نه کارگران ضروری توصیف آنچه در زندگی خود را مانند در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

خطوط مار را از طریق پارکینگ در فروشگاه های مواد غذایی. اتوبوس حمل مردم به ضروری شغل. بسته های صبر در خارج از د

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399

خطوط مار را از طریق پارکینگ در فروشگاه های مواد غذایی. اتوبوس حمل مردم به ضروری شغل. بسته های صبر در خارج از درب خانه. و پزشکان و پرستاران دنده تا برای شیفت های طولانی در بسته بندی بیمارستان ها.

در حالی که بسیاری از مردم از خانه کار می کنند و در انتظار پایان اقامت در خانه و دستورالعمل برخی از کارگران همچنان به شجاع COVID-19 pandemic برای رفتن به محل کار به نگه داشتن قطعات اصلی و ضروری جامعه در حال اجرا است.

"من فقط می خواهم برای تشکر از همه کسانی که در اینجا کار چرا که در پایان روز مردم تخمگذار زندگی خود را در خط گفت:" آلونزو چاه یک گارد امنیتی در آلهامبرا. "پس فقط تشکر از همه. با تشکر از شما برای گرفتن وقت فقط به صحبت کردن با ما."

Karla Barrera, اغذیه فروشی, مدیر

522478_la-me-essential-worker-portrait-series_420.JPG

(Dania ماکسول/لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

تبلیغات

Karla Barrera, 28, یک دلی مدیر در یک فروشگاه مواد غذایی در یکشنبه دره و مادر دو. او را دوست دارد کار خود را اما نه احساس امن از شیوع کروناویروس. او گفت که این شرکت شروع به ارائه کارکنان با ماسک محافظ زمانی که آن را تبدیل به یک شهر فرمان اما هنوز هم ارائه نمی دستکش برای تمام کارکنان است. وجود دارد برخی از کنترل جمعیت در ابتدا, اما پس از آن متوقف شد و او گفت: آن را تا به او برای کنترل که چگونه بسیاری از مشتریان فروشگاه را وارد کنید. "اگر شرکت preps ما می دهد و ما حق و تجهیزات ما نمی باشد بنابراین می ترسم." او گفت که یکی از همکاران او تشخیص داده شد با COVID-19 اما که فروشگاه باز ماند. او در حال انتظار برای نتایج حاصل از COVID-19 تست. "رئیس من گفت: همه ما احتمالا در حال حاضر آن را کردم. چگونه است که مدیریت می توانید می گویند در مورد آن نگران نباشید چرا که همه ما باید آن ؟ چگونه من می خواهم به احساس در مورد آن ؟ من خیلی می ترسم برای بچه هام. من دعا که من آن را ندارد."

روبن Rojas, تعمیر و نگهداری و ساخت و ساز کارگر

526690_ME-CORONAVIRUS-PORTRAIT-SERIES_KKN_10720.JPG

(کنت نیشیمورا/لس آنجلس تایمز)

روبن ریوس ارشد نگهداری و ساخت و ساز کارگر در پونت تپه های دفن زباله. او کمک می کند تا به حفظ سیستم گاز که در آن گاز به دام افتاده است فرستاده شده به یک کارخانه انرژی و استفاده می شود برای ایجاد و برق و سرویس دهی برخی از 30,000 خانه در روز است. در کار اجتماعی فاصله است به شدت اجرا: کارگران تغییر نمی کند در اتاق قفل در همان زمان و برنامه های خود را از جمله شروع بار زمان استراحت و ناهار بار شده اند مبهوت. ریوس می گوید که خود کارفرمای بزرگ بوده است در طول این زمان. "آنها بوده است واقعا خوب است در پاسخ به آنچه ما نیاز داریم."

مریم گی Dacquel اداری, پرستار

528240_ME-ESSENTIAL-WORKER _JJA_10 .JPG

(Jason آرموند/لس آنجلس تایمز)

مریم گی Dacquel اداری پرستار در پزشکی و جراحی در بخش رونالد ریگان UCLA مرکز پزشکی دارای یک علامت است که می گوید: "ما امن PPE در حال حاضر!!!" Dacquel مشغول به کار در مرکز پزشکی برای 21 سال است. در طول COVID-19 گیر Daquel نگران است که اولین پاسخ دهندگان هستند که به عنوان قربانی کارگران و نه به عنوان با ارزش بهداشت و درمان کارگران است. "ما نیاز به حمایت ما بهداشت و درمان کارگران و اساسی ما کارگران است. ما نیاز به ماندن در خانه و صرفه جویی در زندگی می کند."

Alex Alvarez, Lyft, راننده

522478_la-me-essential-worker-portrait-series_209.JPG

(Dania ماکسول/لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

Alex Alvarez, 42, یک راننده برای Lyft که به تازگی خود را از دست شغل دوم به عنوان یک گارد امنیتی و رزرو عامل به صورت یک نوار محلی در, Highland Park. او یک دختر زندگی می کند که در شهر دیگری با او, اما او نه او را دیده از شیوع کروناویروس به دلیل خطر بیش از حد بالا است با کار خود را. او می گوید که او قادر است به همان مقدار از پول با Lyft اما باید کار ساعت دیگر. او سپاسگزار برای مراقبت از بسته بندی که کردن اجسام ارسال با ضد عفونی کننده دست دستمال مرطوب و ماسک صورت."من زنده به چک چک. من نمی باید امنیت مالی برخی از مردم است. من نمی واجد شرایط برای بیکاری. اگر من نمی پرداخت حمایت از کودکان آنها می تواند به من مجوز. من اساسا کار به پرداخت حمایت از کودکان و اجاره." او زندگی می کند با مادر او که 72. او امیدوار است که این همه ضربات و که او می تواند دیدن دختر خود را در ماه ژوئن. "آن روز تولد من و سپس روز پدر."

Esbeida Refugio ضد عفونی پزشک متخصص

522478_la-me-essential-worker-portrait-series_518.JPG

(Dania ماکسول/لس آنجلس تایمز)

Esbeida Refugio, 39, كشتن, اتاق بیمارستان, در LAC + USC در بیل هایقتس. او شده است در این کار به مدت هشت سال و دوست دارد که او چه می کند. او طول می کشد افتخار در دانستن است که کار او این است که به بیمار است که طول می کشد بیش از یک ضد عفونی اتاق فرصت برای یک تخته سنگ پاک. "این چیزی است که من اینجا هستم ، من در تلاش برای جلوگیری از افراد دیگر آلوده شدن با ویروس." در هر روز داده شده او پاک تا پنج اتاق که فضاهای COVID-19 بيمار. حتی هنگامی که بیمار منفی برای coronavirus او هنوز هم disinfects اتاق در همان راه. او می خواهد هر کس که بستری برای رفتن به خانه سالم و امن است. "من اینجا هستم برای مراقبت از بیمار" بلکه "برای محافظت از پزشکان و پرستاران بیش از حد." همه آنها خانواده فقط او را دوست دارم. او دارای چهار فرزند است که در محدوده سنی 21 تا 1 و از آنها آگاه هستند از آنچه او می کند. "من می دانم که اگر من این ویروس و باید به قرنطینه من بستگی دارد می توانید خانواده من به مراقبت از کودکان." او در بر داشت خودش پخت و پز بیشتر این روزها به خاطر او نمی خواهید به بیرون رفتن دیگر از او به. "اگر من در معرض در کار من نمی خواهم به معرض در خیابان."

Simboa رایت جمع آوری فاضلاب کارگر

Keep Title to under 60 characters

(گابریلا Angotti-جونز/لس آنجلس تایمز)

Simboa رایت شده است جمع آوری فاضلاب کارگر از سال 2001 با شهر لس آنجلس است. "اول به عنوان اعضای اتحادیه ما مفتخریم به خدمت لس آنجلس و حفاظت از محیط زیست است. ما ترس البته از ابتلا به یک ویروس است. ما در اینجا برای حفظ 6,700 مایل از سیستم فاضلاب. ما بزرگترین سیستم فاضلاب شهری در این کشور است. و ما یک مقدار زیادی از گرفتن حوضه است که ما باید برای حفظ ، همسر من یک پرستار است. ما واقعا در رابطه با او بودن در خط مقدم. و همچنین او باید برای برخورد با بیماران مبتلا به ویروس متاسفانه. هر روز اعضای اتحادیه قرار دادن خودمان در خارج وجود دارد در خط مقدم نه تنها حفاظت از فاضلاب از سرشار و آوار رفتن به اقیانوس, اما ما همچنان به حفظ این خیابان. ما را به ادامه حفظ پارک ها. ما را به ادامه برای حفظ همه این خدمات ضروری است که بسیاری از Angelenos را برای اعطا."

ساناز Jarillo صندوقدار

522478_la-me-essential-worker-portrait-series_81.JPG

(Dania ماکسول/لس آنجلس تایمز)

ساناز Jarillo کار کرده است به عنوان صندوقدار در یک فروشگاه مواد غذایی در جنوب L. A. برای شش سال. او آزمایش مثبت برای COVID-19 در اوایل ماه آوریل شده است و خود از جنگ با او و تا کنون از. این شهرستان با ارسال یک e-سند به امضای بیان کرد که او را پناهگاه در محل به مدت دو هفته. شوهرش دیابت است و این نسخهها کار در یک فروشگاه پیاده بلکه پایین آمد با این ویروس اگر چه دخترش آزمون بیرون آمد منفی است. "این یک شوخی است," او گفت:. مشتریان باید "انجام آنچه مقامات بگویید [آنها را]. اگر شما نیاز به مواد غذایی دریافت کنید آنچه شما نیاز دارید برای خانواده خود را. همه ما باید برای رفتن از طریق این به عنوان یک جامعه است." عمیق کردن او فکر می کند که مردم نمی خواهد واقعا گوش دادن تا زمانی که این بیماری همه گیر لمس زندگی خود را. او نمی داند که چه می تواند انجام شود برای تغییر بافت اجتماعی را در فروشگاه خود برای محافظت از مردم از گسترش این ویروس اما احساس می کند که مدیران می تواند بیشتر انجام دهید.

آلونزو چاه و دانته Mitchell, ماموران امنیتی

Keep Title to under 60 characters

(گابریلا Angotti-جونز/لس آنجلس تایمز)

آلونزو چاه های چپ و دانته میچل در حال ماموران امنیتی در خانه انبار در آلهامبرا. قبل از همه گیر میچل به عنوان یک P. E., معلم, مربی, نویسنده و بازیگر. چاه بود و یک آرایشگر معلم دستیار شاعر و نویسنده است. میچل گفت: "شروع کار ما در اینجا به دلیل حوادث اخیر متاسفانه. و از آنجایی که ما در اینجا, شما قطعا می توانید ببینید آن را مانند نصف و نیمه -- افرادی که شما می توانید بگویید که آنها در حال سوپر حمایتی و حساس به احساسات افراد دیگر. و سپس شما باید افرادی که ترس است و ترس است که آنها را طرد دیگر انسان است. بنابراین این چیزی است که من ديده ام تا کنون. کارگران در اینجا باید درمان شود ما خیلی خوب است. آنها بوده ام خرید ما چیزهای کوچک مثل همیشه به ما دادن نوشیدنی و مواد غذایی به ما می گوید که آنها درک ما است. و ما فقط در اینجا برای چه دو هفته و نیم در حال حاضر ؟ بنابراین ما قطعا احساس کنند. آن را فقط به حجم کار ما است که نوع سنگین در برخورد با این افراد است." چاه افزود: "من قطعا باید به صحبت کردن با خودم بیشتر به خودم که پپ بحث فقط به یاد داشته باشید که مردم تاکید کرد و شما در حال ترس. آنچه می آید که با خشم می آید; آن را تبدیل به یک دفاع. و من فقط احساس می کنم مثل همه در تلاش برای محافظت از خود را برای محافظت از خود جسمانی و ذهنی برخی از مردم در حال لغزش به دور است. ... اما پس از آن شما را ببینید ، من دیدن برخی از مردم با هم و تنها بودن نوع است. من فقط می خواهم برای تشکر از همه کسانی که در اینجا کار چرا که در پایان روز مردم تخمگذار زندگی خود را در خط. بنابراین فقط تشکر از همه. با تشکر از شما برای گرفتن وقت فقط به صحبت کردن با ما."

جاز Hager تحویل راننده

521257_ME-CORONAVIRUS-PORTRAIT-SERIES_KKN_12237.JPG

(کنت نیشیمورا/لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

جاز Hager, 33, هالیوود شده است یک راننده تحویل جالب برای مواد غذایی برای تقریبا دو سال شده است و بیشتر ساعت با توجه به امن تر در خانه ، این شرکت ارائه کرده او را با دستکش و دستمال مرطوب ضد عفونی کننده و همچنین به عنوان دستورالعمل در مورد چگونه برای تمیز کردن شرکت ماشین در شروع و پایان هر شیفت. Hager گفت که این کار در حال حاضر طاقت فرسا است و با ادامه COVID-19 همه گیر آن اضافه شده خیلی بیشتر از استرس های روانی است. "آن را ساخته شده من فکر می کنم سخت تر مورد که من با تعامل و من چگونه با آنها تعامل," او گفت:. او متوجه شده است که مشتریان شده اند سخاوتمندانه در اوج زمانی که مواد غذایی خود را تحویل داده و به نقطه ای که او را راهنمایی کرده اند تقریبا دو برابر شد.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب