ماسک صورت ارائه یک مرز جدید برای خرده فروشان در طول Coronavirus بحران

بزرگنمایی این تصویر پیر, نیروی دریایی, یک شرکت تابعه از شکاف شروع به فروش غير ماسک صورت در اوایل ممک

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

پیر, نیروی دریایی, یک شرکت تابعه از شکاف شروع به فروش غير ماسک صورت در اوایل ممکن است. MB داخلی استودیو/Old Navy پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
MB داخلی استودیو/Old Navy

خرده فروشان در سراسر پوشاک جهان در حال تبدیل شدن به جدیدترین ضروری پوشاک به خود را بیشتر به رسمیت شناختن نام تجاری و افزایش فروش: به غير ماسک صورت.

Nordstrom اعلام کرد آن آغاز خواهد شد فروش ماسک صورت برای $4 در هر بسته شش. این حرکت در می آید تنها چند هفته پس از Seattle-بر اساس خرده فروش اعلام کرد این امر به طور دائم شاتر 16 فروشگاه پس از coronavirus همه گیر و همه از مکان های خود را به نزدیک است.

بزرگنمایی این تصویر

Nordstrom شروع به فروش غير پارچه ماسک سه شنبه. دو روز بعد این ماسک به فروش رفته بود در Nordstrom سایت. Nordstrom پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Nordstrom

این شرکت در رشته پوشاک مارک برای اضافه کردن ماسک صورت به آن مجموعه به عنوان تقاضا همچنان به رشد. غول خرده فروشی مانند شکاف و شرکتهای تابعه آن, Banana Republic, Athleta و نیروی دریایی نیز شروع به فروش ماسک در اوایل این ماه.

با وجود سیل اخیر از مارک های جدید ارائه ماسک محصول در حال فروش در بازار. Nordstrom را بسته از ماسک ها به فروش می رسد فقط دو روز پس از آمدن روی صحنه و بسیاری از شکاف این ماسک ها در پشت سفارش تا اواسط ماه ژوئن. کیم کارداشیان غرب با نام تجاری SKIMS شروع به فروش ماسک صورت مارس 16 و فروخته ساعت بعد.

با این حال فروش است نه یک تابع تقاضا آن را به عنوان بازتابی از عدم قطعیت بلندی بیش از صنعت خرده فروشی در کل خرده فروشی تحلیلگر Sucharita Kodali از Forrester NPR گفت. خرده فروشان هیچ سابقه به پایگاه حجم عرضه خود و هیچ ایده چه مدت تقاضا خواهد داشت.

"وجود دارد و نه فقط اطلاعات می گوید:" Kodali. "هیچ کس نمی دانست چه انتظار می رود برای چه محصولات زیرا آنها هرگز در مواجهه با این معضل ،

خرده فروشان نیز صورت چسبانده شده تا زنجیره تامین به عنوان بسیاری از کارخانه ها که در آن این ماسک های تولید شده در خارج از کشور هستند ، زنجیره تامین پشتیبان گیری نیز مجاز شرکت های کوچکتر به پرش بر روی روند با سرعت بیشتری.

"شرکت های کوچکتر در حال زیرک تر آنها قادر به پاسخگویی به تغییرات سریع تر است. آنها روند و آنها پرش," او می گوید. "در حالی که برای بسیاری از شرکت های دیگر آنها فقط به امید این می گذرد. ... آنها با صراحت نه فقط به عنوان زیرک است."

یکی از زیرک است که تجارت الکترونیکی وب سایت Etsy. این سایت دیدم یک غول سنبله از "ماسک" در نتایج جستجوی خود را در هفته اول ماه مارس اندکی پس از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه که پوشش صورت توان در همه زمان در مکان های عمومی, با توجه به یک شرکت سرمایه گذار ارائه شده است. در ماه آوریل تنها سایت فروش بیش از 130 میلیون دلار در صورت فروش با توجه به ارائه.

بزرگنمایی این تصویر

ابریشم ماسک صورت ساخته شده توسط Etsy فروشگاه MilleSaisons. ماسک پرفروش در Etsy وب سایت تجارت الکترونیک. MilleSaisons پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
MilleSaisons

"ما به فروش می رسد بیش از 12 میلیون ماسک صورت در ماه مارس به تنهایی" مدیر عامل جاش سیلورمن گفت: در تماس با سرمایه گذاران است. "در واقع اگر ماسک صورت یک stand-alone دسته آن شده اند که دومین دسته در Etsy در ماه آوریل است."

Etsy نیز شاهد 79 درصد افزایش از ماه آوریل سال گذشته در میان سایر محصولات با توجه به ارائه.

"من می خواهم استدلال می کنند آنها فقط در جای مناسب در زمان مناسب" می گوید Kodali. "هنگامی که شما فکر می کنم که قادر به تحکیم قدرت از یک میلیون فاضلاب در کشور تنها پاسخ است Etsy."

بسیاری از برندها نیز با استفاده از این تقاضا در سراسر جهان برای ماسک صورت به عنوان یک فرصت برای ایجاد تعامل مثبت با ساخت کمک های خیریه خود را به صورت فروش. هر دو دیزنی و NBA آغاز کرده اند به فروش ماسک با تعهد است که درآمد حاصل خواهد شد به سازمان های خیریه مختلف. دیزنی برای یک زمان عمده تلفات در سه ماه اول سال 2020 با درآمد خالص پایین 91 درصد نسبت به سال قبل است. Nordstrom و فاصله هر دو اهدا ماسک برای کارکنان مراقبت های بهداشتی و دیگر علل خیریه.

هنوز هم برای بسیاری از شرکت ها در حال حاضر فروش ماسک و به خصوص برای کسانی که به عنوان بزرگ به عنوان شکاف و Nordstrom, Kodali فروش می گوید: نمی خواهد تحت تاثیر خط پایین. فروش ماسک بیشتر یک تظاهرات چگونه انعطاف پذیر یک شرکت می تواند در صورت غیر منتظره.

"اگر شما یک خرده فروش و شما لازم نیست که ماسک که احتمالا به معنی شما باید بزرگتر مسائل خود را با زنجیره تامین است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن