کمی پیشرفت در مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ریزی برای خصوصی خرده فروشان به آزمون برای Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر مردم در اتومبیل وارد در یک درایو-تا COVID-19 تست سایت در خارج از مناسک کمک در تا

توسط MINERALNEWS در 12 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مردم در اتومبیل وارد در یک درایو-تا COVID-19 تست سایت در خارج از مناسک کمک در تامز ریور, New Jersey در آوریل 22. حدود 3 درصد از Rite Aid فروشگاه با ارائه تست برای ویروس. آنگوس و خورنده/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنگوس و خورنده/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

دو بار در مارس 13 و دوباره در مارس 27, رئیس جمهور تهمت جمع آوری برخی از کشور های برتر مدیران شرکت های بزرگ — از تست کنندگان به آزمایشگاه پردازنده برای عمده فروشان — به مشتری جلب کردن طرح خود را COVID-19 تست به طور گسترده ای در دسترس است. چشم انداز خود را: پتو کشور در درایو-از طریق تست سایت.

رئیس جمهور صحبت از باغ گل رز کاخ سفید وعده داده است که "فروشگاه تقریبا در هر محل" خواهد بود نورد تست از جمله برخی از "بزرگترین خرده فروشان در هر نقطه در جهان" که "پوشش این کشور در بخش های بزرگ" مانند CVS, هدف, Walgreens و خارج شده است.

نتایج شده اند متوسط در بهترین حالت. NPR بررسی تعدادی از سایت ها این خرده فروشان راه اندازی و متوجه شد آنها کوچک در مقدار نسبت به ملی خود برسد. به طور متوسط تنها چهار درصد از شرکت فروشگاه در حال حاضر به میزبانی درایو-از طریق تست سایت:

  • هدف فقط یک COVID-19 تست سایت در چولا ویستا کالیفرنیا از 1,871 مکان (0.05%)
  • Walgreens باز کرده است 28 سایت; این 9,277 مکان (0.3%)
  • Kroger حمایت 64 تست سایت; این 2,800 فروشگاه (2.3%)
  • مناسک کمک کرده است 71 تست سایت; این 2,464 مکان (2.9%)
  • خارج شده است میزبانی از 180 تست سایت در میان آن 5,352 فروشگاه (3.4%)
  • CVS است 986 آزمون سایت به همراه پنج "سریع نتیجه" مکان در سراسر آن 9,900 فروشگاه (10%)

در مجموع این شش شرکت تقریبا 32,000 مکان در سراسر کشور اما تنها در حدود 1,300 از این فروشگاه باید COVID-19 تست سایت و یا به طور متوسط چهار درصد با توجه به اعداد به دست آمده از خرده فروشان. و سهم شیر از این سایت ها از CVS به تنهایی که باز کرده است نزدیک به 1000 سایت.

سریع ترین و گسترده بسیج بوده است از CVS و خارج ملاقات کرد که خود را متعهد تعداد درایو-از طریق تست سایت در حالی که دیگران مانند Walgreens و کروگر ساخته شده مبهم وعده یا وعده در همه. هیچ یک از کسانی که وعده شد و به خصوص بلند پروازانه نسبت به مقیاس از زنجیره های خرده فروشی.

"ما هرگز ساخته گسترده اظهارات برخی از رقبای ما انجام داد که در آن ما در حال رفتن به باز کردن یک هزار تست سایت...قرار ما این وعده را در ابتدا به انجام 25 سایت ما به تحقق آن وعده می گوید:" مناسک کمک سخنگوی کریس آلتمن و اشاره کرد که این شرکت بیش از حد اصلی آن هدف است.

برخی از Walgreens' تست سایت در توقیف فروشگاه ها و مناسک کمک این سایت ها در مکان های مانند مدارس بسته و خالی پارکینگ در فروشگاه های خود را.

تماس از نظر کاخ سفید با اشاره NPR به وزارت بهداشت و خدمات انسانی که گفت: درایو-از طریق برنامه تست "در ادامه به ارائه آمریکایی ها با سریع تر و کمتر تهاجمی و راحت تر تست."

در آغاز بحران خرده فروشان نمی شد به خوبی مجهز شده و یا به طور کلی تنظیم برای سازماندهی درایو-از طریق COVID-19 تست در مقیاس ملی به عنوان تعداد نسبتا کمی از سایت های آزمایش نشان می دهد. برخی از خرده فروشان تا به حال هیچ داروسازان و نه منابع برای انجام تست.

"این چشم انداز در واقع هر CVS در گوشه ای خارج شده و یا هر هدف که قادر به انجام تست نشده اند ممکن است واقع بینانه از ابتدا می گوید:" دکتر جنیفر Nuzzo, سرب, اپیدمیولوژی با دانشگاه جانز هاپکینز COVID-19 تست بینش ابتکار. "این است که احتمالا احتمال وجود دارد که تنها برخی از امکانات در واقع مناسب برای این نوع از تست."

برای مثال Nuzzo می گوید: برخی از فروشگاه ها ممکن است اتاق را برای ارائه درایو-از طریق آزمایش و یا به جای به طور بالقوه عفونی بیماران.

هنوز هم وجود دارد هیچ اجماع در مورد چقدر تست ایالات متحده نیاز دارد. متعدد تست مکان ظهور کرده اند تا در مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان های سراسر کشور, اما هستند کسانی که تا حد زیادی طرح های محلی.

رئیس جمهور اعلام می کند که خرده فروشان ارائه آزمون در "فروشگاه تقریبا در هر محل" این تصور را داد که آمریکایی ها به راحتی قادر به دسترسی COVID-19 تست در ملی های زنجیره ای خرده فروشی محل مناسب برای آنها. اما این تعداد در حال روشن است که هرگز اتفاق افتاده است.

"که در آن سرزنش باید دروغ است و احتمالا با خرده فروشان گفت:" دکتر ویلیام Hanage استادیار اپیدمیولوژی در دانشگاه هاروارد T. H. Chan دانشکده بهداشت با اشاره به تعداد نسبتا کمی از درایو-از طریق تست سایت در حال حاضر عامل در زنجیر اصلی. "از آنجا که وجود دارد نه به عنوان ما می دانیم منسجم ملی در پاسخ به این. این محور بسیار در سطح محلی است."

وی افزود: "در هر واحد سطح شده است وجود دارد یک شکست برای دیدار با چالش و به واقع مردم را به تست آنها نیاز دارند."

NPR مگ Anderson, رابرت Benincasa, Huo Jingnan گراهام اسمیت و باربارا ون Woerkom کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب