیدن یک ماسک و تصمیم گرفتند برای باز کردن اقتصاد بیش از طاقت فرسا مستند اقدامات است. لوپز Obrador نیز گفت: او هیچ نیاز به آزمایش این ویروس حتی اگر چند مقامات نزدیک به او از جمله خزانه داری, منشی, آزمایش مثبت است.

اضافه کردن به لوپز Obrador خطر او خواهد شد پرواز در خطوط هوایی تجاری به واشنگتن او حاضر به استفاده از هواپیمای ریاست جمهوری خواستار آن بیش از حد عجیب برای یک کشور فقیر به مکزیک. بدون یک پرواز مستقیم از شهر مکزیک به دی سی, لوپز Obrador را مجبور به توقف در یک شهر بزرگ ایالات متحده و رسیدن شب قبل از دیدار با مغلوب ساختن پیشی جستن. و او باید برای آزمایش در ایالات متحده بیش از حد.

سخنگوی کاخ سفید در جاد Deere می گوید: هر کس در مکزیک در سفر هیئت تست خواهد شد برای COVID-19.

با وجود همه سلامت و خطرات سیاسی روبرتو Valesco سر از آمریکای شمالی روابط در مکزیک وزارت امور خارجه می گوید: سفر حیاتی تجارت و بازرگانی ماموریت. لوپز Obrador می خواهد برای جشن شروع ایالات متحده-مکزیک-کانادا توافقنامه تجارت که به اثر رفت در هفته گذشته گفت: Valesco.

"ما نمی می توانید انتخاب کنید و را انتخاب کنید که دولت ما با آن ما نیست, زمانی که شهروندان ما و منافع تجاری و از جمله مهم دو جانبه امور برای حضور در این مورد با آمریکا," او اضافه شده است.

برای بسیاری از مکزیکی, گرچه سفر نیست چنین زمان بد. Saúl هرناندز یک کارگر ساختمانی در سایت یک آپارتمان جدید افزایش بالا در نزدیکی مرکز شهر مکزیکو سیتی می گوید: شاید رئیس جمهور جلسه می تواند کمک به اقتصاد بد.

"من امیدوارم که آنها انجام کاری خوب و سرمایه گذاری به اینجا می آیند به دلیل مشاغل سخت است این روزها در مکزیک," او گفت:. مکزیک از دست داده و بیش از یک میلیون شغل رسمی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و لغزش است بیشتر به رکود است.

یک نظرسنجی اخیر نشان داد که اکثریت مکزیکی ها به نفع لوپز Obrador جلسه با مغلوب ساختن پیشی جستن حتی اگر رئیس جمهور مکزیک خود محبوبیت لغزش است.

کارلوس براوو رگیدر استاد در مرکز تحقیقات اقتصادی و آموزشی در مکزیکو سیتی می گوید لوپز Obrador نمی خواهید به از دست دادن بیش از حد حمایت بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن مراجعه کنید.

"مکزیکی استانداردهای لوپز Obrador است که هنوز هم بسیار مثبت رئیس جمهور خود را پایه چوب با او. این chipping دور است اما دور پنوماتیک, به آرامی," او گفت:.

براوو که مخالف لوپز Obrador بازدید کمی آشتی جویانه و گفت باید آن را دشوار است به رئیس جمهور مکزیک با مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید است.

"آن را مانند رئیس جمهور مکزیک می تواند در مبارزه با مغلوب ساختن پیشی جستن. ... یک راه یا دیگری ما را به روی چیزی حساب کردن با این واقعیت است که ما باید مانند یک ضد رئیس جمهور مکزیک در کاخ سفید و پیدا کردن یک راه برای کار کردن با او," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن