18 شهرستان در کالیفرنیا بیشتر استراحت Coronavirus محدودیت

بزرگنمایی این تصویر پاول را بخار پز Co. & Pub بازگشایی به مراجعان در روز چهارشنبه. میخانه است در

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

پاول را بخار پز Co. & Pub بازگشایی به مراجعان در روز چهارشنبه. میخانه است در پلیسرویل El Dorado County, کالیفرنیا., یکی منطقه ای که وارد گسترش مرحله 2 از بازگشایی اقتصاد آن است. غنی Pedroncelli/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
غنی Pedroncelli/AP

هجده کالیفرنیا 58 شهرستانهای دریافت کرده اند تایید دولت بیشتر به سهولت coronavirus محدودیت اما مراکز عمده جمعیتی مانند لوس آنجلس و سان فرانسیسکو در حال انتخاب برای استراحت اقامت در خانه سفارشات در حال حاضر.

به عنوان پنج شنبه, 18 شهرستانهای واجد شرایط برای حرکت به گسترش مرحله 2 از کالیفرنیا چهار مرحله بازگشایی طرح با توجه به California Department of Public Health. آنها عبارتند از یوبا سیتی و ساتر استان ها که در هفته گذشته نقل مکان کرده بود بیشتر به سهولت محدودیت و بدون تایید دولت.

"دوباره یکی از اندازه متناسب نیست همه" کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت: در روز شنبه خبر توجیهی, زمانی که او اعلام کرد 10 جدید شهرستان تصویب شده بیشتر به استراحت محدودیت. "کالیفرنیا گفت: من آن را چند بار این است که بسیاری از قطعات بدن یک, یکی دولت یکی از مسئولیت ... اما هر بخشی از دولت است و شرایط متفاوت است."

مرحله 2 هنوز هم تشویق شهروندان بالای 65 سال و کسانی که در نشان دادن علائم به در خانه باقی می ماند اما این اجازه به دو مرحله کاهش محدودیت. در هفته گذشته تحت مرحله اولیه 2, خرده فروشی, کسب و کار اجازه داده شد برای بازگشایی, اما فقط برای منظقه وانت. مراکز مراقبت از کودکان, ساخت, امکانات, هوای آزاد, موزه ها و دفاتر که نمي تواند از راه دور نیز مجاز به بازگشایی شده است.

گسترش مرحله 2 اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از کسب و کار و سالن برای بازگشایی اگر شهرستانهای گواهی با دولت آنها را ملاقات کرده اید تست و معیارهای دیگر. 18 شهرستانهای اسناد — attestations — که آنها را ملاقات کرد دولت مورد نیاز است.

ناهار خوردن در رستوران ها, مقصد, خرده فروشی, مراکز و مدارس در میان موسسات مجاز به بازگشایی تحت گسترش مرحله 2.

بیست و هفت استان ها باید کاربردی وارد این آخرین مرحله Newsom گفت.

در چهارشنبه Newsom اذعان بالقوه دام از دولت قطعه توسط قطعه بازگشایی استراتژی: گردشگران می تواند گله را به تازگی افتتاح شد مناطق.

"این چالش بزرگ: شما برای باز کردن یک محیط شهری متراکم راست درب بعدی را به جامعه ای که باز نمی شود, مردم عجله شروع به که محیط شهری متراکم و آینده را به جامعه خود," او گفت:.

به بازگشایی برای ناهار خوردن در خدمات رستوران و باید برای دیدار با معیارهای اضافی تعیین شده توسط دولت از جمله غربالگری کاربران برای نشانه حفظ اجتماعی فاصله نیاز کارکنان به سایش پوشش صورت و ارائه یکبار مصرف منوها.

به عنوان چهارشنبه ناهار خوردن در رستوران ها تا به حال استقبال مشتریان در ساتر, Placer, Modoc و یوبا سیتی شهرستانهای استان است.

لس آنجلس و شهرستان در منطقه خلیج سان فرانسیسکو نشان داده اند آنها نمی سهولت اقامت در خانه محدودیت به زودی به دلیل خود را هنوز هم بالا coronavirus آمار و ارقام.

در لس آنجلس مقامات اذعان کرد که روز سه شنبه اقامت در خانه سفارشات را گسترش از طریق اوت اما گفت که آنها امیدوار به سهولت برخی از قوانین اگر عفونت و مرگ تعداد پایین رفت.

به طور کلی کالیفرنیا عفونت و مرگ و میر را plateaued در هفته های اخیر اما هنوز برای دیدن معنی دار کاهش در تعداد. هنوز برخی از مناطق روستایی مانند Lassen و Modoc شهرستانهای تا کنون دیده می شود تقریبا هیچ coronavirus موارد است.

در چهارشنبه Newsom گزارش 87 کالیفرنیا درگذشت از COVID-19 روز قبل.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن