چین ممکن است تصویب هنگ کنگ امنیت حقوق در پایان ماه ژوئن

پکن - چین بالا قانونگذاری بدن اعلام کرده است سه روز جلسه برای پایان این ماه یک حرکت است که باعث افزایش احتمال

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399

پکن - چین بالا قانونگذاری بدن اعلام کرده است سه روز جلسه برای پایان این ماه یک حرکت است که باعث افزایش احتمال تصویب یک امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ است که به هم زده بحث و ترس در نیمه خودمختار سرزمین است.

رسمی شین هوا اخبار آژانس گفت: جایگاه کمیته ملی دیدار خواهد کرد از تاریخ 28-30 ژوئن در پکن.

این گزارش مختصر ذکر نشده هنگ کنگ امنیت و قانون در میان چند ممکن است بحث موارد, اما آن را هنوز هم می تواند در دستور کار و یا اضافه شده در این نشست بود.

چین منتشر شد برخی از جزئیات این قانون در اواخر روز شنبه, تشدید ترس است که دولت مرکزی است محکم گرفتن آن در هنگ کنگ پس از ماه ها تظاهرات ضد دولتی سال گذشته است.

در زیر پیش نویس دولت مرکزی را راه اندازی امنیت ملی در هنگ کنگ است که جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات و مقابله با پرونده های جنایی مربوط به امنیت ملی است.

هنگ کنگ پلیس و دادگاه را حفظ صلاحیت بیش از پرونده های جنایی تحت قانون اما آن را اجازه می دهد مقامات چینی به اعمال صلاحیت بیش از "یک تعداد از پرونده های جنایی ... تحت شرایط خاص" با توجه به گزارش ایسنا.

آن را نمی ارائه هر گونه جزئیات در چه شرایطی ممکن است.

زمان آتی مجلس جلسه غیر معمول است که در آینده فقط یک هفته پس از سه روز جلسه به پایان رسید که شنبه و نشان می دهد که چین ممکن است با هدف به تصویب قانون پیش از ژوئیه 1 تعطیلات که نشانه روز بریتانیا بازگشت هنگ کنگ به چین در سال 1997. کمیته دائمی کنگره به طور معمول در دیدار هر دو ماه.

مخالفان دولت شکست راه خود را به قفل هنگ کنگ قانونی پیچیده در سالگرد سال گذشته اسپری شعار نقاشی بر روی دیوار و آسیب رساندن به رای گیری الکترونیکی سیستم. ماه از تظاهرات سال گذشته که در آن چینی پرچم بودند زیر پا گذاشته و چینی آرم بر روی آن هنگ کنگ دفتر مخدوش باعث مرکزی تصمیم دولت برای تصویب قانون است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب