Cal State صدر اعظم می گوید: کلاس های مجازی هنوز هم می تواند منجر به طول عمر فرصت'

بزرگنمایی این تصویر دانشگاه ایالتی سن دیگو در میان 23 دانشگاه از سیستم دانشگاه ایالتی کالیفرنیا است

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

دانشگاه ایالتی سن دیگو در میان 23 دانشگاه از سیستم دانشگاه ایالتی کالیفرنیا است که خود را نگه دارد سقوط ترم حاضر به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس. مایک بلیک/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایک بلیک/ایسنا

مدرسه به پایان نرسیده و در عین حال در بسیاری از مکان ها در سراسر کشور است. اما مربیان در حال حاضر دست و پنجه نرم کردن با آنچه در سال تحصیلی بعدی را مانند نگاه به آینده گسترش کروناویروس در آمریکا همچنان نامشخص است.

در این هفته دانشگاه ایالتی کالیفرنیا — بزرگترین چهار سال کالج عمومی سیستم در کشور — اعلام کرد که قصد دارد به حالت تعلیق در کلاس های حضوری برای آن تقریبا 480,000 دانشجویان برای ترم شروع در ماه اوت و حرکت بیشتر آموزش آنلاین.

سیستم دانشگاه متشکل از 23 دانشگاه, پوشش 800 مایل نوار از دولت است.

با تصمیم خود در ماه آوریل شروع به سقوط 2020 ترم آنلاین, پردیس دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در فولرتون شد یکی از اولین دانشگاه های ایالات متحده به افشای طرح های احتمالی برای طولانی مدت coronavirus اختلالات.

تیموتی سفید صدراعظم از سیستم دانشگاه ایالتی کالیفرنیا بر این که کلاس ها لغو نشده است.

"دانشگاه باز باقی می ماند," او می گوید همه چیز در نظر گرفته شود. "اما ما در حال رفتن به تغییر تا آنجا که ما می تواند به محیط مجازی. و ما نیز در حال رفتن به صرف چند ماه آینده با اعضای هیات علمی و کارکنان در توسعه حرفه ای و آموزش و معرفی و حتی روش های پیچیده تر که در آن به انجام آموزش مجازی."


نکات برجسته مصاحبه

شما در حال طرح ریزی بیش از 300 میلیون دلار در ضرر و زیان برای ترم بهار به تنهایی به دلیل این بیماری همه گیر. آیا شما نگران آن است که پایان دادن به اکثر کلاس های حضوری در پاییز بیشتر می تواند تهدید مالی تصویر برای Cal State?

داده ها تا کنون نشان می دهد که ثبت نام ها در واقع ثبات و یا در هر یک از دانشگاه های ما. بنابراین حس کلی است که بسیاری از مردم افزایش است که ثبت نام را به پایین پشتیبانی نمی شود در واقع در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا [سیستم].

بزرگنمایی این تصویر

صدراعظم تیموتی سفید و نظارت سیستم دانشگاه ایالتی کالیفرنیا 23 دانشگاه که آموزش تقریبا 480,000 دانش آموزان و استخدام بیش از 52,000 علمی و کارکنان. Nick Ut/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Nick Ut/AP

شهریه همان باقی خواهد ماند حتی اگر کلاس در حال رفتن به بیشتر آنلاین هستند ؟

شهریه و هزینه های اجباری باقی خواهد ماند چرا که اعضای هیات علمی و کارکنان شاغل هستند به ارائه آن است. و در واقع هزینه های آموزش و پرورش است تا با خرید بیشتر تکنولوژی و آموزش است که ما می تواند انجام بیش از تابستان است. و به یاد داشته باشید شهریه تنها پرداخت بخشی از هزینه های کلی دانشگاه — قطعه دیگر البته که از دولت تخصیص است. بنابراین وجود دارد یک تلاقی مسائل مربوط به بیماری های همراه با تلخ بودجه شرایط, که در حال رفتن به آزمایش ما در این سال آینده.

چه چیزی به شما می گویم به کسی که به دنبال به جلو به تجربه کالج — به تعامل با دانش آموزان همکار بودن واقعی در داخل سالن سخنرانی کامل از همکلاسی ... به زندگی در یک خوابگاه زندگی است. شما چه می گویند در مورد ضروری کالج, تجربه بودن پاره پاره میشه ؟

من اذعان و احترام به آن است. و من موافقم که از آن خواهد شد یک تجربه متفاوت در پاییز اما نمی توان آن را یک تجربه بد. و آن را بسیار مهم است اگر شما فکر می کنم طولانی مدت تصویر به عنوان یک دانشجو و به عنوان یک خانواده است.

... تکیه و در نظر گرفتن دوره های خود را و پیشرفت به درجه ای می شود که شما به آن درجه زودتر و نه بعد از آن و پس از آن ایجاد یک عمر فرصت در غیر این صورت شما نمی خواهد که از لحاظ اقتصادی و اجتماعی و شغلی و حکیم است. بنابراین در حالی که تصدیق کرد که برخی از این شور و هیجان را نمی خواهد وجود دارد هنگامی که ما در حال انجام همه چیز به صورت مجازی در این است که در کوتاه مدت مشکل برای یک مقدار طولانی مدت به دست آورید.

گوش دادن به مصاحبه کامل در لینک صوتی بالا.



bitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن