میسوری تنها درمانگاه فراهم می کند که سقط جنین مجاز به باز باقی می ماند

بزرگنمایی این تصویر میسوری تنها درمانگاه فراهم می کند که سقط جنین واقع در سنت لوئیس خواهد بود قادر ب

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

میسوری تنها درمانگاه فراهم می کند که سقط جنین واقع در سنت لوئیس خواهد بود قادر به نگه داشتن عامل پس از یک کمیسیون دولت تصمیم گرفت تا جمعه که وزارت بهداشت اشتباه بود نه به تمدید مجوز از والدین تسهیلات. جف رابرتسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف رابرتسون/AP

برنامه ریزی والدین را به ثمر رساند پیروزی در ایالت میسوری روز جمعه در حکم اجازه داده است که دولت تنها ارائه دهنده سقط جنین برای حفظ درهای خود را باز کنید.

در 97 صفحه با تصمیم دولت کمیسیون اداری گفت: Missouri وزارت بهداشت و خدمات سالمندان به ناحق محروم بهداشت باروری سازمان تمدید مجوز برای یک سنت لوئیس درمانگاه در سال 2019.

"Planned Parenthood نشان داده است که آن را فراهم می کند امن و قانونی سقط جنین, مراقبت از" دادرسی اداری کمیسر Sreenivasa رائو Dandamudi نوشت.

"در بیش از 4000 سقط جنین ارائه شده پس از سال 2018 در این بخش تنها به شناسایی دو باعث به انکار مجوز آن" Dandamudi توضیح داد و اضافه کرد که سازمان "قابل ملاحظه ای با پیروی مربوط به قوانین و مقررات است."

پس از جامع تحلیل رائو گفت: "این بخش موفق به جذب یک دفاع مثبت کافی برای توجیه این انکار است."

Yamelsie رودریگز, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت از ارائه خدمات بهداشت باروری از والدین از سنت لوئیس منطقه به نام حاکم دفاع برای سازمان و بیماران آن است.

"اما واقعیت این است که سقط جنین است و اساسا تبدیل به یک حق به نام تنها در میسوری" او افزود: در یک بیانیه است.

او ادامه داد: "میسوری را از نظر پزشکی غیر ضروری مورد نیاز دو فرد سفر به مرکز بهداشت حداقل 72 ساعت از هم جدا ممنوعیت استفاده از پزشکی از راه دور برای سقط جنین و نیازی تهاجمی معاینه لگن برای دارو سقط جنین هنوز هم آن را فوق العاده دشوار است برای مردم برای دسترسی به مراقبت در میسوری."

به عنوان NPR سارا McCammon گزارش سقط جنین روش در دولت را به توقف مجازی:

"تجزیه و تحلیل جدید ارائه شده به NPR توسط والدین نشان می دهد که در حال حاضر تعداد بسیار کمی از سقط جنین ها در حال انجام در میسوری. این نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق بیماران در میسوری به دنبال سقط جنین را آغاز کرده اند که عبور از خطوط دولت برای به دست آوردن آن — که بسیاری از آنها سفر به والدین درمانگاه در فیرویو هایقتس بیمار., در نزدیکی سنت لوئیس که باز در اکتبر."

در ضمن ضد سقط جنین را به گروه ها نگران رائو یافته است.

"در یک زمان به چالش کشیدن زمانی که ما همه نگران حفاظت از سلامت و ایمنی ما خانواده و دوستان و همکاران و جوامع یک کمیسر باعث می شود حکم به اجازه کشتن بی گناه کوچک زندگی می کند توسط یک uncaring سقط جنین صنعت کسب و کار" گفت: سوزان کلاین, مدیر اجرایی میسوری حق زندگی است. "ظاهرا حفاظت از سلامت و امنیت زنان و کودکان متولد نشده است یک اولویت برای او و یا آنها را."

کلاین گفت: این سازمان خواهد بررسی جزئیات رائو تصمیم در هفته آینده و خواست دولت را دادستان به مداخله از طرف آنها.

معلوم نیست اگر این دفتر در نظر دارد به گام به عقب تمدید مجوز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب