ایالات متحده قتل از ایران ژنرال سلیمانی 'غیر قانونی,' U. N. متخصص می گوید

بزرگنمایی این تصویر آمریکا کشته شدن ایران مسلح ، ژنرال قاسم سلیمانی در هدف حمله هواپیماهای بدون سرنش

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

آمریکا کشته شدن ایران مسلح ، ژنرال قاسم سلیمانی در هدف حمله هواپیماهای بدون سرنشین در بغداد. A U. N. محقق می گوید: این اقدام نقض عراق حاکمیت. در اینجا معترضان در تهران نگه دارید تا یک تصویر از سردار سلیمانی در طول یک تظاهرات در Jan. 3. علی محمدی/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علی محمدی/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

ایالات متحده قتل از ایران مسلح ، ژنرال قاسم سلیمانی در ژانویه "غیر قانونی و خودسرانه تحت قانون بین المللی" a U. N. حقوق بشر محقق می گوید خواستار حمله هواپیماهای بدون سرنشین در بغداد نقض عراق حاکمیت.

محقق همچنین می گوید آمریکا تولید کرده است هر گونه اثبات خود به ادعا می کنند که این حمله بود توجیه نیاز به متوقف کردن یک حمله قریب الوقوع.

قاسم سلیمانی که بسیار تاثیر گذار فرمانده سپاه قدس واحد از ایران سپاه. آمریکا کشته شدن او را در یک هدف حمله هواپیماهای بدون سرنشین در Jan. 3 به عنوان سلیمانی و دیگران سفر در یک کاروان از فرودگاه بغداد.

رئیس جمهور تهمت, وزیر امور خارجه, Mike Pompeo و وزیر دفاع علامت Esper باید گفت که ایالات متحده را هدف قرار سلیمانی – کلید معمار استراتژی ایران در درگیری های مربوط به ایالات متحده برای جلوگیری از تهدید بلندی.

پس از سفارش اعتصاب مغلوب ساختن پیشی جستن گفت قاسم سلیمانی که "توطئه قریب الوقوع و شیطانی حملات" علیه منافع آمریکا باشد.

اما اگنس Callamard U. N. گزارشگر ویژه در فراقضایی خلاصه و یا اعدام های خودسرانه می گوید U. N. محققان هیچ چیز برای توجیه آمریکا منطق. او همچنین می گوید که به دلیل ژانویه حمله در بغداد صورت گرفت در عراق بدون رضایت آن تجاوز عراق حاکمیت.

"هیچ شواهد ارائه شده است که ژنرال سلیمانی به طور خاص در حال برنامه ریزی یک حمله قریب الوقوع علیه منافع آمریکا به ویژه در عراق که برای اقدام فوری لازم بود و می توانست توجیه" Callamard نوشت: در گزارشی که ارائه شده به سازمان ملل و شورای حقوق بشر بعد از این هفته.

ایالات متحده نمی خواهد شرکت در شورای حقوق بشر جلسه – مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خارج از U. N. بدن از دو سال پیش با استناد به آن بحث ورود کشورهایی مانند عربستان سعودی و چین است.

Callamard می گوید: حمله آمریکا به عراق نقض ماده 2(4) از U. N. منشور – که "منع تهدید یا استفاده از زور و تماس در تمام اعضای احترام به حاکمیت تمامیت ارضی و استقلال سیاسی کشورهای دیگر."

با توجه به acrimony وجود دارد که بین ایالات متحده و ایران Callamard می گویند که در زمان روز پس از رهبران نظامی مرگ اظهارات از هر دو دولت متمرکز بیشتر در گذشته اختلافات و درگیری بیش از هر آینده و یا قریب الوقوع تهدید سلیمانی است که در آن ممکن است نقش داشته اند.

سلیمانی کشتن اولین شناخته شده زمان یک ملت استناد دفاع از خود در تلاش برای توجیه "یک حمله علیه یک دولت-بازیگر در قلمرو دولت دیگر" حقوق محقق گفت.

ژانویه اعتصاب سلیمانی کاروان را کشته و حداقل 10 نفر است. پنج عضو از عراق نیروهای مردمی است که مورد حمایت ایران بودند در میان مردگان است. چهار عضو دیگر از ایران اسلامی در سپاه پاسداران نیز کشته شدند در این انفجار است.

و اشاره کرد که ایرانیان وارد شده بود چه بود و بنا به گزارش یک سفر رسمی به دعوت عراق نخست وزیر U. N. محققان می گویند نیروهای مردمی' معاون فرمانده ملاقات سلیمانی در فرودگاه لحظات قبل از خود کاروان هدف قرار داده بود.

ایران انتقام برای سلیمانی مرگ با راه اندازی موشک های بالستیک در عراق پایگاه های مسکن آمریکا نیروهای نظامی ترک بیش از 100 متحده خدمات اعضای مجروح شدند. بسیاری از آنها مبتلا به آسیب های مغزی.

حملات ایالات متحده و ایران مرتبط هستند به نمرات غیر نظامی, مرگ و میر, این گزارش می گوید.

به طور مستقیم در تنش روز است که به دنبال ارز از حملات در عراق و ایران و نیروهای مسلح ناخواسته پایین آورده اوکراین jetliner, کشتن تمام 176 نفر در هیئت مدیره. و این گزارش اشاره می کند که مخالفان در هر دو کشور ایران و عراق کشته شدند در طول تظاهرات سوخت خشم بیش از اعتصابات و سقوط این هواپیمای جت مسافربری.

در گزارش Callamard همچنین خواستار اعمال محدودیت های جدید در اطراف استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین گفت: خود را ترکیبی از بهره وری و فن آوری های پیشرفته جمع آوری پیچیده اخلاقی و حقوقی پرسش که جامعه بین المللی است و در عین حال برای پاسخ به.

"به عنوان یک تعداد از هواپیماهای بدون سرنشین' حملات نشان داده اند یک کشور توانایی-بزرگ-نام اهداف بدون هیچ گونه تلفات در کنار آن سیاسی است که برای به دست آوردن حکومت در زمان," او می نویسد: "حتی اگر آن را ممکن است ببینید 'پیروزی نظامی' در دراز مدت."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن