آسیا امروز: پکن آزمایش غذایی بازار پس از 7 مورد جدید

پکن - مقامات شهرستان در حال حرکت به سرعت به ساقه شیوع جدید COVID-19 در پکن پس از کشف هفت مورد در دو روز گذشته.

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399

پکن - مقامات شهرستان در حال حرکت به سرعت به ساقه شیوع جدید COVID-19 در پکن پس از کشف هفت مورد در دو روز گذشته.

ملی کمیسیون بهداشت گفت که شش نفر در روز جمعه تایید کرد. اولین مورد گزارش شده از روز قبل ، آنها برای اولین بار به صورت محلی منتقل موارد در چین سرمایه در بیش از 50 روز است.

رسانه های چینی گفت: حداقل دو نفر از افراد آلوده سفر کرده بود در یک بازار عمده فروشی خرید و فروش مواد غذایی تازه. مقامات گفت: تمام کارگران در Xinfadi بازار شد و در حال آزمایش برای coronavirus و همچنین دستور آزمایش مواد غذایی و محیط زیست نمونه از تمام شهر عمده فروشی مواد غذایی در بازار.

این شهرستان گفت: این امر تاخیر برنامه ریزی شده بازگشایی مدرسه در روز دوشنبه برای اولین بار به دانش آموزان کلاس سوم در مدرسه ابتدایی به دلیل موارد جدید.

کمیسیون بهداشت و درمان گفت که پنج وارداتی موارد گزارش شده در جای دیگر در چین در 24 ساعت گذشته, آوردن مجموع روزانه به 11 و در سراسر کشور تجمعی کل به 83,075. مرگ و میر بدون تغییر باقی مانده است در 4,634.

در دیگر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

سئول کره جنوبی -- کره جنوبی گزارش کرده است 49 موارد جدید COVID-19 بسیاری از آنها در پر جمعیت سئول شهری که در آن مقامات بهداشتی مبارزه کرده اند به سرعت انتقال مربوط به سرگرمی و اوقات فراغت فعالیت های کلیسا تجمعات و کارگران کم درآمد است که نمی توان به ماندن در خانه. ارقام منتشر شده توسط کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز شنبه آورده و ملی در مجموع به 12,051 موارد و 277 مرگ و میر. این KCDC گفت: 44 از موارد جدید گزارش شده از بیشتر سرمایه منطقه است که به نیمی از این کشور به 51 میلیون نفر است. KCDC مدیر Jung Eun-kyeong التماس کرد با ساکنان خانه بمانند بیش از آخر هفته گرفت و گفت که "نگرانی بالا" که افزایش فعالیت عمومی خواهد منجر به یک گردش ویروس.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب