کلارک آتلانتا دانشگاه اعلام کامل بورسیه برای Rayshard بروکس' کودکان

بزرگنمایی این تصویر کلارک آتلانتا دانشگاه و alumna انگشت کوچک کول teaming تا برای ارائه کمک هزینه کا

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

کلارک آتلانتا دانشگاه و alumna انگشت کوچک کول teaming تا برای ارائه کمک هزینه کامل به Rayshard بروکس' چهار فرزند که در محدوده سنی 1 تا 13 سال. جف مارتین/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف مارتین/AP

یک دانشگاه در گرجستان با همکاری یک تنیس جایزه کمک هزینه کامل برای چهار فرزند از Rayshard بروکس, سیاه مرد به ضرب گلوله توسط یک آتلانتا افسر پلیس در پارکینگ یک وندی درایو-از طریق در ژوئن 12.

کلارک آتلانتا دانشگاه است teaming تا با محلی رستوران انگشت کوچک کول به ارائه کمک هزینه تحصیلی که به ارزش بیش از $600,000 و پوشش هزینه شهریه کامل وعده های غذایی اتاق و هیئت مدیره. رئيس دانشگاه جورج T. فرانسوی جونیور گفت: کمک هزینه تحصیلی در دسترس تبدیل خواهد شد به تمام چهار فرزند زمانی که آنها آماده هستند به قبول کردن از دبیرستان به کالج.

بروکس در پشت برگ سه دختران سنین 1 و 2 و 8 و همچنین به عنوان یک 13 ساله فرزند خوانده. یک وکیل به نمایندگی از خانواده بروکس گفت: برنامه ریزی شده بود و خود را به جوانترین دختر اسکیت به جشن تولد او روز بعد.

"مرگ بی معنی از آقای بروکس خواهد شد و بدون شک در دراز مدت مالی و اثرات آن بر خانواده و این بورسیه را نه تنها به ارائه آنها را با یک وسیله ای برای دسترسی جهانی به آموزش و پرورش اما کمک خواهد کرد که آنها را در مسیر خود را از موفقیت" فرانسه در بیانیه ای گفت.

اعلام روز شنبه در آمد سه روز پس از دادستان پرونده اتهامات علیه این دو دستگیری افسران درگیر در بروکس' مرگ و دو روز پس از این افسران به طور جداگانه تبدیل شده خود را در.

کول که از دانشگاه فارغ التحصیل در سال 2009 است که مدیر عامل و اپراتور آتلانتا گیاهی برگر رستوران Slutty وگان. او نیز سر انگشت کوچک کول پایه و اساس که بر توانمند سازی مردم رنگ به موفقیت مالی و به دنبال کارآفرینی رویاهای خود را. او نوشت: در بیانیه ای که بروکس' مرگ نهفته بود او را شخصا.

"من تو را دیدم Rayshard همسر Tomika درد و قلب من مرا به می خواهید برای کمک به او و فرزندان او" کول در بیانیه ای گفت. "Rayshard بروکس می شده ایم برادر من پدر من و یا حتی من دیگر قابل توجه است. من می خواستم به او یادآوری می کنند که در آن طول می کشد تا یک روستا و ما بخشی از خود را ایجاد کرد."

بروکس' مرگ یکی در یک سری از های اخیر با مشخصات بالا به کشتار سیاه آمریکایی ها با اجرای قانون از جمله جورج فلوید در مینیاپولیس و Breonna تیلور و دیوید McAtee در Louisville, Ky., که موجب موج تظاهرات در سراسر کشور است.

بروکس' خانواده است که نه تنها برای دریافت پشتیبانی در قالب یک بورس تحصیلی کالج. هیئت رجنت از دانشگاه جنوبی تگزاس اعلام کرد در ماه ژوئن 9 Facebook نوشته است که همراه با پایه و اساس آن هیئت مدیره آن را مصوب صندوق برای ارائه یک بورس تحصیلی کامل برای Floyd 6-year-old daughter Gianna و "آماده سازی محل" برای او اگر او بخواهد برای حضور در.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب