دیرین اخبار اجرایی William J. Keating مرده در 93

CINCINNATI - William J. Keating که صرف سه دهه به عنوان یک اوهایو روزنامه های اجرایی پس از ترک کنگره در اواسط د

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399

CINCINNATI - William J. Keating که صرف سه دهه به عنوان یک اوهایو روزنامه های اجرایی پس از ترک کنگره در اواسط دهه 1970 درگذشت پدرش را تایید کرد. او 93.

سینسیناتی بومی رهبری Cincinnati Enquirer به عنوان رئیس جمهور و بعد از آن به عنوان ناشر. او خدمت در هیئت مدیره از آسوشیتد پرس برای 25 سال ریاست جهانی, اخبار سازمان از سال 1987 تا 1992. او همچنین در سمت های اجرایی در Gannett Co., که در آن او به عنوان مشاور عمومی و روزنامه های منطقه ای رئیس جمهور.

لوئیس D. Boccardi سابق AP مدیر عامل و رئیس جمهور گفت: این اخبار مدیران بودند تبادل بسیاری از تلفن های گرم خاطرات Keating که روز شنبه پس از اینکه در عدم سلامت برای برخی از زمان.

"او بسیار محبوب بود — یک مرد فوق العاده" Boccardi گفت. "او شعار 'بیایید سعی کنید برای انجام کار درست است.' "

"آن را سخت به فکر می کنم از کسی که نمونه خدمات اجتماعی بیش از لایحه Keating" گفت: بریل عشق اجرایی سردبیر Enquirer. "اما آنچه که به من حمله و حتی بیشتر زمانی که صحبت من با کسانی که تا به حال افتخار همکاری با او و یا برای او این است که مهربانی و مدنیت او به نمایش گذاشته شده در طول تمام حرفه ای خود را در تلاش. او واقعا در مورد مراقبت از مردم است."

خوش مشرب و متواضع اما رانده شده و به شدت رقابتی Keating بود یک قهرمان شناگر که در دانشگاه سینسیناتی ورزشی سالن از شهرت. او به ساخت یک سینسیناتی قانون شرکت از ابتدا و تا به حال شکوفایی فعالیت های سیاسی تا زمانی که او در خانه در ایالات متحده صندلی در سال 1974 برای تبدیل شدن به Enquirer رئیس جمهور.

او یک سیاستمدار ماهر لمسی با او به روزنامه صنعت به عنوان او با روزنامه نگاران اتحادیه های مدنی و رهبران کسب و کار. به عنوان AP رئیس او همچنین روابط کاری با برخی از قدرتمند ترین افراد در صنعت روزنامه.

"لایحه بود استادانه," Boccardi گفت: در مصاحبه زودتر. "او تا به حال سیاسی غرایز و منظورم این است که در بهترین حس. او می دانست که حوزه خود را. او بسیار دقیق و با ملاحظه دیدگاه های افراد دیگر است."

Douglas H. McCorkindale بازنشسته مدیر عامل و رئیس گانت گفت: Keating حال خدمت در کنگره در طول زمان هنگامی که نمایندگان با احتمال بیشتری نسبت به امروز به سعی کنید به amiably کار کردن معاملات و سازش در حالی که همراه با هر یک از دیگر. به نام او که رویکرد "به Keating سبک."

"لایحه قادر به انجام کار با مردم" گفت: McCorkindale پیشین AP عضو هیئت مدیره. "او قادر به کار با گروه های گوناگون. او که به خوبی در روزنامه کسب و کار."

در Enquirer به او کمک مهندس 1977 عامل مشترک توافق با سینسیناتی پست در آن Enquirer در زمان بیش گردش خون و دیگر عملیات کسب و کار از E. W. Scripps Co.-متعلق به رقیب روزانه. پست منتشر شده تا پایان سال 2007 زمانی که توافق تمام شده است. او اختصاص داده بود یکی دیگر از چالش دشوار برای گانت عنوان دیترویت روزنامه آژانس از سال 1986 تا 1990 است که در ترکیب عملیات کسب و کار از گانت اخبار و Knight-Ridder رایگان را فشار دهید.

"بیل یک متخصص در انجام درست و فقط آن را به درستی انجام می شود حتی اگر آن را گاهی اوقات از خود بیگانه برخی از مردم" McCorkindale گفت. "اگر آن را درست به انجام این کار در دراز مدت شما می تواند در لایحه انجام دهد. انجام درست گاهی اوقات طول می کشد جرات انجام آنچه شما باید انجام دهید."

Keating رفت و به سنت خاویر دبیرستان در سینسیناتی خدمت در نیروی دریایی ایالات متحده در پایان جنگ جهانی دوم را در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه سینسیناتی و در ادامه به کسب مدرک حقوق خود را وجود دارد در حالی که در نیروی هوایی, رزرو.

تازه از دانشکده حقوق رفت و درب-به-درب بازدید از بزرگ شرکت های حقوقی و خواست آنها را به ارسال موارد آنها نمی خواهند راه خود را. او موسس شریک چه شد عمده سینسیناتی شرکت حقوقی در خدمت به عنوان دستیار دادستان کل اوهایو و سپس یک شهرداری قضاوت و انتخاب شد Hamilton County مشترک درخواست قاضی در سال 1964 به عنوان یک جمهوری خواه غلبه بر لیندون جانسون دموکرات ریاست جمهوری لغزش در آن انتخابات. Keating بود پیشرو رای گیرنده در سینسیناتی انتخابات شورای شهر در سال 1967 و 1969. او برای باز کردن خانه در ایالات متحده در سال 1971 و برنده که در آن سال و در سال 1973 توسط لغزش حاشیه.

در سال 1974 او حیرت زده سینسیناتی سیاسی جهان با از دست دادن صندلی خود را در ميان ترم در پاسخ به یک درخواست توسط Carl Lindner جونیور قانون مشتری و شاید سینسیناتی قدرتمند ترین تاجر برای اجرای این روزنامه که ویلانوا خریده بود چند سال پیش از آن.

"من گفت:," من نمی دانم هر چیزی در مورد روزنامه ها جز به مصاحبه,'" Keating بازگو در سال 2005 تاریخ شفاهی مصاحبه با آسوشیتد پرس بایگان. "و پس دادم. من برگشتم و فقط زندگی می کردند وجود دارد. تلاش برای کشف کردن که چگونه آن کار می کرد."

او در سال اول چالش ها شامل یک روزنامه کمبود و Teamsters اعتصاب که مختل انتشار. او نیز مشغول به کار از طریق یک روش چاپ انتقال به "نوع سرد" بر اساس چاپ عکاسی که در تسریع تولید و کاهش هزینه ها. گردش و سود رشد داشته است. گانت به دست آورد Enquirer و ساخته شده Keating جمهور مرکزی آن گروه از روزنامه ها. او به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور و مشاور کل گانت در 1985-86 و چراغ دیترویت پروژه خود را به عنوان مدیر عامل در 1986-90.

سرمقاله کاریکاتوریست جیم Borgman برنده جایزه پولیتزر در Enquirer در سال 1991 سال قبل از Keating بازنشسته شد.

در حالی که برادرش چارلز کیتینگ بود و امور اجرایی و بحث برانگیز رقم در سال 1980 ملی بحران پس انداز و وام بیل Keating نگهداری بالای اخلاقی شهرت خود را از طریق سال در سیاست و روزنامه نگاری

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"William J. Keating توانایی برای کسب و حفظ اعتماد عمومی را بوده است بنای عمومی خود را حرفه ای" Enquirer اظهار داشت: در سرمقاله خود پس از بازنشستگی خود را.

Keating بود به خصوص افتخار AP اتصال. او AP زمان شاهد افزایش برنامه ریزی استراتژیک و اخبار تعاونی راه اندازی الکترونیکی عکس تحویل و تصویری, اخبار, خدمات, به عنوان, اخبار صنعت نقل مکان کرد به سمت عصر دیجیتال 24 ساعته آنلاین اخبار.

Boccardi ستایش Keating به شدت حمایت مشغول رئیس که ارائه شده بسیار مطمئن دست بر روی چرخ." یکی از غالب مسائل Keating زمان بود اسارت AP خبرنگار خارجی تری اندرسون, گروگان نزدیک به هفت سال پس از ربوده شدن در لبنان. Keating رو به روز رسانی مکرر از Boccardi ماند و درگیر در پشت صحنه تلاش کاخ سفید وزارت امور خارجه سازمان ملل متحد و نهادهای دیگر است که در نهایت منجر به اندرسون انتشار در سال 1991.

"بیل همیشه وجود دارد و من می توانم او را و بیرون ریختن برخی از ناکامی من" Boccardi گفت. "او بسیار نگران بود و با بیان این که نگرانی اغلب; دلسوز و حمایت شده است."

Keating حفظ "بزرگ میل" برای AP و مردم آن است. در سال 2008 او رئیس AP امداد اورژانس صندوق کمک به ساخت یک استخر از کمک های مالی برای کمک به کارکنان و خانواده های آنها که دچار ضرر و زیان در خانه به دلیل حوادث و یا در تضاد است. او رهبری یک جمع آوری کمک درایو است که افزایش این صندوق بیش از پنج برابر شده است.

"چیزی در مورد AP. آن را می شود در خون" Keating گفت: در سال 2005 ،

Keating برای دهه کلیدی رهبر مدنی در سینسیناتی بود و بسیار حمایت از جوانان و دانشگاهی ورزش در خدمت به عنوان یک داوطلب مربی و دیدار رسمی. بزرگ خود را-برادرزاده Gary سالن جونیور برنده شنا مدال طلا در بازی های المپیک 1996 و 2000. دانشگاه سینسیناتی آبزی مرکز نام او را در حالی که او و برادرش کمک صندوق سنت خاویر را natatorium به نام پدر, Charles H. Keating.

او و همسرش نانسی حال هفت فرزند.

___

یادداشت سردبیر: Keating نظرات از یک سال 2005 در مصاحبه AP ستاد با کلی Tunney سابق AP معاون ارشد رئیس جمهور

___

دنبال دن سیول در https://twitter.com/dansewell



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب