در یک پیروزی برای جهان 'انگل' طول می کشد بهترین عکس اسکار

لس آنجلس - زیرنویس این: "انگل" اولین غیر انگلیسی زبان فیلم برنده بهترین عکس در 92 سال تاریخ جوایز اسکار.بونگ ج

توسط MINERALNEWS در 21 بهمن 1398

لس آنجلس - زیرنویس این: "انگل" اولین غیر انگلیسی زبان فیلم برنده بهترین عکس در 92 سال تاریخ جوایز اسکار.

بونگ جون هو را استادانه غیر مستقیم طبقه طنز در زمان هالیوود جایزه در مراسم اسکار یکشنبه شب همراه با جایزه برای بهترین کارگردان, بهترین های بین المللی فیلم و بهترین فیلمنامه. در یک سال تحت سلطه دوره حماسه -- "سال 1917" "Once Upon a Time ... در هالیوود" "The Irishman" -- فیلم آکادمی به جای رفت و در خارج از کشور به کره جنوبی به پاداش معاصر و نگران کننده پرتره از نابرابری های اجتماعی در "انگل."

درست به آن نام "انگل" به سادگی کردم زیر پوست اسکار رای دهندگان اتصال خود را به آمریکا فصل جوایز و در نهایت به تاریخ است. برنده شد یک لحظه نقطه عطفی برای جایزه اسکار است که محتوا به تعصبی بین المللی فیلم های خود را به دسته.

چندین ایستاده ovations استقبال بونگ چندین برنده است. "من آماده ام به نوشیدن امشب" بونگ گفت: باعث roars از جمعیت است. به طور غیر منتظره ای به نام دوباره برای بهترین کارگردان بونگ ادای همکار خود را نامزد خصوص مارتین اسکورسیزی و به این نتیجه رسیدند: "در حال حاضر من آماده برای نوشیدن تا فردا."

پیروزی برای "انگل" — بود که پژواک از تعجب پیروزی "مهتاب" بیش از "لا لا زمین" سه سال پیش آمد در سال است که در آن بسیاری از انتقاد از عدم تنوع در نامزد و عدم وجود زن فیلمسازان. اما پیروزی برای "انگل" فعال هالیوود به تلنگر اسکریپت و سیگنال یک نوع متفاوت از پیشرفت.

در انجام این کار, اسکار فیلم تبدیل دور دیگر تاریخ ساخت رویداد دوباره انکار Netflix بکشد خود را برای اولین بار بهترین عکس برنده با وجود دو رقیب در "ایرلندی" و "ازدواج داستان" و-هزینه جوایز کمپین حمله رعد اسا.

همه از اقدام برندگان — براد پیت, Renee Zellweger, Joaquin Phoenix و لورا درن — رفت و به عنوان انتظار می رود.

چند دسته بودند برخی بیشتر در آینده به روز یکشنبه در مراسم اسکار از, بهترین بازیگر نقش مکمل مرد که پیت تا به حال قفل کردن تمام فصل جوایز. در حالی که پیت (که در سال 2014 به اشتراک گذاشته شده در عکس بهترین برنده برای "12 سال یک برده" به عنوان یک تولید کننده) است regaled مخاطبان با یک آستر در اجرا به اسکار او شروع نظر خود را در یک سیاسی توجه داشته باشید.

"آنها به من گفت من باید 45 ثانیه به صحبت می کنند است که در 45 ثانیه بیش از سنا به جان بولتون در این هفته" پیت گفت: اشاره به استیضاح جلسات. "من فکر شاید کوئنتین می کند, یک فیلم در مورد آن."

پیت گفت: افتخار به او داده بود دلیلی برای تأمل در خود افسانه ای سفر در صنعت فیلم رفتن به عقب به زمانی که او نقل مکان به لس آنجلس از میسوری. "Once upon a time in Hollywood گفت:" پیت. "Ain't که حقیقت است."

بسیاری از اوایل جوایز رفت و با توجه به پیش بینی از جمله درن برنده برای عملکرد خود را به عنوان یک وکیل طلاق در Noah Baumbach را "ازدواج داستان است." پذیرش اولین اسکار درن او را در حضور پدر و مادر "من افسانه, Diane Ladd و بروس درن."

برای 87 مراسم اهدای زمان بودند نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردان این سال یک موضوع که بافته شده بود به کل مراسم — و حتی به برخی از شرکت کنندگان پوشاک. ناتالی پورتمن عینک کیپ اندود شده با نام زن فیلمسازان که نیست نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردان از جمله لولو وانگ ("خداحافظی"), Greta Gerwig ("زنان کوچک") و ماتی آرسنال ("Atlantics").

در آینده نادر روز بارانی در لس آنجلس, مراسم بود خیس و آهنگ-سنگین. برخی از اجراهای مانند Eminem عملکرد از "از دست دادن خودتان" بودند غیر منتظره (و درو یک افول پاسخ از مارتین اسکورسیزی). همه از این آهنگ نامزد انجام شده از جمله التون جان که برنده دیرین خود را با آهنگسازی شریک Bernie Taupin ارسال برای "Rocketman" لحن.

این hostless مراسم افتتاح توجه داشته باشید از ورود با Janelle Monae انجام "یک روز زیبا در محله" و آهنگ های خود را "زنده" با کمک از بیلی پورتر. "من خیلی افتخار می کنم به اینجا ایستاده به عنوان یک سیاه و سفید عجیب و غریب هنرمند گفتن داستان" Monae گفت. "مبارک ماه تاریخ سیاه."

دو سابق اسکار میزبان, Chris Rock and Steve Martin, ارائه, باز کردن تک صدایی. "باور نکردنی تنزل" مارتین به نام آن. مارتین همچنین خاطر نشان کرد که چیزی گم شده بود از این سال کارگردانی نامزد. "Vaginas!" سنگ پاسخ داد.

وجود نقاط عطف این وجود. برنده بهترین فیلمنامه اقتباسی برای نازی طنز "جوجو خرگوش" نیوزیلند فیلمساز Taika Waititi شد اولین مدیر بومی که تا کنون برنده جایزه اسکار. او اختصاص داده شده و این جایزه به "تمام بومی کودکان و نوجوانان در جهان است که می خواهید به انجام, هنر رقص و نوشتن داستان است."

"ما در حال اصلی گوهای" Waititi گفت.

"بذله گو" آهنگساز Hildur Gudnadottir شد تنها زن سوم تا کنون برنده بهترین امتیاز اصلی. "به دختران, به زنان, به مادران و به دختران که شنیدن موسیقی باز در داخل لطفا صحبت می کنند گفت: Gudnadottir. "ما نیاز به شنیدن صدای خود را."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

جوایز پخش شد در اطراف برای همه بهترین-عکس نامزد با تنها استثنا بودن مارتین اسکورسیزی 10-زمان مهاجرت "در ایرلندی."

"سال 1917" تحسین برای آن ویژگی های مهارت در زمان جایزه برای Roger Deakins' فیلمبرداری و جلوه های بصری و صدا مخلوط کردن. ماشین مسابقه رجعت "فورد v فراری" نیز مفتخر به آن, صنایع دستی, برنده هر دو ویرایش و ویرایش صدا. Gerwig را Louisa May Alcott اقتباس "زنان کوچک" برنده برای ژاکلین Durran را طراحی صحنه و لباس. "Once Upon a Time ... در هالیوود" باربارا لینگ را طراحی و تولید.

Netflix در آمد با پیشرو 24 نامزد. همراه با پیروزی برای "ازدواج داستان" این پرچم در حال اهتزاز آمریکایی "کارخانه" برنده بهترین فیلم مستند. این فیلم اولین نسخه از باراک و میشل اوباما به زمین بالاتر محصولات. هیچ استودیو بیشتری را صرف به شدت این فصل جوایز از Netflix است که به دنبال آن اولین تصویر پس از پیروزی در آینده فقط خجالتی در سال گذشته با "رم."

پیکسار تمدید آن سلطه از بهترین فیلم انیمیشن دسته برنده برای "داستان اسباب بازی 4." این 10 پیکسار را به نفع خود جایزه و دوم "داستان اسباب بازی" فیلم برای انجام این کار پس قبلی 2010 قسط.

آن اوایل جایزه برای والت دیزنی Co. که با وجود سال گذشته گردآوری یک رکورد 13 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش و داشتن شبکه اسکار در حال پخش در بازی یک نقش کوچک در این مراسم است. بخش عمده ای از آن جوایز آمد از 20th Century Fox ("فورد v فراری") و Fox Searchlight ("جوجو خرگوش") که هر دو این شرکت در زمان کنترل و بعد از آن $71.3 میلیارد دلار کسب 21st Century Fox سال گذشته است.

دیزنی ABC است که در رادیو و تلویزیون نشان می دهد زندگی می کنند امید به طور گسترده ای به تماشای زمینه نامزد — از جمله 1 میلیارد دلار-پرفروش "بذله گو" برای یک پیشرو 11 جایزه — کمک خواهد کرد که بینندگان. سال گذشته نشان می دهد به دست آورد 29.6 میلیون بیننده 12% چشم انداز مثبت.

در یک سال از جریان تحول در سراسر صنعت در این سال جایزه اسکار برگزیده شد و تا حد زیادی فیلم منتشر شده به طور گسترده ای در تئاتر. آنها نیز عمدتا برجسته شخصیت مرد و از مرد مدیره.

پس از یک سال که در آن زنان ساخته شده است دستاوردهای قابل توجهی در پشت دوربین هیچ زن مدیره نامزد شدند برای بهترین کارگردان. اقدام دسته ها نیز حداقل متنوع از خرید اینترنتی از #OscarsSoWhite تحت فشار قرار دادند آکادمی به بازسازی عضویت در آن است. سینتیا Erivo ("هریت") تنها بازیگر از رنگ نامزد شده است. این نتایج شده اند که یک موضوع در سخنرانی ها از طریق جوایز فصل ایستادگی در مقابل به تحقیقاتی که نشان می دهد محبوب ترین فیلم ستاره بیشتر مردم از رنگ تر از همیشه قبل از.

___

AP را Amanda Lee Meyers کمک به این گزارش.

___

دنبال AP فیلم نویسنده جیک Coyle در: http://twitter.com/jakecoyleAP



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب