AP امتحانات هنوز هم در میان Coronavirus بالا بردن سوال در مورد انصاف

بزرگنمایی این تصویر جکی Ferrentino برای NPR بسیاری در خطر است برای دانش آموزان پیشرفته قرار داد

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399
School tests on lockdown
بزرگنمایی این تصویر
جکی Ferrentino برای NPR

بسیاری در خطر است برای دانش آموزان پیشرفته قرار دادن امتحانات و حتی در زمان عادی. اگر شما نمره بالا به اندازه کافی شما می توانید دست آوردن اعتبار. آن را نیز یک عامل بزرگ در برنامه های کاربردی. اما برای برخی از دانش آموزان این ایده از تحصیل در حال حاضر احساس می کند غیر ممکن است.

"من به طور مداوم به فکر کردن در مورد ساخت مطمئن شوید که خانواده من را دریافت نمی کند بیمار است و من نمی مریض می گوید:" الیز دبیرستان junior خارج از بوستون. (ما با استفاده از نام کامل او چرا که او نگران صدمه زدن به او برنامه های کاربردی کالج.)

نگرانی در مورد کوروناویروس قرار داده اند اکثر آزمون های استاندارد مانند SAT و ACT در برگزاری این بهار. اما AP امتحانات در حال رفتن به جلو با یک قالب آنلاین جدید — و بالا بردن سوال در مورد انصاف.

Elise, 17 می گوید: او ماه را صرف آماده شدن برای آنچه که به طور معمول سه ساعت چند گزینه ای و تشریحی بر اساس آزمون; او blindsided زمانی که او آموخته است که آن را در حال حاضر آنلاین و 45 دقیقه باز-پاسخ آزمون.

"من هیچ نظری ندارم آنچه که من قصد دارم به زمانی که من باز است که آزمون," او می گوید.

الیز امیدوار بودم کالج مدیره است که اداره AP امتحانات لغو خواهد این سال, امتحانات, به عنوان آن را بهار امتحانات. اما پس از تست ارائه می شوند او می گوید: او احساس می کند او را به آنها را. او نگران این امر نگاه بد در برنامه های کاربردی کالج اگر او تصمیم گرفتند.

برای دیگر دانش آموزان فقط ایده گرفتن امتحان در خانه است که باعث اضطراب. Kayleen Guzman, 17, از بوستون می گوید: آن را سخت برای پیدا کردن صلح و آرامش در خانه او در حال حاضر.

"در حال حاضر آن را من با مامان, مامان من, سگ, من, خواهر و stepdad من," او توضیح می دهد. "گاهی اوقات من احساس می کنم آن را بیش از حد هرج و مرج است."

اما Guzman خوشحالم که او هنوز این فرصت را به AP امتحانات در تمام این سال است. او می گوید: او سخت کار می کرد در دو AP کلاس و او می خواهد شانس خود را برای به دست آوردن اعتبار.

اما هنوز معلوم نیست چه مقدار اعتبار دانشگاه را دانش آموزان برای سال جاری امتحانات.

"هیچ یک از ما می گویند که ما با اعتماد به نفس است که 3 یا 4 یا 5 روی AP آزمون این سال به معنای دقیق همان چیزی که به عنوان یک 3, 4 و 5 در آزمون سال گذشته می گوید:" دانشگاه هاروارد اندرو هو که در مطالعات قابلیت اطمینان آموزشی آزمون های.

هو می گوید که به دلیل فرمت جدید در این سال AP امتحانات نمی توان اندازه گیری همان چیزی که به عنوان سال های گذشته امتحانات. برای یک آزمون جدید را پوشش کمتر مواد. و در حال تغییر که در آن کودکان و نوجوانان آن را — از یک proctored کلاس درس برای لپ تاپ خود را در خانه — یک معامله بزرگ است. اما هو می افزاید: "فقط به این دلیل آن را نه به طور کامل قابل مقایسه نیست هیئت کالج و کالج ها از طریق سیاست های خود نمی تواند تنظیم کنید."

برخی از کالج ها در حال حاضر در حال تنظیم. دانشگاه کالیفرنیا در سیستم آمده است به صراحت می گویند آن را نمی خواهد تغییر راه آن اعتبارات AP نمرات. کالج های دیگر که نمی خواهم برای رفتن بر روی ضبط می گویند که آنها در حال برنامه ریزی برای تغییر سیاست های خود را, اما جزئیات نیست آماده برای به اشتراک گذاشتن فقط رتبهدهی نشده است.

در بیانیه دانشگاه, هیئت مدیره, سخنگوی جروم سفید گفت: این سازمان تصمیم به حرکت به جلو با AP تست به انگیزه دانش آموزان را برای به دست آوردن اعتبار. او اضافه کرد که این سازمان در حال ساخت "قابل توجه سرمایه گذاری مالی" را به امتحانات آنلاین در دسترس از تقلب پیشگیری از نرم افزار برای کمک به دانش آموزانی که ممکن است اتصال به اینترنت و یا دسترسی به یک کامپیوتر است.

هنوز هم برخی از مربیان نگران هستند که اين تلاش ها به اندازه کافی نخواهد بود.

"این وضعیت را ایجاد کرده است بسیاری از حواس پرتی می گوید:" ساوانا تسلیم-Scharff یک AP معلم فیزیک برای بوستون مدارس دولتی. او استدلال می کند که بدون در کلاس های حضوری بسیاری از دانش آموزان نمی قادر خواهد بود برای تعامل با این مواد در همان راه. در بالا از آن, استرس های مالی به معنی بسیاری از دانش آموزان خود را در حال دستکاری مسئولیت های اضافی مانند مراقبت از خواهر و برادر.

"من باید برخی از دانش آموزان من که در حال کار 40, 50, 60 ساعت در هفته در فروشگاه مواد غذایی در حال حاضر در ترس پدر و مادر خود را در حال رفتن به گذاشته شدن" او توضیح می دهد.

و پس از آن وجود دارد این سوال جغرافیایی سهام. امسال امتحانات اداره خواهد شد در همان زمان در سراسر جهان معنای دانش آموزان در هنگ کنگ خواهد بود تا در نیمه شب به آن را.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن