کبک شهر به مناسبت هفتمین سالگرد 2013 راه آهن فاجعه با یادبود سایت

Lac-Megantic را امروز به مناسبت هفتمین سالگرد غم انگیز راه آهن فاجعه با افتتاح طولانی-برنامه ریزی یادبود فضا.د

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399

Lac-Megantic را امروز به مناسبت هفتمین سالگرد غم انگیز راه آهن فاجعه با افتتاح طولانی-برنامه ریزی یادبود فضا.

در ژوئیه 6, 2013 یک قطار فراری تخلیه اتومبیل های تانکر حاوی فرار نفت خام از خط خارج در شهر کبک 6000 و منفجر شد و ادعا 47 زندگی و از بین بردن بخش زیادی از منطقه مرکز شهر.

یادبود — که گرفته شده سه سال ساخت — تنظیم خواهد شد تا در محل سابق Musi-کافه در قلب شهر که در آن کارکنان و مراجعان ساخته شده تا بسیاری از قربانیان.

این پروژه طراحی شده توسط معماران Pierre Thibault و جروم Lapierre ایجاد شده با هدف اجازه می دهد هر کس به یاد داشته باشید در راه خود را به جامعه در حال تغییر رویداد شهر در بیانیه ای گفت.

با توجه به COVID-19 همه گیر و فیزیکی فاصله اقدامات افتتاح خواهد شد broadcast on Facebook, با چند مهمان از حضور در فرد و ساکنان دعوت به بازدید در روز و هفته آمده است.

زنگ ها از Ste-اگنس کلیسا را حلقه در ظهر در ادای احترام به قربانیان.

این شهر می گوید: از آن به دست آمده است تاییدیه کتبی از Canadian Pacific Railway که هیچ آموزش اجرا خواهد شد از طریق Lac-Megantic در جولای 6.

شهردار جولی مورن می گوید این حداقل است که می تواند انجام شود از احترام به شهروندان که هنوز هم به تماشای قطار عبور از قلب این شهر روزانه.

مورن می گوید این شهر می خواهد مجوز تمدید می شود در ابد و حتی بعد از راه آهن دور زدن ساخته شده است و مرکز شهر ریل در حال برچیده شد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب