فشار برای به دست آوردن بیشتر زنان در شرکت تخته دستاوردهای حرکت

بزرگنمایی این تصویر الن Kullman یکی از چهار زن در گلدمن ساکس هیئت مدیره. سابق DuPont مدیر عامل می گو

توسط MINERALNEWS در 15 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

الن Kullman یکی از چهار زن در گلدمن ساکس هیئت مدیره. سابق DuPont مدیر عامل می گوید: او توسعه شبکه ای از مدیران و دادن توصیه های برای شرکت ها به دنبال زن اعضای هیئت مدیره. ریچارد درو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ریچارد درو/AP

زمانی که دره سیلیکون مبتنی بر Adesto فن آوری های دعوت سوزان Uthayakumar برای پیوستن به آن همه مرد مدیره در سال گذشته, او تا به حال هیچ ایده ای در کالیفرنیا فقط یک سهمیه بندی جنسیتی.

او در این کشور رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت اشنایدر الکتریک کانادا, جایی که او به صرف چند سال گذشته مشغول به کار در IoT یا Internet of things که قدرت دستگاه های هوشمند مانند بلندگو و متصل به اینترنت doorbells.

"دلیل من آورده شد در هیئت مدیره به Adesto هیئت مدیره است چرا که من تا به حال IoT تجربه. که در پس زمینه وجود دارد برای من, بنابراین من در واقع خواسته به صدای من کمی" Uthayakumar گفت. "هیئت مدیره است که بسیار مهمان نواز هستند."

به تازگی بسیاری از انجام نر مدیران بدست مشابه تماس به عضویت انجمن شرکت های مستقر در کالیفرنیا است.

در میان بزرگترین 3,000 متحده بزرگترین داد و ستد عمومی شرکت تنها حدود یک پنجم اعضای هیئت مدیره هستند با توجه به Equilar که آهنگ های حاکمیت شرکتی داده است. و آن را می گوید نزدیک به یک در 10 تخته بدون زنان.

در سال 2018 کالیفرنیا به حالت اول تبدیل شد به دستور جنسیتی تنوع در اتاق با گذشت یک لایحه به نام SB 826. اندازه گیری نیاز به داد و ستد عمومی شرکت های مستقر در آنجا به حداقل یک زن رئیس هیئت مدیره — و یا در صورت 100.000 دلار خوب است.

در آن زمان این لایحه را حامی دولت ایالت هانا-بث جکسون آن را به نام یک "گام بزرگ به جلو برای زنان است." مطالعات متعدد نشان می دهد که شرکت های با مدیران بیشتر سود آور جکسون اشاره کرد.

اگر سوپر فشار به سمت برابری جنسیتی در تخته شد و هدف آن به نظر می رسد به کار.

غیر انتفاعی حمایت گروه 2020 زنان در تخته شده است ردیابی تغییرات در بیش از 400 عمده شرکت های کالیفرنیا. قبل از قانون 75 شرکت فاقد یک زن عضو هیئت مدیره این گروه یافت می شود. در اواسط سال 2019 دو سوم از کسانی که شرکت های اضافه شده بود حداقل یک زن به تخته. این قانون به شرکت تا دسامبر. 31, 2019, مطابق.

ایده این است به دست آوردن کشش در جای دیگر که در آن قانون مشابه معرفی شده در ماساچوست و نیوجرسی و واشنگتن است.

و شرکت های خارج از کالیفرنیا نیز در حال حرکت به اضافه کردن بیشتر حضور زنان در اتاق هیئت مدیره.

TheBoardlist یک پایگاه داده است که شرکت ها می توانید جستجو برای پیدا کردن زن, مدیران دارای تجربه 20 درصد افزایش در سوالات — و نه فقط در کالیفرنیا است.

"من فکر می کنم وجود این هاله اثر به سادگی به خاطر این موضوع پرداخته شده است خیلی بیشتر در سال گذشته یا دو" گفت: Shannon گوردون مدیر عامل شرکت theBoardlist. "شرکت نوع از آمدن به ارزش تنوع در تخته."

در ماه ژانویه گلدمن ساکس مدیر عامل دیوید جزایر سر تبدیل زمانی که او اعلام کرد که این بانک متوقف خواهد شد در نظر گرفتن شرکت های عمومی در ایالات متحده و اروپا مگر اینکه آنها حداقل یکی از متنوع عضو هیئت مدیره.

"من نگاهی به عرضه اولیه اوراق بهادار [عرضه اولیه] بیش از چهار سال گذشته و عملکرد عرضه اولیه اوراق بهادار که در آن شده است وجود دارد یک زن در هیئت مدیره در ایالات متحده است به طور قابل توجهی بهتر از عملکرد عرضه اولیه اوراق بهادار که در آن وجود ندارد یک زن در هیئت مدیره" سلیمان گفت: CNBC.

در اطلاعیه خود او خود را ذکر تجربه خود را با هیئت مدیره در گلدمن ساکس.

"ما چهار نفر از 11. ما یک سیاه منجر مدیر. من واقعا ارزش متنوع دیدگاه من که در حال کمک به من در اجرا شرکت" جزایر اضافه شده است.

سابق مدیر عامل شرکت DuPont الن Kullman یکی از چهار زن در گلدمن ساکس هیئت مدیره گفت: کالیفرنیا قانون نیروهای شرکت هایی که در برابر تغییر مقاومت به اقدام است. شرکت های طولانی انتخاب اعضای هیئت مدیره بر اساس شبکه خود را از دوستان و آشنایان.

"اینجا جایی است که من فکر می کنم این تاریخ منجر به بیشتر نر تخته" Kullman گفت. "از آنجا که اگر آن را دهان به دهان و از شما درخواست مردان در طول تاریخ به آنها داده اند بسیاری از نام های دیگر از مردان است. بنابراین در حال حاضر ما نیاز به انجام همان."

Kullman که خدمت در مجموع چهار شرکت تخته می گوید و او را توسعه داده است یک شبکه از مدیران و دادن توصیه های برای شرکت ها به دنبال زن اعضای هیئت مدیره.

"من نمی گرفتن هر تخته. من مقدار زیادی. اما اگر مردم به من فرصت, من می خواهم به قادر به نقطه به نقطه, چهار, پنج و یا شش متفاوت زنان" Kullman گفت.

اما در سال پس از تصویب آن منتقدان باید تسلیم یک تعداد انگشت شماری از پرونده های حقوقی به چالش کشیدن کالیفرنیا قانون اساس که آن را تبعیض آمیز.

اقیانوسیه حقوقی بنیاد شکایت کالیفرنیا در ماه نوامبر از طرف سازنده الکترونیک OSI سیستم های سهامداران کریقتن Meland بازنشسته شرکت وکیل. کت و شلوار استدلال می کند که در کالیفرنیا جنسیتی دستور برای تخته خلاف قانون اساسی است.

"قانون نقض 14 متمم قول برابر در پیشگاه قانون است. و آن را در واقع نیروهای مردم را به تصمیم گیری بر اساس جنسیت" گفت: آناستازیا بودن یک دادستان ارشد در اقیانوس آرام حقوقی بنیاد.

به علاوه بودن می گوید الزامی جنسیتی تنوع در نهایت لطمه می زند و زنان "با جدا کردن صندلی آنها به سهمیه استخدام و آنها را به نظر می رسد مانند فضای پرکننده."

به عنوان داده های trickles در اولین سال کامل از کالیفرنیا قانون شرکت ها در حال حاضر به دنبال به جلو به مطابق با پای دوم از قانون است. تا پایان سال آینده آن را خواستار مستقر در کالیفرنیا شرکت به حداقل دو زن مدیره پنج عضو تخته و حداقل سه زن مدیره در تخته با شش یا بیشتر از اعضای.

قانون به نقل از مطالعات نشان می دهد که داشتن یک جرم بحرانی ایجاد یک محیط که در آن زنان دیگر به عنوان غیر خودی.

"وجود دارد یک قانون 30٪. هنگامی که شما باید حداقل 30 درصد است که هنگامی که شما ببینید یک تحول فرهنگی و تحول واقعی از چگونه عمل کسب و کار می گوید:" شلی Zalis مدیر عامل شرکت از خارج قسمت یک شرکت با هدف پیشبرد برابری جنسیتی. "اما ما باید شروع بشه."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن