قانونگذاران مسابقه برای پاسخ دادن به شیوع; تهمت به رفتن به تپه

واشنگتن - سخنران نانسی پلوسی گفت: آمریکا روز سه شنبه که کنگره باید به ماندن در محل کار این هفته به عنوان "کاپی

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398

واشنگتن - سخنران نانسی پلوسی گفت: آمریکا روز سه شنبه که کنگره باید به ماندن در محل کار این هفته به عنوان "کاپیتان کشتی" با وجود خطر ابتلا به عفونت کرونا ويروسی در کاپیتول هیل به عنوان قانونگذاران تقلا تحت فشار زیادی برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود به عنوان وجود دارد به مشورت با جمهوری خواهان مجلس سنا در مورد پیشنهادی خود را مالیات حقوق و دستمزد امداد.

قانونگذاران داده شد دستورالعمل جدید در مورد چگونه برای محافظت از خود در کنگره با خانه حضور پزشک درخواست از آنها برای جلوگیری از دست دادن یا دست زدن به مردم در طول با سلام — به او توصیه می شود این تقسیم انگشتان ستاره بازحمت حرکت کردن پستال به جای. مغلوب ساختن پیشی جستن ملاقات بیمه سلامت, به دنبال همکاری خود را در تضمین مقرون به صرفه مراقبت های پزشکی در بهداشت عمومی اورژانس.

با کنگره برنامه ریزی برای آن برنامه ریزی شکستن هفته آینده زمان برای عمل کوتاه است. دموکرات ها در حال مونتاژ یک بسته کمک برای خانواده های شاغل در تلاش برای حفظ حقوق آمدن به وقوع مختل محل های کار است. خود برنامه شمارنده یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن است که پیشنهاد مالیات حقوق و دستمزد, شکست, کسب و کار کوچک وام و مراحل دیگر.

جمعیت هنجار در کنگره و handshakes در حال سکه عرصه وجود دارد حتی بین سیاسی دشمنان. اما در حدود نیم دوجین قانونگذاران قرار داده اند خود را در قرنطینه پس از در معرض بودن به کسی که تا به حال ویروس و هنجار شده است و طرح میتوانست.

هنوز پلوسی التماس قانونگذاران به نگه داشتن کار برای تقویت این کشور دفاع.

"ما کاپیتان کشتی" پلوسی گفت: در این بسته-درب جلسه با توجه به یک فرد در اتاق غیر مجاز به بحث در مورد خصوصی حزبی علنی و اعطا شده اند. "ما گذشته را ترک کنند."

مغلوب ساختن پیشی جستن مشاوران اقتصادی بالا خواهد بود در کاپیتول هیل بعد سه شنبه به مختصر جمهوری خواهان مجلس سنا در طرح خود را به درخواست از کنگره برای تصویب مالیات بر حقوق و دستمزد امداد و دیگر اقدامات سریع. روز دوشنبه رئیس جمهور به خبرنگاران گفت: او به دنبال "بسیار قابل توجهی امداد" به مالیات بر حقوق و دستمزد. مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین گفت که او به دنبال کمک به صورت ساعتی دستمزد کارگران برای اطمینان از آنها "نمی خواهید به دست یک paycheque" و "آیا دریافت جریمه برای چیزی که تقصیر آنها نیست."

اما تا کنون رئیس جمهور رویکرد مبتنی بر معافیت مالیاتی دریافت خنک پاسخ از دموکرات ها و همچنین جمهوری خواهان از حزب خودش که می گویند آن را بیش از حد به زودی به نظر تازه صرف از کاپیتول هیل.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل باز مجلسی گفت که جمهوری خواهان "نگاه به جلو به بحث در مورد" ایده "بنابراین ما می توانیم همه نظر بهترین راه برای حرکت رو به جلو است." وزیر خزانه داری استیون Mnuchin و مشاور لری Kudlow انتظار می رود در هفته نامه ایران با ناهار.

سنا رهبر حزب دموکرات چاک شومر گفت: شیوع ویروس خواستار "بهداشت و درمان" راه حل. دموکرات ها پیشنهاد مقرون به صرفه تست بیشتر مزایای بیکاری پرداخت می شود و ترک برای کار خانواده های آسیب دیده توسط ویروس.

"دولت به نظر می رسد به این باور است که پاسخ به هر گونه مشکل دیگری است کاهش مالیات" شومر گفت. "بهترین راه برای اطمینان از امنیت اقتصادی برای مردم آمریکا است و برای مقابله مستقیم با کروناویروس خود را.

آن را بلافاصله روشن نیست چگونه تهمت بود با هدف ارائه کمک به کارکنان وزن که آیا به ماندن در خانه به دلیل بیماری — یک هدف مهم از مقامات بهداشت عمومی به دنبال محدود کردن گسترش ویروس.

یک مکانیزم حمایت مغلوب ساختن پیشی جستن-متفقین انجمن ملی تولید کنندگان شامل یک پیشنهاد اعتبار مالیاتی برای کارفرمایانی که کارکنان که قرنطینه می شوند.

مغلوب ساختن پیشی جستن پا به جلو با خطوط ابتکار روز پنج شنبه در بازار به شدت کاهش یافته است و به عنوان شیوع گسترش یافته است. بهبود بازار از برخی از ضرر و زیان سه شنبه در واکنش مثبت به چشم انداز اقتصادی افزایش از واشنگتن است.

چند تهمت خواص فاش کرده اند آنها جدا خود پس از قرار گرفتن در معرض بالقوه به ویروس; یک نماینده مجلس در سفر با رئیس جمهور از فلوریدا در نیروی هوایی در روز دوشنبه; دیگر او فقط-tapped جدید رئیس ستاد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار که نظارت بر بازارهای مالی و تشویق کارکنان در واشنگتن ستاد به کار از خانه پس از یک کارمند وجود داشته علائم تنفسی و اشاره شد برای coronavirus تست.

و وزیر دفاع علامت Esper به تعویق افتاد, سفر به هند, پاکستان و ازبکستان که از آغاز روز شنبه به نقل از coronavirus بحران سخنگوی مطبوعاتی پنتاگون الهام فرح روز سه شنبه گفت. او گفت که او خواهد ماند در ایالات متحده برای کمک به مدیریت پنتاگون پاسخ.

در کنگره قانونگذاران دموکرات گفته شد توسط مجلس رئیس اداری افسر در پشت درهای بسته که دفتر حمایت کنند تا 10000 اعضای هیات teleworking اگر نیاز بود. لپ تاپ سفارشات بودند که تسریع و امنیت سایبری اقدامات بررسی شده است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

مغلوب ساختن پیشی جستن بازگشت به واشنگتن در روز دوشنبه همراه با فلوریدا در کنگره مت Gaetz که بعدها رفت و داوطلبانه شده است. او یکی از چندین توافق قانونگذاران بودند که در معرض یک فرد در ماه گذشته محافظه کارانه عمل سیاسی کنفرانس که تست مثبت برای ویروس. دفتر خود گفت: او "اواسط پرواز" در نیروی هوایی یکی که CPAC اطلاع کارکنان خود را که او تا به حال شده است در تماس با شرکت کنندگان که تا به حال ویروس.

هنگامی که هواپیما فرود آمد Gaetz شد و بلافاصله تست شده است.

معاون رئیس جمهور مایک پنس که او نیز صحبت کرد و در CPAC گفت: او تست شده است برای ویروس. دبیر مطبوعاتی کاخ سفید استفانی گریشام گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن تست شده است چرا که او تا به حال نه "طولانی مدت تماس نزدیک" با هر بيمار و "نه هر گونه علائم است."

کاخ سفید شده و برگزاری جلسات با آرایه ای از سفر و صنعت بهداشت و درمان نمایندگان و راه اندازی شد به میزبان مدیران وال استریت در کاخ سفید در روز چهارشنبه به بحث اقتصادی خرید اینترنتی این بیماری همه گیر.

تعداد زیادی از بازدید کنندگان از آمدن به تپه به خصوص در این زمان از سال زمانی که گروه های مدافع ترتیب "پرواز" سفر به لابی و صحبت به نمایندگان مجلس و گروه های مدرسه فرود برای تور.

در یک مظهر قانونگذاری در سن coronavirus تشکر. ریچارد نیل D-Mass., با نزدیک شدن به یک همکار جمهوری خواه در مجلس نمایندگان روز شنبه به صورت یک روال تبریک دست دادن پس از مجلسی به تصویب یک لایحه در حال گسترش یک برنامه ویزای. "لرزش و یا دست انداز?" نیل پرسید: Rep. کلی آرمسترانگ, R-N. D.

دو مرد ضربه آرنج.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان Lauran Neergaard, Andy Taylor, Kevin Freking جیل Colvin, Bob Burns, لیزا Mascaro و مری کلر Jalonick کمک به این گزارش.

___

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن