بزرگ شاهزاده خانم می رسد در اضطراب اوکلند در حال حاضر در مرکز coronavirus مبارزه

پس از روز در coronavirus برزخ بزرگ شاهزاده خانم کروز کشتی وارد بندر اوکلند در روز دوشنبه-و ناگهان شهر در بر دا

توسط MINERALNEWS در 19 اسفند 1398

پس از روز در coronavirus برزخ بزرگ شاهزاده خانم کروز کشتی وارد بندر اوکلند در روز دوشنبه-و ناگهان شهر در بر داشت خود را در مرکز بهداشت عمومی اورژانس.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفت: مراحل تهاجمی به خود گرفته اند و مسافران را وادار کردن قایق بدون به خطر انداختن بهداشت عمومی. بیشتر خواهد شد در نهایت توان به دو کالیفرنیا پایگاه های نظامی.

اوکلند ساکن کارول سنگ 68 بازنشسته بنیاد مدیر بود و خوشحالم که در این شهرستان افتتاح شد بندر به کشتی.

"آنها نیاز به کشتی و گرفتن برخی از توجه پزشکی," او گفت:.

تبلیغات

اما دیگران با ابراز نگرانی و سوال که چرا طبقه کارگر اوکلند انتخاب شد.

جن Izeck, 51, یک, پزشکی, مددکار اجتماعی است که زندگی در اوکلند برای بیش از 20 سال گفت: متصل کردن کشتی در اوکلند بود "نه بزرگ است."

"من فکر می کنم بخشی از دلیل اوکلند می شود و این که این کشتی متصل است زیرا غرب اوکلند است که در طول تاریخ کم درآمد با تعداد زیادی از اقلیت ها که نمی خواهد به بسیاری از پوش بک," او گفت:. "من فکر می کنم آن را هدفمند تصمیم به حوض در غرب اوکلند. این مایه تاسف است که آنها نمی باید بیش از یک صدا در این است که اوکلند ندارد بیشتر از صدای."

کلینت کارتر یک برنامه نویس که با این نسخهها کار در جک لندن میدان نیز سوال چرا اوکلند انتخاب شد به میزبان کشتی.

تبلیغات

"آنها نمی قرار داده و آنها را بیش از در آسیاب دره" گفت: با اشاره به مرفه در شهرستان شهرستان مارین.

کارتر گفت: گسترش ویروس به خصوص در کشتی های کروز بود "فقط وحشتناک است."

"فدرال رهبری ما باید در حال حاضر من هیچ اعتماد به نفس در آنها" او گفت:. کارتر گفت: کارفرما یارانه کارکنان برای بارت اما او متوقف شد و مصرف آن به دلیل ترس از سرایت. او در حال حاضر رانندگی به کار کرد. او به سن و سال او به عنوان "بیش از 50 است." اندرو Igmatenko, 60 مهندس که همچنین با این نسخهها کار در نزدیکی جک لندن مربع گفت: او پشتیبانی تصمیم گیری اجازه می دهد تا کشتی به اسکله در اوکلند.

"آنها نیاز به کمک" او گفت:. "آنها نمی تواند در اقیانوس زندگی می کنند. آنها را به زمین جایی."

او گفت که او برای مذاکره با دولت را به اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از ویروس از حرکت از کشتی به جامعه اما او مطمئن بود که مقامات می تواند اعتماد.

"اما آنچه می توانم انجام دهم ؟" او گفت:. "من با تکیه بر آنها." متی Guion, 37, یک مستند ساز آمد به جک لندن مربع در روز دوشنبه به تصویری از کشتی کروز, اما آن را نمی تواند دیده می شود از جاذبه های توریستی.

"من بیشتر در رابطه با گرفتن انسان کمک از رئيس جمهور در دستور کار نگه داشتن اعداد پایین," او گفت:. "چه می شود اگر شما در آن کشتی و یا شما تا به حال اعضای خانواده در آن کشتی؟"

Newsom و اوکلند شهردار لیبی Schaaf به دنبال اطمینان ساکنان و کارگران بندر یکشنبه که مقامات در نظر گرفتن هر اقدام احتیاطی برای محافظت از آنها را از عفونت با استفاده از "بهترین شیوه های جداسازی."

تبلیغات

"من روشن شده است ما با دولت فدرال و همکاران" او گفت:. "این جامعه است که از سه دهه است که از محیط زیست نژادپرستی و بی عدالتی است."

اما او افزود: "ما به ما اجازه نمی دهد ترس دیکته کند و یا مانع ما بشریت است."

Newsom گفته بود بررسی های متعدد در بنادر و در ابتدا برنامه ریزی شده برای هدایت کشتی به سابق نیروی دریایی و هوایی ایستگاه آالمدا. اما "silting مسائل" آن را خطرناک برای بزرگ کشتی به اسکله وجود دارد, او گفت:, و سان فرانسیسکو پورت شد و بیش از حد نزدیک به مسکونی و توریستی مناطق.

جسیکا Barraza, 50 بود که در بازدید از جک لندن مربع از ساکرامنتو گفت: او نگه داشته بو whiffs سفید کننده در باد. او تعجب اگر بوی بود که از این پورت که در آن کشتی به اسکله. Andre سانچز, 50, یک نوکر در watefront هتل گفت: بسیاری از مردم فکر می کنم آن را درست نبود به بارانداز کشتی در اوکلند اما "آنها حق دارند."

مسافران در کشتی کروز باید "از جان گذشته" او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب