پلیس لس آنجلس به صورت خودکار پلاک خوانندگان مطرح گسترده حریم خصوصی در معرض خطر حسابرسی می گوید

اداره پلیس لس آنجلس و کالیفرنیا به سازمان های اجرای قانون ارائه نشده است کافی حفظ حریم خصوصی حفاظت صدها میلیون

توسط MINERALNEWS در 27 بهمن 1398

اداره پلیس لس آنجلس و کالیفرنیا به سازمان های اجرای قانون ارائه نشده است کافی حفظ حریم خصوصی حفاظت صدها میلیون ها نفر از تصاویر جمع آوری شده توسط خوانندگان پلاک خودکار و مشترک با سایر حوزه های قضایی دولت حسابرس گفت: پنج شنبه.

بسیاری از تصاویر جمع آوری شده توسط دستگاه های نامربوط به پرونده های جنایی. ممیزی در بر داشت که 99.9 درصد از 320 میلیون تصاویر پلیس لس آنجلس ذخیره می آمد از وسایل نقلیه که در یک لیست از کسانی که درگیر در تحقیقات جنایی زمانی که تصویر ساخته شده توسط خوانندگان پلاک خودکار یا ALPR.

دولت حسابرس ایلین Howle گفت: در نامه ای به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom و مقننه است که تغییرات مورد نیاز برای حفاظت بهتر از حریم خصوصی پلاک داده های جمع آوری شده توسط فرزنو اداره پلیس مارین کانتی کلانتر, Sacramento County Sheriff و پلیس لس آنجلس.

"سازمان های اجرای قانون محلی نیست همیشه به دنبال شیوه های که به اندازه کافی در نظر بگیرید فردی و حریم خصوصی در حمل و نقل و حفظ ALPR تصاویر و اطلاعات مرتبط," ممیزی گفت. "هیچ یک از سازمان های دارای یک ALPR استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی است که پیاده سازی همه از نظر قانونی موظف — پس از 2016 — مورد نیاز است."

تبلیغات

دولت ایالت اسکات وینر (D-سان فرانسیسکو) که درخواست ممیزی گفت: نوشتن قانون برای رسیدگی به مشکلات از جمله نیاز به حفظ حریم خصوصی بیشتر پادمان و قوی تر اجرای دولت برای اطمینان از سازمان های اجرای قانون محلی مناسب سیاست.

"من وحشت" وینر میگوید. "ما اعتقاد بر این است که مشکلات وجود دارد با ALPR برنامه های پیش بینی مقیاس مشکل -- این واقعیت است که ما بسیاری از سازمان های اجرای قانون هستند که مطابق با قانون دولت از جمله پلیس لس آنجلس."

وینر خواسته بود برای حسابرسی از آنچه که او به نام "توده نظارت" سیستم های نگران آن است که اطلاعات جمع آوری شده ممکن است نشان می دهد که در آن کسی پرستش یا می رود به دکتر یا جایی که فرد می خوابد. او گفت که این سیستم قرار است مورد استفاده قرار گیرد برای باریک با هدف شناسایی جرایم است.

"ما سازمان های اجرای قانون حفظ داده ها به صورت سال و انتشار آن گسترده" وینر گفت. "این بسیار نگران کننده است."

تبلیغات

این یافته ها به احتمال زیاد خواهد شد که عواقب بسیار فراتر از این چهار سازمان مورد بررسی قرار گرفت. Howle گفت: یک نظرسنجی که توسط دفتر او در بر داشت که 70 درصد از تمام سازمان های اجرای قانون در کالیفرنیا یا عمل و یا برنامه ریزی شده به کار یک سیستم ALPR.

"این نگرانی که این سازمان ممکن است به اشتراک گذاری این کمبود ما شناسایی شده در چهار سازمان های ما بررسی" ممیزی گفت.

رئیس پلیس لس آنجلس میشل مور گفت: در نامه ای در پاسخ به ممیزی که آژانس او بود "بیشترین احترام را برای افراد و حریم خصوصی در حال حاضر سیاست ها و روش های در محل برای حفاظت از اطلاعات شخصی" اما این وزارت در نظر گرفتن مراحل اضافی به نشانی حسابرس نگرانی.

خودکار سیستم های دوربین های نصب شده در خیابان تیر چراغ برق و ماشین های گشت زنی جمع آوری و ذخیره پلاک تصاویر از وسایل نقلیه عبور خود را مشاهده و فعال کردن اجرای قانون برای ردیابی خودرو حرکات در طول زمان است. این تصاویر در مقایسه با یک لیست از وسایل نقلیه مورد علاقه از جمله خودروهای به سرقت رفته و کسانی که در جنایات و افسران هشدار داده در زمان واقعی به محل سکونت خود را.

دولت قانون مستلزم آن است که سازمان اتخاذ سیاست ها و راهکارهایی برای جلوگیری از سوء استفاده با توصیف سیستم هدف که ممکن است استفاده از آن چگونه سازمان را به اشتراک گذاری اطلاعات نحوه کار آژانس را حفظ و نظارت بر سیستم و چه مدت این سازمان را داده است.

"با این حال سازمان ما بررسی هم ندارد ALPR سیاست و یا سیاست های خود بودند دچار کمبود و آنها تا به حال اجرا نشده کافی پادمان" ممیزی در بر داشت. "برای مثال هیچ کدام تا به حال حسابرسی جستجوهای از ALPR تصاویر توسط خود کارکنان و در نتیجه تا به حال هیچ تضمینی وجود ندارد که جستجوهای مناسب بودند."

نگرانی های حریم خصوصی مطرح شده توسط گروه از جمله اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا که سوال جمع آوری و ذخیره سازی داده ها بر روی کسانی که مظنون به جرایم از جمله همکاران و همسایگان از مظنونان است.

ممیزی در بر داشت که پلیس لس آنجلس سیاست این است که به حفظ داده های پلاک برای حداقل پنج سال. اما محمد Tajsar کارکنان وکیل برای ACLU کالیفرنیای جنوبی گفت: داده های مربوط به تحقیقات جنایی باید دور ریخته شود بلافاصله.

تبلیغات

"این ممیزی تایید آنچه که ما از مدت ها مشکوک: پلیس لس آنجلس رفتار آن پلاک خوان برنامه مانند آن در غرب وحشی" Tajsar گفت. "پلیس لس آنجلس جمع آوری مقدار فوق العاده ای از پلاک بازدید آنها را نگه می دارد به مراتب طولانی تر از بسیاری از آژانس های سراسر کشور نیست حذف 99.9 درصد از پرونده که مربوط به تحقیقات جنایی و هیچ سیاست است که پادمان بسیار حساس و اطلاعات که در آن تکنولوژی تولید."

فرزنو Sacramento County و مارین کانتی سازمان های به اشتراک گذاری تصاویر خود را با صدها نفر از اجرای قانون اشخاص در سراسر کشور ممیزی گفت: اما آنها نمی تواند ارائه حسابرسان با شواهدی که دیگر اشخاص حق دارند و یا نیاز به دسترسی به تصاویر.

"ما نگران آن است که مگر یک سازمان انجام بررسی و تحقیقات آن را نمی خواهد می دانم که در واقع با استفاده از ALPR تصاویر و برای چه منظور" حسابرسی به این نتیجه رسیدند.

اداره پلیس لس آنجلس سهام پلاک داده ها با 58 سازمان های اجرای قانون در جنوب کالیفرنیا از جمله کسانی که در سن فرناندو داکس و اوکس هزار و یک کار بهتر از ضبط و کنترل است که تصاویر به اشتراک گذاشته شده ممیزی در بر داشت.

اگر چه اکثریت قریب به اتفاق از تصاویر ذخیره شده توسط LAPD نیست مربوط به وسایل نقلیه در یک به اصطلاح "هات لیست" حسابرسان گفت: ذخیره تصاویر می تواند "ارائه ارزش فراتر فوری آمار هشدار" اجازه می دهد ماموران به جستجو در پایگاه داده برای جمع آوری اطلاعات در مورد وسایل نقلیه در حال حاضر در مکان های خاص و "برای پیگیری وسایل نقلیه' حرکات در زمان های خاص و به منظور جمع آوری و یا حل و فصل آگهی در تحقیقات است."

Howle توصیه می شود که وزارت دادگستری به منظور توسعه یک مدل سیاست برای حفاظت از حریم خصوصی است که می تواند اتخاذ شده توسط سازمان های اجرای قانون محلی. او گفت: دولت همچنین باید قدرت را به مطمئن شوید که سازمان های انطباق با سیاست.

فرزنو مقامات گفته Howle آنها را با استفاده از ممیزی برای کمک به آنها در رسیدن به هدف خود از ایجاد اعتماد در جامعه است. Sacramento County sheriff به گفته آنها در حال حاضر شروع اجرای بسیاری از توصیه های اما اختلاف برخی از ممیزی یافته.

مور گفت: در پاسخ نوشته شده است که پلیس لس آنجلس گسترده ارائه آموزش به کارکنان خود در دسترسی به داده ها و اطلاعات که تنها ارائه یک نیاز-به-دانند. اما او گفت: گام های دیگر گرفته اند.

تبلیغات

"اگر چه ما تعهد به حفاظت از افراد حریم خصوصی است که تحت پوشش ما در عملیات روز به روز و روش های این گروه در حال حاضر در حال کار بر روی یک ALPR سیاست به اطمینان حاصل شود که حفاظت از این حقوق نیز memorialized در گروه ما دستی" مور نوشت. او گفت که امیدوار است این بخش را کامل که کار های آوریل و سند جدید را با جزئیات است که می تواند دسترسی به اطلاعات و چه مدت آن را می توان ذخیره می شود.

مور همچنین وعده داده شده به انجام دوره ممیزی به مطمئن شوید که اطلاعات جمع آوری شده است و به درستی به کار گرفته.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن