مالزی دادگاه شنود تحقیر پیشنهاد در برابر پورتال خبری

کوالالامپور مالزی - مالزی دادگاه در روز دوشنبه شنیده نادر تحقیر شارژ توسط دادستان کل در برابر محبوب آنلاین پور

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399

کوالالامپور مالزی - مالزی دادگاه در روز دوشنبه شنیده نادر تحقیر شارژ توسط دادستان کل در برابر محبوب آنلاین پورتال خبری برای انتشار خوانندگان نظرات که انتقاد از قوه قضائیه یک حرکت ناودان توسط گروه های رسانه ای به عنوان یک سرکوب آزادی مطبوعات.

دادستان کل Idrus هارون بود که منصوب شده توسط دولت جدید است که در زمان قدرت در مارس ظ تحقیر دادرسی در برابر Malaysiakini و آن editor-in-chief, استیون گن بیش از نظرات ساخته شده توسط پنج خوانندگان در آن پورتال ماه گذشته که گفته مخدوش قوه قضائیه.

دادگاه فدرال گفت: این امر ارائه حکم خود را در تاریخ بعد پس از شنیدن استدلال از هر دو طرف. دادستان گفت: پورتال باید مسئول انتشار نظرات.

وکلای Malaysiakini موقع توجه کرد که هیچ قصد فساد به عنوان پورتال غافل بود از نظرات و تا به حال بلافاصله حذف آنها پس از آن مطلع شد ،

"این موضوع را یک اثر سرما و نه فقط در Malaysiakini اما دیگر رسانه ها سازمان ها شرکت های فن آوری و میلیون ها نفر از کاربران رسانه های اجتماعی در مالزی" گن گفت. اگر پورتال گناهکار, او گفت:, آن می تواند تاثیر آزادی بیان آنلاین و چه رسانه های گروه اجرای کسب و کار آنلاین خود.

Malaysiakini کشور آنلاین, اخبار, پورتال, راه اندازی شد در سال 1999 و برای آن شناخته شده است انتقاد از دولت در میان سخت سانسور رسانه ها. رسانه های آنلاین را پس از گسترش و نقش مهمی که منجر به مالزی اولین تغییر دولت پس از استقلال در سال 2018 انتخابات است.

اصلاح طلب حاکم اتحاد به رهبری نخست وزیر Mahathir Mohamad سقوط در فوریه سال پس از مالایی حزب کناره گیری کرد برای تشکیل یک دولت جدید با سابق فساد آلوده رژیم است. Mahathir دو بار نخست وزیر استعفا داد و در اعتراض و سابق حزب متحد Muhyiddin یاسین گرفت به عنوان جانشین او در ماه مارس است.

مرکز روزنامه نگاری مستقل از دولت خواست "به پایان رسید و خودداری از ادامه استفاده از اقدامات تهدید آمیز به تهدید و مجازات رسانه ها و سکوت کردم."

Gerakan رسانه Merdeka, یکی دیگر از مطبوعات حمایت گروه گفت: در بیانیه اخیر "رسانه ها نقش مهمی به عنوان یک چک و تعادل عامل به دولت و کسانی که در قدرت."

"هر گونه ادعا یا اتهام گذاشته و در برابر رسانه ها در جریان سیاسی سناریو بدون شک منجر به به طور فزاینده ای منفی ادراک قوه قضائیه و دولت" این گروه هشدار داد.

جدا از Malaysiakini پلیس در هفته گذشته کبابی کارکنان از اخبار پخش الجزیره بیش از یک فیلم مستند در درمان مهاجران مستند نشده که گفته شد غیر منصفانه و مغرضانه. یک فعال نیز مورد سوال در مورد پست های رسانه های اجتماعی ادعا بدرفتاری با پناهجویان در بازداشتگاه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب